"Pusť ma Justin." Vypľula som.
Uškrnul sa. On sa kurva uškrnul. "Kurva vstaň prasa!" Znovu som celou silou odtiahla ruku. Mám šťastie, že som sa nakoniec od neho dostala preč.
Nezobudila som ho.
Nahnevane som sa otočila, keď som pocítila ako mi niekto chytil ruku. Prišlo to ako blesk v jednej chvíli som stála a v tej ďalej ma Justin potiahol na jeho posteľ, ktorá "zadunela".
"Au." Obaja sme zakričali bolesťou.
Pomaly otvoril oči kým som sa ja schúlila bolesťou. Snažila som sa dostaň hore preč od neho, ale moja noha sa zaplietla do mäkkej látky čo som predpokladala bola jeho dečka a moje telo sa zvalila znova na to jeho. (Chápeme sa? :D) "Au!" Zakričala som.
"Kurva." Ozval sa jeho hlas. On je tak hlučný. Ignorovala som ho ako som sa zameriavala len na bolesť. "Zlez zo mňa!"
Pozrela som sa na neho, jeho tvár bola len pár centimetrov od mojej. Zastonala som. Toto už je moc. "Ugh! Mohol by si na chvíľu sklapnúť? Nevidíš že sa snažím?"
"No ty si kurva." Odfrkol.
Pretočila som očami ako som sa znovu snažila postaviť. Teraz sa mi to podarilo. Privrela som oči a konečne sa postavila. Pozrela som sa na svoje oblečenie, oprášila som ho od jeho baktérii a tiež som si ho napravila. Z môjho periférneho videnia som videla ako sa postavil.
Nepozrela som sa na neho namiesto toho som sa sústredila na moje tričko a rifle.
Povzdychla som si keď som uvidela ako jeho pohľad smeruje na mňa. Uškrnula som sa. "Vždy sa mi zdalo, že si ma nejako prezeráš."
"V tvojich snoch." Zamrmlal. Zaškerila som sa.
"To mi pripomína, án..." Prerušil ma.
Založil si ruky a pozrel na mňa. "Prečo si tu?" Spýtal sa.
Vysmiala som sa. "Tvoja mama ma o to požiadala."
"Prečo sakra robíš niečo kde je som aj ja?"
"Musím ti to vrátiť za ten mobil, ktorý mi zvonil o šiestej ráno." Zasmial sa.
"Podráždilo ťa to?"
Uškrnula som sa, "Nie som v úrovni kedy sa chystám byť podráždená a naštvaná, toľko o mojej pomste - Pán bozk - Ja chlapec Beyonce. Zasmiala som sa keď sa mu rozšírili oči a pootvorili ústa. "Bola som svedkom toho všetkého. Nevedela som, že si taký výrečný Bieber." Pokračovala som v smiechu. "Chlapče, ty budeš tak trápny a v rozpakoch."
"Nebudem..." Odmlčal sa varovne.
Ešte raz, ty ma neskrotíš, Bieber.
"Prečo nie?" Odsekla som. "To je dobre tromfnutie, že áno? Ty máš dobrú povesť medzi ľuďmi." Pokrútila som s hlavou ako som sa zasmiala. "Znova som ťa spláchla do záchoda."
Pozrel na mňa a o niečom chvíľu premýšľal kým sa jeho tvár nevytvarovala do veľkého úškrnu. "Nebudú ti veriť. Oni vedia, že to robíš aby si ma dostala."
Predstierala som, že sa mračím aj keď som nemohla odolať smiechu. "Je dobrá vec to, že som génius, že? Mám dôkazy Bieber. Natáčala som to." Usmiala som sa na neho. Jeho úsmev z tvári zmizol. "Teraz, kto je idotské prasa?" Vytiahla som svoj mobil von a prehrávala pred nim videá. "Včera v noci keď si bol s ňou si tiež hovoril?"
Usmiala som sa na neho predtým, než som prefičala preč , keď som stále pred jeho dvermi, vykračovala som si a ukazovala mu, že mám vyhrané, víťazstvo, ako je to možné.
**********************
Zase je to krátke O.o Ale ďalši časti už budú aspoň tak po dve strany myslím ..:) (veľa viem :DD) Inak ďakujem ku 2.000+reads♥
Tak čo hovoríte na časť? Čo ako prvé urobí Justin? A čo zas urobí Kelsi? Dôjde medzi nimi ku kompromisu? Možno áno, možno nie. Ako to bude ďalej pokračovať? - to v ďalšej časti.Pre ďalšiu časť:
• 100 reads.
• 22 votes.
• 10 komentárov.
YOU ARE READING
I fell inlove with my enemy (preklad po slovensky)
FanfictionLáska a nenávisť. Silné slová. Nepriatelia sa nenávidia. Priatelia sa milujú. Čo keď sa zrazu celý svet začal pohybovať iným smerom? Zamilovať sa je ľahké, ale zamilovať sa do svojho nepriateľa je proste veľa. To je to, o čom Kelsi a Justin premýš...