Časť venujem Majke... :) Uži si časť...:) Príjemné čítanie ^^♥
Z pohľadu Kelsi:
Ja a Jason sme sedeli na brehu. Cítila som studený vánok oceánu a počúvala vlny za každým, keď narazili na breh. Medzi nami bolo ticho, počas toho ako som plakala. Jasonova ruka bola okolo mňa. Upokojujúce.
Bola som si úplne istá, že tento deň raz príde, ale nevedela som, že príde tak skoro. Bolí to tak veľmi, že nemôžem dýchať. Poznáte ten pocit ako keby vám niekto trafil srdce šípkou alebo niečím ostrým a bodal vás znova a znova? To je pocit, ktorý cítim práve teraz.
Nemôžem zastaviť slzy, jednoducho tečú a tečú.
"Toto...je...druhy....krát." Povedala som pomedzi vzlyky.
"Čo tým myslíš?" Spýtal sa Jason. Trvalo mi minútu, než som odpovedala. Predtým než som odpovedala som si povzdychla.
"Minule som ho videla ako sa bozkáva s rovnakým dievčaťom. Amber." Povzdychla som si a potom pokračovala. "Prvýkrát som ho videla osobne, ale to sme ešte neboli vo vzťahu. Ale dnes to je oveľa viac bolestivé a zraňujúce. Viem, že sú to len fotky, ale boli spolu. Bolí to tak veľmi." Slzy znova stekali po mojich lícach.
"Možno že on za to nestojí." Povedal Jason, keď mi utrel slzy z tvári. "Je to blbec." Sklopila som zrak, ale on mi vzal bradu. Naše oči boli na rovnakej úrovni. "Si úžasná a on nemá právo ubližovať ti. Mala by si to vedieť."
"Ďakujem, Jason." Povedala som a obaja sme zostali znova ticho. Boli sme stále v rovnakej pozícii. Naše pohľady sa stretli a neuvedomila som si, že sa stretli aj naše pery. Ja som bozk samozrejme nechcela. Keď som sa odtiahla uvidela som ako Justin stojí pred nami. Jeho oči boli naplnené smútkom.
"Justin?" Povedala som prekvapene. Cítila som ľútosť a vinu, ale potom som si povedala, že je dobré, že ma videl ako sa bozkávam s Jasonom. Teraz už vie, čo cítim, keď sa bozkával on s Amber.
Ja a Jason sme vstali.
"Čo si myslíš, že robíš?" Spýtal sa Justin nahnevane.
"Bozkávali sme sa. Nejaký problém?" Povedala som so založenými rukami.
"Problém je ten, že ja som tvoj priateľ!" Povedal a pristúpil bližšie ku mne.
"No...ja tvojou priateľkou už viac nie som!"
"Čo?!"
"Ugh!" Povedala som odchádzajúc od neho s Jasonom za sebou.
"Neodchádzaj odo mňa Kelsi Blair." Povedal a schmatol ma za zápästie.
"Och , ale čo?!" Povedala som, vytrhla sa z jeho zovretia a bežala do hotela. Išla som k dverám mojej izby, keď som sa otočila uvidela som, ako kráča smerom ku mne. Šla som do mojej izby, ale ako som chcela zatvoriť dvere stál predo mnou. Pretočila som očami.
"Čo máš za problém?!" Spýtal sa nahnevane.
"Aký je môj problém? Povedz mi, Justin! Aký je môj problém?!"
"Neviem, aký je tvoj problém Kelsi! Nemám potuchy! Správaš sa ako spratek!"
"Správam sa ako spratek?! Ugh! Môj problém si ty Justin! Ty a tá štetka Amber!" Povedala som s krikom.
"Amber nie je štetka."
"Takže ty sa jej zastávaš?!"
"Nie. Len hovorím pravdu. Ona je milá, Kelsi."
"A ja nie som?"
"Nepovedal som, že nie, jasné? Teraz sa správaš ako fagan a ty si tá, ktorá sa tu chová ako štetka!"
"Počkať, takže ty ma nazývaš štetkou?"
"Ty si sa bozkávala za mojim chrbtom!"
"Ja som sa bozkávala za tvojim chrbtom?! Pre tvoju informáciu ja som nespolupracovala a bozk nevrátila. Na rozdiel od teba. Išiel si von s Amber, cez NAŠE rande. Prečo Justin?! Pretože ona sa bozkáva lepšie než ja?!" Povedala som, keď slzy začali stekať dole mojou tvárou.
Neodpovedal. Namiesto toho sa pozrel dole a v jeho tvári sa objavila ľútosť.
*********************
:) :) :) :) :) :) :) Názory? :) :) :) :) :) :) :) Na koho ste strane?
Pre ďalšiu časť:
• 210 reads.
• 67 votes
• 18 komentov ♥
YOU ARE READING
I fell inlove with my enemy (preklad po slovensky)
FanfictionLáska a nenávisť. Silné slová. Nepriatelia sa nenávidia. Priatelia sa milujú. Čo keď sa zrazu celý svet začal pohybovať iným smerom? Zamilovať sa je ľahké, ale zamilovať sa do svojho nepriateľa je proste veľa. To je to, o čom Kelsi a Justin premýš...