Z pohľadu Pattie
"Justin! Choď si upratať izbu!" Nadávala som na môjho syna keď som zišla dole a zobrala mobil.
"Som zaneprázdnený mama."
"Zaneprázdnený? Z čoho?"
"Z hratia Wii." Prisahám, že on mi dáva vrásky z týchto všetkých postojov.
Zdvihla som telefón.
"Dobry?" Známy hlas pozdravil.
"Kathy?"
"Oh ahoj Pattie!"
"Ako sa máš?" Zasmiala som sa.
"Dobre. Čo ty? "
"Rovnako ako ty." Odmlčala som sa. "Tak čo Kelsi povedala?" Spýtala som sa s prepleteným ukazovákom a stredným prstom, dúfajúc, že príde."Na moje prekvapenie povedala áno."
"Naozaj? To je úžasné." Vždy som pozerala na Kelsi ako na dcéru ktorú som chcela mať. Justin je úžasný, ale vždy som tiež chcela mať aj dievča. No niektoré veci nemôžeme mať.
"Súhlasím."
"Prekvapujúce veľmi."
"Najprv som tomu neverila. Bola som nedvoverčivá, až som sa dostala do jej izby a uvidela batožinu a tašky uložené na rohu." Naraz sme sa zasmiali.
"Nemôžem sa dočkať až poviem Justinovy tieto nové správy."
"Zamiluje si ju. Som si tým istá." Sarkazmus prekypoval. Nevadí mi, že si myslí, že sa budú navzájom obťažovať. Raz šli takou cestou že to preskočilo všetky hranice a ja a Kathy sme museli zakročiť.
"Áno. S tým súhlasím."
"Ako je na tom vlastne on?"
"On je lenivý dospievajúci chlapec a je to skvelí pocit. Neuprace si svoju izbu a k tomu som mu to toľko krát povedala."
"Áno. Viem ako sa cítiš. Kelsi robí rovnaké veci."
"A oni povedali, že nemajú nič spoločné." Poznamenala som.
"Deti." Obe sme sa zhodli.
"Mami! Hladný chlapec je tu." Počula som ako Justin vykríkol keď schádzal dolu schodmi.
"No ja myslím, že toto je moja fronta. Zbohom Kathy. Uvidíme sa čoskoro."
"Ahoj Pattie. Uvidíme." Obe sme to zavesili.
"Čo som ti hovorila o kričaní keď som práve na telefóne?" Znovu som mu vynadala keď sme išli do kuchyne. "Poznáš pravidlá Justin a toto je 16 ročné pravidlo."
"Ale ja som hladný mami." Obhájil sa. "Potrebujem energiu."
"Tvoja energia bola pohltená zo žiarenia. Po interview si sa len hral v tvojej izby."
"Je to moja zábava mami." Poukázal na to ako keby to bola najjasnejšia vec na planéte.
"Tvoja zabáva by mala byť asi spanie." Dala som mu špageti čo som uvarila. " A pretože si porušil pravidlo a nič okrem leňošenia si nerobil, máš domáce väzenie. "
"Ale mami!"
"Ešte niečo Justin Drew a budeš mať domáce väzenie na celý týždeň."
"Dobre." Odpľul si. Posadil sa na stoličku oproti nemu.
Potom nastalo ticho. Jediné čo moje uši počuli, bola ako jeho vidlička bila o tanier. Nikdy som nebola hlasný človek, ale nebola som ani pokojný človek."Justin uprac si izbu, dobre? Zajtra budeme mať návštevu."
"Je to len Ryan a Chaz."
"Kelsi s nimi príde tiež." Pozrel na mňa trochu vziaty z toho čo počul, no čoskoro sa spamätal.
"Och takže tá škrata povedala áno."
"Justin ona má meno."
"Nie...škrata jej pristane." Pretočila som očami.
"Tak ako tak....Justin buď na ňu milý." Na moment na mňa pozrel a začal sa smiať.
"Myslíš si, že je to sranda Justin Drew Bieber? " On vie keď máme rozhovor kde je jeho a moja hranica. Na chvíľu bolo úplne ticho.
"Takže ty si vážna mami?" Nedvoverčivo na mňa pozrel.
"Som."
"Rovnako ako že sa to stane mami." Pozrel na mňa. "Ona je Kelsi . Ja som Justin. " Poukázal na to a ako keby hovoril , 'My sa navzájom nenávidíme'.
"Len to skús."
"Počkaj." Predstieral, že rozmýšľa. "Uh ...nie ...dobrú noc mami." Povedal keď bežal po schodoch do svojej izby.
"Žiadne behanie po schodoch!" Vynadala som mu.
"Ľúbim ťa mami!" Zakričal. Vzdychla som si a usmiala sa.
"Tiež ťa ľúbim Justin." Zakričala som späť.
PREDPOKLADÁM, ŽE TOTO BUDE DLHÉ A VESELÉ LETO.*********
Toto je ešte také dá sa povedať o ničom..:) Môžem vám zaručiť že od 5 časti to bude mega ♥:3 :D Ešte najprv síce príde 4 , ale..to vydržíme :D A inak áno je to krátke viem, no tak to má napísané tá autorka :)Pre ďalšiu časť:
• 80 reads.
• 7 votes.
• 5 komentov.
YOU ARE READING
I fell inlove with my enemy (preklad po slovensky)
FanfictionLáska a nenávisť. Silné slová. Nepriatelia sa nenávidia. Priatelia sa milujú. Čo keď sa zrazu celý svet začal pohybovať iným smerom? Zamilovať sa je ľahké, ale zamilovať sa do svojho nepriateľa je proste veľa. To je to, o čom Kelsi a Justin premýš...