31. kapitola

2.3K 73 11
                                    

 Časť venujem Kristen^^♥ ♥ Príjemné čítanie...^^

 

Z pohľadu Kelsi:

Obaja sme sa spoločne rozprávali a smiali sa. Poznávali sme sa navzájom. Nevedela som, že toho máme toľko spoločného. Ako vážne. Počuli sme ako zazvonil zvonček. Justin mi pomohol s chodením a ani som to od neho nechcela.  Keď sme sa dostali do obývačky všimla som si Ryana, Chaz a....Amber.  Mimochodom Pattie išla do štúdia na stretnutie so Scooterom pre dnešné Justinové interwiev.  Ryan a Chaz išli hore do izby. Kiežby som mohla ísť s nimi, ale ja musím hrať herečku.

"Ach môj Bože Kelsi! Si v poriadku?" Amber prišla ku mne a objala ma. Wow, mala by získať Oscara za najlepšiu herečku.

"Nedotýkaj sa ma, jasné? Som  v pohode." Povedala som a držala sa od nej preč.

"Kelsi." Povedal Justin s náznakom aby som prestala. Pozrela som sa na neho a povzdychla som si. Prečo nevidí skutočnú Amber? Všetci sme sa posadili na pohovku. Justin sedel medzi nami.

"Ospravedlňujem sa za svoju priateľku." Povedal Justin s úprimnosťou v hlase. Pretočila som očami. Nikdy by som sa neospravedlňovala človeku ako je ona.

"Mimochodom čo tu robíš?"  Spýtala som sa s okamžitou reakciou.

"Prišla som ťa navštíviť."

Alebo možno navštíviť Justina.

"Naozaj? Som dojatá." Povedala som sarkasticky.

"Dobre. Chceš niečo na jedenie alebo pitie?" Spýtal sa Amber.

"Iste."

"Kelsi, prečo mi nejdeš pomôcť?" Spýtal sa.

"Nie...ja som veľmi..." On ma rýchlo potiahol a obidvaja sme išli do kuchyne.

"Čo máš za problém?"

"Nemám žiadny problém, skôr ty. Snáď nevieš že ťahať niekoho s vyvrtnutým členkom je veľmi, veľmi zlé?  Bolí ma členok!"

"Prepáč. Si v poriadku?"

"Tak čo myslíš?" Povedala som, sadla si k stolu a hladila si členok.

"Ešte ťa to bolí?"

"Len trochu." Povedala som a pozrela na neho. "Prečo si ma vlastne ztamať vytiahol?"

"Ja len chcem, aby si na Amber bola trošku milšia." Povzdychla som si. On by mi asi naozaj neveril, že Amber ktorú ľúbi tak veľmi, volá mňa sukou.  Nechcel som s ním mať teraz boj. Teraz sme sa k sebe dostali bližšie. Nie že by sa mi to páčilo.

"Dobre."

"Naozaj? Ďakujem." Objal ma.

"Justin ....J..ja ..nemôžem.....dých...ať"

"Aha prepáč." Povedal a odtiahol sa. Usmiala som sa na neho. "Tak poďme jej dať niečo na jedenie."

Obaja sme znova vošli do obývačky. Usmiala som sa na Amber. Počkať odvolávam to.  FALOŠNE som sa na ňu usmiala. Jednoducho k nej milá byť nemôžem. Nemôžem prijať do, že ma nazvala SUKOU!

"Ospravedlňujem sa za môj postoj pred chvíľou."  Povedala som keď som sa posadila.

"Nič sa nestalo."  Jo jasné. Počkaj keď Justin odíde z izby. Vtedy ukáže svoje pravé ja.  Justin znova sedel medzi nami.

"Uhmmm...môžem sa spýtať kde je Caleb?"

"Oh..ehm...on?"

"Áno, on."

"Rozišli sme sa." ČO?!?!?!?!

"Čo?!" Povedal Justin.

"Podviedol ma." Začala plakať. Caleb ju nikdy nemohol podviesť. To som vedela určite.  Justin ju objal a ona sa na mňa usmiala?!?! Čo si myslí, že robí? Ugh! Vidíte?! Ako k nej môžem byť milá?! Ona je tá ktorá rozbila ich vzťah s Calebom. Ako vždy.

"Viete čo?! Idem preč!" Išla som preč do mojej izby. Prisahám, že tú baby by som tam zbila. Skopať ju!  A poriadne preplieskať! Ugh!  Pokiaľ by zabíjanie nebolo nelegálne, prisahám, že by som ju hneď zabila!

Počula som klopanie na dvere.

"Kelsi? Čo sa stalo?" Je to Ryan a Chaz.

"Nechcem o tom hovoriť. Choďte preč!" Kričala som na nich. Vošla som do postele a ľahla si. Pozerala som na strop. To bol deň.  Hnev. Bolesť. Spomienky. Slzy. Šťastie. Radosť. Smiech. A potom žiarlivosť?? Neznášam emócie! A hlavne. Neznášam tento deň. Ugh!


Z pohľadu Justina:

Kelsi išla hore. Čo je to s ňou?

"Znova prepáč za moju priateľku. Zmeny nálad."

"Nie, to je v poriadku." Povedala Amber, keď si utierala slzy. Ponúkol som jej vreckovku.

"Vďaka." Ako to, že sa s ňou Caleb rozišiel?! Prisahám, že keby som toho chlapa videl zbil by som ho!

"Si v poriadku?"

"Teraz už som." Usmiala sa.  Ponúkol som jej odvoz domov a pozval som ju na môj dnešný večerný rozhovor. Tera som sa vrátil domov. Kelsi ma toho čo vysvetľovať.

Išiel som hore po schodoch a otvoril som dvere. Bol som tak naštvaný, že som ani neklopal. Môj hnev odišiel keď som videl ako spí. Vyzerá tak nevinne. Vyzerá tak krehko.  Vyzerá to ani nie ako Kelsi. Ticho som odišiel po špičkách ku dverám, ale...

"To ako naozaj nevieš klopať?" Počul som za mnou hlas. Otočil som sa a uvidel ju naťahovať sa.

"Prepáč."

"Prečo si tu? Znovu si si prišiel požičiať fén?" Usmiala sa.

"Nie."

"Tak prečo potom?"

"Prišiel som s tebou hovoriť o Amber."  Videl som ako sa prestala usmievať.

 ******************************* 
Takže dúfam, že sa vám časť páčila ^^ Viem, že je to krátke, ale autorka sa vyjadrila, že teraz ma veľa povinností čo sa týka školy O.o ..čité tak :) ♥
Ďakujem za TOP komenty^^

Pre ďalšiu časť:
• 110 reads.
• 31 votes.
• 11 komentov.

I fell inlove with my enemy (preklad po slovensky)Where stories live. Discover now