25. kapitola

2.3K 77 20
                                    

Časť venujem Dare♥ :) ...Príjmené čítanie... ^^

Z pohľadu Justina:

Bol som znepokojený a mal som pocit viny. Nevedel som, prečo---

Nazval si ju sukou a pri tom sa o teba po prvý krát zaujímala. A tiež ti hovorila pravdu, ale ty si to nevedel pochopiť a začal si na ňu kričať.

Drž hubu.

Oh a ak sa jej niečo stane bude to tvoja vina.

Povedal som drž hubu!

Aha, takže teraz ideš okrem Kelsi kričať aj na mňa.

V duchu som pokrútil hlavou aby moje svedomie zmizlo. Od kedy má svedomie vlastný mozog? Naozaj som stratil rozum. Ja nie som na vine tomu čo sa stalo. Zaslúži si to, ona si zaslúži všetko čo som kedy povedal a spravil.

To nie je to, čo ti hovorí srdce.

Povedal som ti aby si zmizol.

Nemôžem ma vyhodiť Justin. Som časť teba. Ja som v podstate tá dobrá strana.

Oh , naozaj?

Prečo sa jej neospravedlníš?

My sme nepriatelia.

Tak?

Si šialený.

Hovorí ten, kto rozpráva so svojím svedomím.

Povzdychol som si. Možno má moje svedomie pravdu v dvoch veciach: Po prvé, že som blázon a po druhé musím sa ospravedlniť.

"Ahoj Justin." Povedal niekto. Otočil som sa a uvidel krásnu blondínku z ktorej moje srdce podskočilo. Je to banálne? Áno viem.

 "Oh. Ahoj Amb." Usmial som sa na ňu. "Myslel som si, že si so zvyškom týmu."

Len pokrčila plecami. "Len som premýšľala."

 Obaja sme boli chvíľu ticho keď mi v hlave blikla žiarovka - nie doslova. Viem že ja a Kelsi teraz nie sme veľmi za dobré, ale dúfam že dnes to vyriešime. Koniec koncov máme dohodu.

"Uhmm, Amber môžem sa ťa niečo spýtať?" Široko sa usmiala a môj žalúdok bol naplnený motýľmi.

"Iste."

"Chceš ísť zajtra niekam? Myslím ako na dvojíte rande?"

Slabé sklamanie vstúpilo do jej tváre. "Oh. Dvojíte rande?" Prikývol som. "Jasné. Ja, uh, poviem to Calebovi."

Zamierili sme k štábu /tým/. Mám M&G, ale niečo vo vnútri mi perlilo obavu a vinu. Neviem z koho a prečo, takže som svoj pocit otriasol a zamieril  ku mojim fanúšikom. Môžem povedať, že všetky boli úplne sexy.

"Pamätaj si, že ona ti spôsobila utrpenie, bolesť v ktorej teraz si. Chlapec ktorý chodí okolo dievčat ako keby boli hračky, pretože mu kedysi dávno jedna mrcha zlomila krehké srdiečko."

Čo to? Vážne?! Snažil som sa ten hlas vyhnať, nikto ma nezastaví.

"Vidíš ako tvoju mamu bolí táto skutočnosť?"

Zavrel som oči keď som sa nadýchol a vydýchol. Prečo nie som schopný odstrániť jej hlas? Nemal som ju nechať hovoriť, že čo mám robiť. Pomaly som otvoril oči a videl som pár mojich fanúšikov, ktorí so mnou flirtovali, zatiaľ čo Amber sa snažila dostať moju pozornosť, ale moja myseľ bola upútaná...

"Nie sme priatelia Justin, nemusíš predstierať, že sa o mňa bojíš. Myslím, že sme nepriatelia. Takže jednoducho  choď s ňou flirtovať a tiež zostaň mimo mojich vecí."

...týmito krásnymi dievčatami, len im treba ukázať nádherné hnedé oči.

Kurva.

Povedal som nádhernými?

Áno, vlastne áno.

---------------------

Dobre. Upokoj sa Justin. Vina sa len snaží premôcť ťa.

Stále som si to hovoril, zavrtel som sa na svojom mieste, teraz sme boli na ceste domov. Ale najprv musím odviesť domov Amber.  Sťažka som si povzdychol a získal si pohľady mamy, Scootera, Ryana, Chaza a dokonca ... Amber.

"Si v poriadku, Jay?" Stuhol som keď oči Amber dopadli na mňa. Prenášalo ma to do minulosti. "Justin?"

"Oh, uh, hej."

"Si si istý?" Len som prikývol, nechcel som hovoriť. Celá jazda domov bola pokojná za čo všetkým ďakujem. Potom čo sme Amber odviezli domov, tak sme si vymenili čísla pre informácie na zajtra. Môj žalúdok robil saltá keď sme boli len pár metrov od domova - od miesta kde bola ona.

V duchu som si jednu vrazil. Kedy naposledy som bol sakra tak nervózny pre ňu?

"Justin? Chystáš sa pozerať na vesmír celú noc alebo čo?" Počul som ako Chaz zamrmlal a tým mi prerušil moje myšlienky.

"Uh, áno." Zoskočil som z auta.

"Hej Justin, myslela som si, že Kelsi šla domov?" Opýtala sa mama a získala si úplne všetko moju pozornosť, oči sa mi rozšírili.

"Čo?!"    Spýtal som sa.

"Dvere sú zamknuté. Hovorila som ti aby si sa uistil že prišla domov v bezpečí Justin."

"Ja, ehm..." Pozrel som sa do zeme.

"Justin!"

"Mami ona mi povedala. A," Vzdychol som si. "Dostali sme sa do hádky." Pokračoval som šepotom. Počul som ako si moja mama povzdychla zatiaľ čo Ryan a Chaz zastonali.

"Dobre, nepanikárte. My jej zavoláme." Hovoril Ryan a popri tom vytáčal číslo. Pár minút prešlo a všetci ju kontaktovali, ale ona neodpovedala. Začínal som sa báť a zlostil som sa na scenáre v mojej hlave.

Kde kurva je?

Nemohol som to už vydržať. "Idem ju hľadať." Oznámil som a začal ísť.

"Ideme s tebou." Povedal Chaz a priložil mi ruku na plece. Len som prikývol.

"Deti ,nechoďte príliš ďaleko, dobre?"  Zasiahla mama. Jej hlas bol naplnený strachom a obavami. 

Začali sme hľadať.

Dúfam, že je v poriadku. Neodpustím si keď sa jej niečo stane.

To všetko je moja chyba.

Teraz sa zrazu staráš.

***********************

Mám v pláne vám dnes dať ešte jednú časť, ale silno pochybujem, že splníte podmienky :) A áno tie  podmienky musia byť kvôli tomu aby som vedela, že to niekto číta..O.o Chápete predsa :D

A teraz k story..Tak Justin začal pociťovať obavy..bojí sa o Kelsi. Dokonca ju išiel hľadať. Čo myslíte nájde ju?  Ak áno aka bude Jusitnová reakcia? Čo spraví? A ak nie tak ako sa s tým vysporiada? Čo podnikne ďalej? - to v ďalších častiach. 

Pre ďalšiu časť:

• 105 reads.

• 30 votes.

• 10 komentov

(ak to splníte, tak ešte dnes ďalšia časť..:)

I fell inlove with my enemy (preklad po slovensky)Where stories live. Discover now