19. kapitola

2.4K 73 26
                                    

Časť venujem Niké :* ♥ Príimné čítanie ...

Z pohľadu Kelsi:

"Úprimne, neviem čo to vošlo to jeho mysle." Povedala som Ryanovy a Chazovy potom, čo som dokončila vysvetľovanie našej dohody s prasaťom.

"Nemala som inú možnosť, jasné?" Prasa odpovedalo keď zabočilo doprava. Pretočil som na neho oči. Znelo to tak ako keby som bola jeho posledná možnosť, ktorou som asi aj bola, ale stále mi veľa dlhuje.

"Možno, že by to mohol by začiatok niečoho nového." Uškrnul sa Ryan.

"NIE! Kurva NIE!" Obaja sme zbororvo zakričali, aj keď PigBoy bol ten čo to preklial.

"No, možno že nie Ry." Povedal Chaz. "Ako oni môžu urobiť túto úlohu keď sa ešte navzájom nenávidia?"

"Urobíme to. Budeme robiť tie veci tak, aby to vyšlo." Vysvetlila som.

Počula som ako sa PigBoy posmieval. "Prosím ťa, keď si videla nejaký pár, nedotýkajú sa navzájom? Zakaždým keď som dal ruky okolo nej, stuhne."

Pozrela som sa na neho. "Nenávidím ťa a zarobím na tom."

"Nemyslíš, že ja svojím spôsobom tiež?" Opáčil. Len som na neho pretočila očami.  Videla som ako nás Ryan a Chaz zábavne sledujú. Tiež som na nich pretočila oči.

"Prasa, úprimne povedané." Začala som. "Amber je suka, takže si myslím, že je to zbytočné utrpenie."

Ryan a Chaz vyvalili oči a neskôr sa znova uškrnuli. "ČO?" Vykríkol Justin.

"Je to suka." Zopakovala som.

"Ona nie. Jediná suka si tu ty." To nebolelo. Bola som na to zvyknutá, že mi to hovorí, tak to už nemôžem brať vážne. Zasmiala som sa.

"No to je niečo čo som počula včera a posledné roky." Odpovedala som sarkasticky. "A volať takto svoju priateľku. To bolí, zlato." Posmešne som pokračovala. Bola som mu priamo pod kožou, bola to sranda.

"Nehovor si moja priateľka a nevolaj ma zlato." Škrípal so zubami. Uškrnula som sa.

"Aweeee … nebuď takýto … zlato." Doberala som si ho ďalej.

"Ugh! Zastavte niekto túto škratu, vážne!"

"Ty si bol prvý kto ma tak nazval, spomínaš? Nemyslí si, že mne sa to páči." Odmlčala som sa. "Zlato."

"Prestaň s tým!" Myslím, že som našla meno ktoré v ňom prebúdza beštiu. Aspoň sa navzájom stále nenávidíme.

--------------

"Možno, že som by som mal premýšľať o veciach ktoré sa pýtam napríklad ako byť moja FALOŠNÁ priateľka." Zamrmlal nahnevane keď vystúpil z auta. Ja som sa smiala tak silno, až ma bolelo brucho.

"Och Bože. Asi naozaj prasknem." Povedala som ako som si utierala slzy od smiatia. Vystúpila som z auta zároveň s Chazom a Ryanom.

"Vy dvaja nás naozaj bavíte." Zasmial sa Chaz.

"Čo tým myslíš?" Spýtala som sa a stále som sa smiala z toho čo sa pred chvíľkou stalo v aute.   

"Nič."

"Okay?" Povedala som tajomne, ale moja tvár vyzeralo ešte stále rovnako. "Tak som premýšľala, prečo vy dvaja nenávidíte Amber? Prečo ste nereagovali na Justinov plán, aby ju dostal späť?" Čudovala som sa.

"My máme pocity." Ryan odpovedal a potiahol na perách úsmev.

"Aký pocit?" Otočila som kľúčku a a pokračovala v chôdzi dolu do haly a zamierila si to do obývačky. Videla som ako Justin sedí na gauči spolu s miskou pukancou položených na kolenách. No to bolo urobené rýchlo.  Uškrnula som sa, chcela som aby toto bolo moje leto. "Ahoj ZLATO."  Zdôraznila som to slovo. To meno mi vyvoláva husiu kožu aj keď som to Justinovy nikdy nepovedala. Videla som ho zavrčať.  

"Koľko krát ti mám povedať aby si mi tak nehovorila?!"

Zasmiala som sa a pozrela na Ryana a Chaza. "Aký pocit?" Znovu som sa spýtala.

"Pocit, že on a Amber nebudú nikdy spolu a tentoraz už nadobro." Chaz šťuchol Ryana ten súhlasil.

"Prečo si to myslíte?" Spýtala som sa a zvalila sa vedľa Justina. Ukradla som mu popcorn.

"Nenávidím ťa." Povedal.

"Som rada, že viem, že sa to nezmenilo." Usmiala som sa ako som si do pusy hodila pukancu.

Odfrkol. "Nikdy sa to nezmení."

Chaz si sadol vedľa mňa kým si Ryan sadal tiež a pritom sa uškŕňal.

"Myslím, že našiel to čo hľadal." Po tichu zamrmlal Ryan zatiaľ čo sa pozeral na TV.

"O čom to hovoríš Ryan?" Počula som ako sa prasa spýtalo.

"O ničom." Odpovedal a pozrel sa na mňa s úsmevom.

NIKDY NEPOCHOPÍM CHLAPCOV.

*************************
Snáď všetkému chápete :D :) Kelsi si z neho robí prdel no :D Čo myslíte ako to bude pokračovať? :D
- to v ďalších častiach

Pre ďalšiu časť:
• 100 reads.
• 29 votes.
• 10 komentov. :)

I fell inlove with my enemy (preklad po slovensky)Where stories live. Discover now