9. kapitola

2.5K 73 13
                                    

Z pohľadu Kelsi

NAMYSLENÝ, SEBECKÝ, BASTARD!

Ugh!

Zvalila som sa na posteľ a pozerala na zlato-žltý strop nado mnou.  Zobrala som si vankúš a zaborila som doň moju tvár.

"AHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!" Zakričala som znova. Neviete ako veľmi som teraz chcela zmeniť zákony. 
Cnelo sa mi po našom dome v Kanade. Mám pocit, že sa tu zbláznim.  Práve teraz som si chcela vytrhať všetky vlasy.

Ja ho len chcem nakopať  tam, kde ho to bolí.

 Ani to by nestačilo.

Rozhodla som sa zavolať mame, len aby sa trochu upokojila. Odpovedala po piatom zazvonení, ani sa jej nečudujem keď  tu je práve po polnoci.

"Ahoj." Moje slová boli trochu tlmené.

"Kelsi?" Cítila som sa tak otrávene keď som počula ako sa mamin tón rozliehal do telefónu.

"Ahoj mami." Zdvorilo som odpovedala.

"Je všetko v poriadku?"

Jop, mami. Všetko je šialene v poriadku.

"Áno."

"Tak prečo znieš tak monotónne?"

Vzdychla som si. "Som len unavená."

"Tak ako sa máš naozaj?" Zaznamenala som úprimnosť v jej sladkom hlase.

Vstala som a sadla si na okraj postele.  "Úprimne?"

"Prosím."

"No ja tu umieram mami. Doslova."

"Nebuď tak dramatická."

Znova som povzdychla.  "Nie som dramatická mami. Mala si vidieť ako sme sa pred chvíľkou hádali. Ani Ryan nás nemôže zastaviť.  Boli sme na pokraji škrtenia sa navzájom. No, pokiaľ ide o mňa."

"Kels..." Prerušila som ju.

"Mami, ja ti hovorím, v skutočnosti ťa varujem. Ako náhle vláda schváli zabíjanie, tak na Justina Biebera  príde nečakaná horúčka. Prisahám mama, zavediem armádu."

"Uzemnim ťa."

"To ma nezastaví" Len sa zasmiala. "To nie je ani vtipné."

"Kels, len sa snaž rozveseliť.  Musíte byť zrelý a správať sa k sebe civilizovane."

Pretočila som očami. "Čo?"

Prečo by som mala byť vždy je tá zrelá?

On je starší!

"Pattie a ja sme naozaj nešťastné z tohto tvojho a Justinovho boja, ktorý je za posledný čas."

"Ako kto ti o tom povedal?" Zdôraznila som.

"Pattie, a pokiaľ to pôjde dobre ,tak on nič neurobí."

"Bohužiaľ." Povedala som trpko, keď som vstala a začala sa prechádzať sem a tam.

"Len buď k nemu milšia." To ma prinútilo náhle zastaviť.

"Povedz to ešte raz."

"Len buď k nemu milšia, ja si myslím..."

Kurva nie.

"Kelsi!" Napomenula ma.  Oppsss...Nechcela som to povedať nahlas. "Kde si sa naučila také slovo?"

Som v tom až po uši. Som v riti.

"Kelsi Gertitude Blair!"

' Prestaň Kelsi. Prestaň hovoriť veci, keď sú to nesúvislé slová, s ktorými mama nesúhlasí . A prestaň najmä preto, LEBO SI S ŇOU NA TELEFÓNE. ' Pomyslela som si.

"Poviem Pattie aby...." Okamžite som zobrala papier ktorý bol položený na stolíku a začala ho stláčať v blízkosti telefónu.

"Mami.....nejak...sa ......to ....vypína." Snažila som sa aby zo znelo presvedčivo.

"Vieš že si v Atlante Kelsi a tam žiadne veci ako nízky signál nie sú a ešte okrem toho si v dome u Bieberových."

 "Ale....ja...som." Pokračovala som.

"Stláčanie papiera. To je stará škola." To ma trochu zaskočilo, ale ja som stále pokračovala.

"Psshh..." Chrlila som. "Nestláčam papier."

"Určite."

"Nestláčam."  Môj hlas bol o trošku vyšší, snažila som sa obrániť moju situáciu.

"Ako tvoja mama, ktorá ťa mala 9 mesiacov v bruchu a starala sa o teba dobrých  16 rokov viem, že keď je tvoj hlas veľmi vysoký tak klameš."

Spustila som môj hlas nižšie a stále krčila papier. "Nekrčím ho."

"Nie si unavená zo stláčania?"

"Mami ja som nestláčala papier." 

"Uh." Znela tak nedvoverčivo. "Tak potom prečo so mnou stále hovoríš?"

"Uhmm..." Prešla som si rukou po vlasoch a hľadala výhovorku. "Dobrú noc mami. Ľúbim ťa." Rýchlo som zložila.

Povzdychla som si.

Naozaj sa potrebujem vyspať.

Zvalila som sa na posteľ a vzdychla si.

BUDEŠ ĽUTOVAŤ , ŽE SI MA NAZVAL  IDIOTOM, BIEBER.

*********************
Na minulej časti neboli splnené len komenty ako podmienky, ale dala som to tu preto aby ste nezabudli už úplne čo v minulej časti bolo ..no to máte jedno, ja len nepochopím, že keď dáte to vote, či to je tak naročné napísať komentár, hoci len jedno slovo úplne to stačí..viete ja mám potom pocit, že to prekladám zbytočne..fakt len úplne mini komentár, jedno slovo stačí ..Vy by ste mali častejšie časti a ja by som bola úplne happy:)♥

Pre ďalšiu časť:
• 90 reads.
• 18 votes
• ........skúste čo najviac

I fell inlove with my enemy (preklad po slovensky)Where stories live. Discover now