87. kapitola

1.2K 115 31
                                    

Časť venujem Belieberovy :3 (111222) .......Príjemné čítanie ^^ ♥

Z pohľadu Justina:

"Ahoj Amber." Povedal som, keď podišla ku mne. "Kde si bola?"

"Šla som si dovnútra skontrolovať mobil, či mi neprišli nejaké správy alebo nemám zmeškané hovory." Povedala s úsmevom.

"Aha." Nechcel som vedieť nič viac, pretože jej úsmev ma trochu znepokojuje.  V zlom slova zmysle.

Obaja sme sa posadili. Povzdychol som si. Nie som naštvaný na Amber, ona ma nechcela pobozkať. Proste sa to stalo. Ale myslím, že to čo sa stalo minulú noc bolo pre nás najlepšie, najmä pre Kelsi.

Kelsi.  Dievča ktoré vstúpilo do môjho života, bohužiaľ aj nechcene.  Obaja sme sa navzájom nenávideli.  Predtým. Ale uprostred našej cesty, mi to dievča  náhodne a prekvapivo ukradlo srdce. Ona, zo všetkých dievčat, nepriateľ, ktorého som toľko dissoval (chápete, nie?:D) bola tá, ktorá ma zastavila a donútila ma navždy na ňu pozerať. Nikdy by vás to neunavilo.  

"Justin poďme." Počul som ako povedal Ryan.

"Oh no....dám si mobil do kajuty." Povedal som a nečakal som na odpoveď. Išiel som do kajuty, išiel som nájsť Kelsi. Myslím, že som len znova potreboval vidieť jej tvár, hoci ona ma vidieť nechcela.

Keď som sa pozeral všade možne, panika začala rásť po celom mojom tele. Nemôžem ju nájsť.

Kelsi, kde si?

Vrátil som sa a šiel som na druhú stranu jachty. Tam Kelsi nie je. Nebola ani tam. Kde je?! Kde je moja Kelsi?!

Som tak nervózny, príliš nervózny, prvýkrát v živote. Potom som zrazu cítil, že je v nebezpečenstve. Nebezpečenstvo by mohlo viesť ku........

"Smrti." Dusil som sa. Pozrel som sa na more podo mnou.  Niečo sa mi mihlo pred tvárou, niečo som uvidel. A potom mi to došlo.

"Kelsi!" Zareval som.

Okamžite som vzal oblečenie na potápanie a skočil do vody. Šiel som k nej tak rýchlo ako to len bolo možné, a potom som ju chytil.

 Boli sme už na povrchu vody.  Uvidel som Jasona, Ryana, Chaza a potom do vody skočil aj Kenny. Prichádzal smerom k nám.

Videl som, že moja mama objíma Katty. Obidve plakali.

A ja, prvýkrát v živote, som pred niekým plakal.

-----------------------------------------------------

Nemocnica. Tak som to tu nenávidel. Je to najhoršie miesto, kde som sa mohol dostať. Je to jedno z mojich najviac nenávidených miest na svete.

Pach liekov, pohľad na krv a pocit smrti. Nemohol by som byť na mieste ako je toto. Je to odporné.

Sledoval som ako dávali Kelsi do pohotovostnej izby.

"Doktor." Povedala Kathy cez slzy.

"Je naozaj v zlom stave pani Blair. Bola vo vode veľmi dlhú dobu. V jej tele sa nachádza príliš veľa vody. Urobíme všetko čo bude v našich silách." Potom lekár, okolo 40-iatky, odišiel. Všetci sme v režime - depresia.

Sadol som si a zakryl som si tvár oboma rukami. Bol som len v mokrých šortkách, papučiach a bunde, ale je mi to jedno.  Videl som ako paparazzi začali zaplavovať vstupné dvere u nemocnice.  Strážnik ich tlačil späť.

"Bude v poriadku JB. Je to Kelsi." Povedal Ryan, keď mi poklepkal po pleci. Pozrel som sa na neho a tak ako mne aj jemu stekali slzy po tvári. Bolo to bolestivé, všetci plakali.

"Je to všetko moja vina, Ryan." Zašepkal som.

"Justin, nie, nie je to tvoja vina."

"JE TO MOJA VINA RYAN!" Zakričal som. Mama, Kahy, všetci sa na mňa pozerali. Vstal som a šiel von.

"Justin!" Počula som, ako moja mama za mnou zakričala. Išiel som tak ďaleko ako to len šlo, vstúpil som do opustenej chodby. Skĺzol som na stenu, zaboril som tvár do rúk a plakal.

 Všetko to bola moja vina.

A potom som cítil, ako si ku mne niekto prikľakol.  Uvidel som mamu, ako na mňa pozerá.

"Justin, nie je to tvoja vina, zlato." Povedala.

"To je mama. Je to moja vina." Povedal som a potom ma objala.

"Miláčik, to nie je tvoja vina. Prosím, zlatíčko."

Plakal som, zatiaľ čo ona ma objímala.

"Miláčik buď silný." Povedala. "Bavíme sa tu o Kelsi. Ona bude v poriadku. Ona je to dievča, ktoré bolo a stále bude silné. Bude v poriadku."

Áno. Kelsi je silná psychicky aj fyzicky. Ale čo ak nebude chcieť byť silná?

S mamou sme šli späť k ostatným. Kathy ma pevne objala a povedala, že to nebola ničia vina. A hlavne, to nebola moja vina, pretože som ju zachránil.

Bude mŕtva.

Ďalšia vec, ktorú nenávidím na nemocniciach je, že nikdy nevieš, či z nej výjdeš von, mŕtvy alebo živý.

**************************

Po dlhšej dobe opäť časť :) :3 Po dlhšej preto, lebo mám toho veľa, teda mala som prijímačky ešte na druhú školu, na ktorú som mimochodom prijatá ♥ ♥ :)):D Veľmi vás to trápi, že? :D :D No to je jedno...takže preto  :D ^^ :3 Ďakujem za splnené podmienky a ospravedlňujem sa za dlhé čakanie...ak podmienky budete rýchlo splňovať už aj ja budem často pridávať časti :) Hneď ako ich splníte :3

A teraz k časti....čo hovoríte na toto všetko? Inak nemyslíte si, že Kelsi prežije, len kvôli tomu, že je druhá séria..ale ups...som ticho :) Vyjadrite svoje názory ....:) 

Pre ďalšiu časť:
• 220 reads.
• 72 votes.
• 18 komentov  ♥ ♥ 

I fell inlove with my enemy (preklad po slovensky)Where stories live. Discover now