Časť venujem Lenke :) Príjmené čítanie...^^
Z pohľadu Kelsi:
Prebudila som a pozrela na hodinky...6 hodín ráno. Čo je to so mnou?!? Ugh!!
Keďže som už bola hore mala som hlad...ew teraz som znela ako prasa. Vyskočila som z postele a šla do kúpeľni. Potom som prešla k môjmu šatníku. Rozhodla som sa, že si na seba vezmem krátke, ružové šortky a žiarivo žlté tielko. Znova som išla do kúpeľne, pozrela som sa na seba a videla som, že vyzerám dobre, ako vždy. 1 bod pre Blair! Dala som si trocha make-up a zletela dolu po schodoch. Rozhodla som sa urobiť moje obľúbené...čokoládové palacinky. Zobrala som si všetky potrebné ingrediencie a zapla rádio.
"A teraz ‘Somebody To Love‘ od úžasného Justina Biebera!!" Povedalo rádio.
Z pohľadu Justina:Prebudil som sa na svoje spievanie ‘Somebody to love‘ a ucítil niečo dobré...čokoládové palacinky! Zmenil som názor na to, že ich nenávidím! Milujem ich! Nemohol som to už vydržať! Vyskočil som z môjho paplóna a ticho bežal dolu. Nakukol som za roh a videl...Kelsi? Ona tancovala na moju pesničku a robila palacinky. Musím priznať, že...Slečna Blair ma nejaký talent a dnes vyzerá sexy. Obráca palacinky a tancuje súčasne. To nie je zlé.
Z pohľadu Kelsi:Nemohla som si pomôcť! Musela som tancovať! Táto pieseň nebola až tak zlá. Po chvíli sa pieseň skončila a začala ‘Your Love Is My Drug‘ od Ke$hy. Spievala som...
Z pohľadu Justina:Začala spievať ‘Your Love Is My Drug‘ a o môj Bože má dobrý hlas. Nie je profesionálka a úžasná tak ako ja, ale nie je zlá. Všimol som si mokré miesto na podlahe a Kelsi po tom prešla. Samozrejme, že sa pošmykla! Rýchlo som sa rozbehol a ona skončila na mojich kolenách so zakrytými očami aby nevidela ako hrozne spadne.
Nemohol som si pomôcť, ale začal som sa smiať.
Z pohľadu Kelsi:Spievala som a tancovala na ‘Your Love Is My Drug‘ keď som sa zrazu pošmykla. Dala som ruky na oči a očakávala pád keď som zrazu pristála na niečom mäkšom než zem. A potom som počula smiech. Otvorila som oči a zistila som, že sedím na ....Justinovom kolene. Ako sa to stalo? Bol tam predtým?!
"Kde si sa tu vzal?" Povedala som.
"No asi pred 16 rokmi a 4 mesiacmi ma sem priniesli rodičia."
"Ja nie som hlúpa! Ako to že som skončila v tvojom náručí?"
"Ach! No počul som sám seba spievať a ucítil som čokoládové palacinky, tak som zišiel dole a uvidel som ťa spievať a tancovať. A potom si sa kĺzla na mokrom mieste a ja som pobehol a chytil ťa. A túto situáciu ukončíme!"
"Videl si ma spievať a tancovať?!" Ups!
Z pohľadu Justina:"Ach uhmm...áno..." Ja som sa zasmial a ona sa začervenala. Awww...vyzerá tak trápne a roztomilo zároveň.
"Neboj sa nikomu nepoviem, že máš Bieber Fever."
"Nemám ju." Povedala.
"Naozaj? Nemáš ju, ale poznáš môj song? Vyzerá to, že niekto ma tajnú Bieber Fever."
"Čo? Pff...Nie." Zdvihol som obočie. "Tak možno trochu. Ale len songy nie osobu ktorá to spieva."
"Malo ma to zabolieť?"
"Možno?" Povedala.
"Nevedel som, že spievaš. Máš dobrý hlas Blair."
"Naozaj, Bieber?" Spýtala sa a pozrela na mňa.
"No nie taký ako profesionálky a tak úžasný ako mám ja..." Pretočila očami. ", ale si dobrá!"
"Vďaka??" Povedala. Usmial som sa a potom sa zasmial. "Och...a ďakujem, že si ma chytil..."
"Žiadny problém." Povedal som.
"Tak čo tu máme?" S Kelsi sme sa otočili a videli Ryana a Chaza.
"Uhhh...."
"Dlhý príbeh." Povedal som.
"Máme čas." Povedal Ryan.
Povedali sme Ryanovy a Chazovy čo sa stalo. Až na jej spev. Ryan a Chaz sa dozvedeli, že sa jej páčia moje pesničky.
"Dobre. Divné, ale dobre." Povedal Ryan.
"Kelsi? Ty chceš sedieť na Justinovy celé ráno?" Povedal Chaz. Znova sa začervenala a vstala. Zasmial som sa. Nevadilo mi, že mi sedela v lone. Nebola ťažká. Tiež som sa postavil a niektoré časti mojich nohavíc boli mokré.
"Ty si sa počúral?" Spýtal sa Ryan.
"Nie! Mokrý fľak pamätáš? Kde Kelsi..." Prerušil ma.
"Ja viem, kámo. Len som si robil srandu." Zasmial sa.
" V pohode."
"No čo teraz?" Spýtal sa Chaz.
"JA SOM HLADNÁ!" Vyhŕkla Kelsi. Všetci sme sa na ňu divne pozreli.
"Čo je? To nemôže byť dievča ráno hladné bez toho aby sa jej to niekto opýtal?" Ryan a Chaz sa začali smiať a potom aj Kelsi. Možno že po tom všetkom, bude toto leto zábavné a vzrušujúce.
************************
Včera časť nebola, ale včera bolo včera ..a dôležité je , že dnes už je :)
Autorka napísala k časti, "Dúfam, že sa vám to páčilo." To dúfam aj ja ^^ :) Čo myslíte ako to bude pokračovať? :) A čo hovoríte na túto časť? Justin a Kelsi boli sami spolu a nepohádali sa. Zázrak? Čo myslíte,ako to bude pokračovať ďalej? Čo sa tam ešte udeje? - to v ďalších častiach.
Pre ďalšiu časť:
• 115 reads.
• 32 votes.
• 12 komentov.
YOU ARE READING
I fell inlove with my enemy (preklad po slovensky)
FanfictionLáska a nenávisť. Silné slová. Nepriatelia sa nenávidia. Priatelia sa milujú. Čo keď sa zrazu celý svet začal pohybovať iným smerom? Zamilovať sa je ľahké, ale zamilovať sa do svojho nepriateľa je proste veľa. To je to, o čom Kelsi a Justin premýš...