Časť venujem Veronike :)) Príjemné čítanie....^^
Z pohľadu Kelsi:
Po koncerte a rozhovore s Ellen, bol čas urobiť photoshoot. Bola to celkom sranda, pretože on stále tancoval a pôsobil ako blázon. Dievčatá sú stále s nami. Ryan a Chaz sú stále medzi nimi. Posadila som sa a sledovala, ako Justin pózuje.
"Je to celkom zábavné, čo?" Povedala Amber a posadila sa vedľa mňa.
"Uhm áno. Je to celkom zábavné."
"Tak uhm. Kedy ste sa vy dvaja...no vieš čo." Povedala a usmiala sa.
"Len pred pár dňami." Povedala som. "Tak aké to je byť s Justinom pracovne?"
"No je to celkom smiešne. Všetky dievčatá ho milujú."
"Áno. Milujú ho, mám na mysli, kto by nie? Poznáme sa už od mala a milujem ho až teraz."
"Od mala?"
"No vieš, my sme sa poznali od plienok. Pattie a moja mama boli a stále sú najlepšie kamarátky. Možno že si myslíš, že sme boli kamaráti tiež, ale predtým sme sa nenávideli na smrť."
"Ach. Justin mi kedysi o tebe niečo hovoril."
"Naozaj?"
"Áno. Hovoril, že ťa nenávidí a teraz to vyzerá ako by prehltol jeho vlastné slová." Obe sme sa rozosmiali. "Uhm Kelsi. Za všetko sa ospravedlňujem. Predtým som trochu pokazila pár vecí."
"Nie, to je v poriadku. Som rada, že si sa stala Justinovým dievčaťom v tom klipe. Lepšie som ťa spoznala."
"Ja teba tiež." Usmiala sa.
Z pohľadu Amber:Dobrá práca Amber!
Je len otázka času kedy mi výjdu všetky moje plány.
Justin bude čoskoro môj. Ale teraz poďme predstierať, že máme radi Kelsi.
"Tak uhm...nevadí ti, že idem s Justinom na tour?"
"Nie. Si jedna z našich kamarátov a budeš s ním, len spievať."
"Vďaka."
"Rada by som ťa počula spievať."
"No, ja si ani nie som istá či spievam dobre."
"Viem, že áno. Si skromná." Obe sme sa zasmiali a ja som nahodila svoj falošný úsmev.
Z pohľadu Justina:V kútiku oka som videl ako sa Amber a Kelsi rozprávali a smiali.
Vyzerá to, že všetko čo sa teraz deje je dobré.
Ja stále pózujem. Po niekoľkých minútach som šiel ku Kelsi a Amber.
"Ahojte!"
"Ahoj!" Povedala Amber, zatiaľ čo sa Kelsi usmiala.
"Tak uhm...Amber chceš sa ty aj dievčatá zastaviť v našom dome?" Spýtal som sa.
"Iste. Spýtam sa ich." Povedala a šla k nim. Usmial som sa na Kelsi a ona sa usmiala tiež.
"Ďakujem."
"Ako vždy, žiadny problém."
"Kde je mama, Kathy a Scooter?"
"Mama a Pattie išli dole na prízemie a Scooter myslím, že šiel späť do štúdia."
"Prečo?"
"Neviem." Usmial som sa a objal ju. Zostala trochu v šoku, ale neskôr ma objala späť. "Si nepredvídateľný." Povedala. Usmial som sa.
"Ale som roztomilý."
"Jasné." Povedala a obaja sme sa od seba odtiahli. Hneď potom prišla Amber.
"Povedali, že áno."
"Potom poďme."
"Nemal by si to povedať tvojej mame?" Spýtala sa Kelsi.
"Zistí to keď budeme na prízemí." Usmiala sa a obidvaja sme šli ruka v ruke.
********************
Čo hovoríte na dnešnú časť a ako myslíte, že to bude pokračovať ? :)) Udeje sa niečo v ďalšej časti alebo prejde docela normálne? :)) - to v ďalšej časti :)
Hm..ak splníte (čo nesplníte) podmienky, tak dnes by som preložila ešte jednú časť:)
Pre ďalšiu časť:
• 130 reads.
• 51 votes.
• 15 komentov :)
(Ďakujem za predošlé komenty a votes ^^ :) Som rada, že už komentujete a votujete ako predtým, dúfam, že to tak zostane:) ♥ )
YOU ARE READING
I fell inlove with my enemy (preklad po slovensky)
FanfictionLáska a nenávisť. Silné slová. Nepriatelia sa nenávidia. Priatelia sa milujú. Čo keď sa zrazu celý svet začal pohybovať iným smerom? Zamilovať sa je ľahké, ale zamilovať sa do svojho nepriateľa je proste veľa. To je to, o čom Kelsi a Justin premýš...