49. kapitola

2.2K 88 14
                                    

Časť venujem MaDudovej :D♥ Prepáč neviem tvoje pravé meno :) Príjmené čítanie...^^

Z pohľadu Kelsi:

 "O tom, čo si počula v autobuse..." Uškrnula som sa.

"Vďaka za nazvanie ma tučnou a škaredou. Naozaj si toho vážim." Povedala som sarkasticky.

"Nie to bolo...Len si to zle pochopila. Počkať videla si už novinky?"

"Novinky?"  Zobral môj notebook. Otvoril ho a niečo hľadal.

"Pozri sa." Povedal mi. Vstala som a šla k nemu. Videla som fotku a čítala som článok. Trochu ma to šokovalo.  Bolo to rýchle. Roloval dole až zastavil pri komentári  amberandjusty4ever. Bolo ti divné a dlhé meno.

"amberandjusty4ever?"

"Len si prečítaj jej koment." Čítala som ho a ten komentár ma dosť zabolel. Ako to niekto mohol povedať? Ugh!  Viem, že nie som pekná a sexi, ale až tak? Zvalila som sa na posteľ a sťažka si povzdychla.  Cítila som ako všetka moja energia odišla preč. Zavrela som oči a potom mi vyšla slza.

"Ty plačeš?" Počula som ako sa Justin opýtal. Mala som pocit ako by bol úplne blízko pri mne.  Otvorila som oči a uvidela ako sa nado mnou nadklonil.  (rovnako ako na tom "video obrázku" →)

"Prepáč."  Bolo to slovo, ktoré vyšlo z mojich úst.

"Ty sa ospravedlňuješ? To skôr ja by som mal!" Povedal Justin nahvevane.  "Keby som nebol---" Prerušila som ho.

"Justin. Ja som tá ktorá ničí toto priateľstvo. Keby som neodpočúvala, nič z toho by sa nestalo." Povzdychol si.

Nasledovalo trápne ticho. Pozrela som sa mu priamo do očí. Priamo do tých veľkých hnedých očí.

Naklonil sa ku mne bližšie a už som cítila jeho dych.

Potom sme počuli hlasné zaklopanie na dvere.


Z pohľadu Justina:

Skoro som pobozkal Kelsi na pery , ale potom  prišlo to stupídne hlasné klopanie. Presne na čas!

Jemňa ma zatlačila, šla k dverám a otvorila ich. Vážne milujem svoju mamu....

"Ahoj Pattie." Povedala Kelsi.

"Vyrušila som vás?"  Spýtala sa mama podozrievavo. MAAAAAAAMIIIIIIIIIIII. Kelsi sa začervenala.

"Nie. Len som vysvetľoval Kelsi čo sa stalo."

"Mhhhhmmmmmm." Pretočil som očami. "Si si istý?" Usmiala sa.

"Mamiiiiii..."

"Len sa pýtam. Mimochodom Scooter chce s tebou zajtra hovoriť."

"Hej..hej..."

"Dobre, viem, že chceš aby som išla preč, len Kelsi..."

"Mami!"

"Dobre...dobre idem. Už idem.  Dobrú noc deti." A potom moja mama odišla. Konečne!

"Ospravedlňujem sa za svoju mamu." Kelsi sa zasmiala.

"Pattie je cool! Už naozaj viem prečo je s mojou mamou najlepšia kamarátka." Povedala. "Oh...musím ísť dole."

"Prečo?"

"Tvoja tvár."

"Čo je s ňou?"

"Bil si sa s Calebom, spomínaš?"

"Ach jo...skoro som zabudol."

"Počkáš na mňa tu?"

"Jo." Potom Kelsi odišla. Zvalil som sa na posteľ a pozeral do stropu. Veci sa úplne menia.

No zmena je dobrá, nie?

Zmena je všetko čo som potreboval. No Kelsi je všetko, čo som chcel.


Z pohľadu Kelsi:

Išla som dole po schodoch s úsmevom a hmkaním.

"Vyzerá to, že niekto je tu šťastný." Otočila som sa a uvidela Chaza.

"Je to tak očividné?"

"Jo." Zobrala som lekárničku.

"Je to niekto menom Justin?" Spýtal sa ma provokujúco.

"Čo? Nie. Pff..."

"Neklam mi." Povzdychla som si.  Chaz ma veľmi dobre pozná. Široko som sa usmiala a on ma pevne objal.

"Som šťastný za teba."

"Vďaka..." Usmiala som sa naspäť.

"No, musím ísť. Môj žalúdok je hladný!" Zasmiala som sa.  Chaz je naozaj divný. No je to jedna z jeho vlastností, ktore na ňom najviac milujem.

Išla som hore do izby. Otvorila som dvere a zistila, že Justin leží na mojej posteli a pozerá do stropu.  Zaujímalo by ma o čom premýšľa.

*************************
Tak časť troška neskoro:D Ale predsa :)
Ta moja večná otázka "čo hovoríte na túto časť a ako myslíte, že to bude pokračovať?" :) :D  ..
- Myslíte, že sa medzi Justinom a Kelsi v izbe niečo odohrá ?
- Stane sa tam niečo?
- Stane sa niečo dobré, alebo naopak zlé? - to v ďalšej časti :)

Pre ďalšiu časť:
• 120 reads.
• 35 votes.
• 13 komentov :)
(Ďakujem pekne za predošlé komenty a votes ^^:*****)

I fell inlove with my enemy (preklad po slovensky)Where stories live. Discover now