Časť venujem Allie ^^♥ Príjemné čítanie...:)
Z pohľadu Kelsi:
"Niekto je tu šťastný." Odmlčal sa Ryan keď si dal opekaný hranolček do úst. "Ti preskočilo alebo tak niečo Kels? Naposledy som ťa videl naštvanú a to bolo, len pred pár minútami."
"Ty vole, nie si zvyknutý na jej reakcie. Od tej doby sme ju stretli my." Pritvrdil Chaz a uchmatol si nejaké hranolky.
"Chaz!"
"Som hladný!"
"No ja tiež! Takže s tým prestaň!" Vynadal mu Ryan a posunul sa od neho najďalej ako to šlo. Pretočila som na nich oči. Naozaj potrebujem nových priateľov. Títo dvaja ma raz zabijú a Mister Prasa ani nehovorím. Chazove a Rynove boje boli úplne iné ako boje čo mám ja s Justinom. Oni bojovali o jedlo, dievčatá a o to kto z nich je krajší a múdrejší.
Vzdychla som si. Svoju pozornosť som premiestnila od hašterenia inam. Ako náhle moje oči pristáli na blondínke s nemravným postojom a úplnou pretvárkou som zrazu chcela počuť urážky Ryana a Chaza.
Zúžila som na ňu oči keď sa na mňa zaškerila, lebo Justin k nej išiel so širokým úsmevom. Čo na nej vlastne vidí? S výnimkou jej okúzľujúcich vlasov, tvá--
Kedy si zdvihneš svoje sebavedomie, Kelsi?
Zastonala som.
"Hej. Si v poriadku?" Počula som Ryana. "Opäť vyzeráš nahnevane."
"No, okrem toho že som nahnevaná na vás práve teraz. Nežiaduca osoba sa rozhodla, alebo možno dokonca plánuje pridať sa do domu a ak to takto nie je, tak neustále ukazuje jej postoj suky. To je šialene dráždivé. A myslela som si, že mám rada všetky druhy psov."
(Chápete nie? Suka - je vlastne fena, pes) Odmlčala som sa keď som sa znova pozrela smerom k Amber, ktorá nehanebne flirtovala s Justinom a prasa to úplne tešilo. Všetko bolo postavené na hlavu. "Vždy je nejaká výnimka, myslím." Pokračovala som horko."Myslím, že niekto je tu trochu žiarlivý." Chaz sa usmieval ako idiot.
Chcela som niečo povedať keď sa Ryan rozhodol prehovoriť. "Ty vole, ona nie je trochu žiarlivá."
Prekvapená, som sa usmiala na Ryana. "Ďakujem Ryan."
Ale potom sa zasmial. "Je žiarlivá. Ako veľmi."
Oboch som ich tresla po zadnej časti hlavy.
"Bože Kels. Len si robíme srandu." Sťažoval sa Chaz keď si masíroval boľavé miesta.
"Na dievča, si úplne ale úplne odlišná." Dával mi Ryan rozhnevaný pohľad. Zaslúžili si to. "Niekedy, je to desivé."
"Nezaujíma ma to."
"Čo vlastne ona urobila?" Spýtal sa.
"Nepočul si ma? Ona to hraje ako toto...toto...toto...ugh! Ako šialená suka! A ešte nezabudnite na to že je štetka. Ona má kurva priateľa a napriek tomu tu flirtuje s Justinom. Neznášam takéto dievčatá".
"To je Amber, myslím."
Nevedomky som si hovorila. "Nechápem čo na nej prasa vidí."
"Znova nás to privádza ku žiarlivosti."
Nahnevane som sa na oboch pozrela. "Vieš čo? Prečo vlastne nejdem domov?" Vyrazila som preč od nich smerom k Pattie, ktorá stále niekoľko metrov od "Zvieracieho páriku". Áno, od teraz im tak budem hovoriť. Justin je prasa a Amber je suka ( fena ). Prasa a suka sú volaný z určitých dôvodov ako Justin sa s babami len hrá a ma ich na jednu noc a postoj Amber - suka.
YOU ARE READING
I fell inlove with my enemy (preklad po slovensky)
FanfictionLáska a nenávisť. Silné slová. Nepriatelia sa nenávidia. Priatelia sa milujú. Čo keď sa zrazu celý svet začal pohybovať iným smerom? Zamilovať sa je ľahké, ale zamilovať sa do svojho nepriateľa je proste veľa. To je to, o čom Kelsi a Justin premýš...