Časť venujem Leuš :)......Príjmené čítanie ^^
Z pohľadu Kelsi:
"Mali by sme už ísť domov." Povedala som mu keď som sa od neho odtiahla.
"Si si istá?"
"Áno. Stmieva sa. A kto vie? Možno budeš robiť niečo zajtra a musíš sa vyspať."
"Ak to chceš Shawty." Povedal a obmotal ruku okolo môjho pása. Začali sme kráčať.
"Aký deň je dnes?" Spýtala som sa.
"10. Jún."
"Hm...môj obľúbený deň."
"Môj tiež." Prišli sme k autu. Justin začal šoférovať. Jednu ruku mal na volante zatiaľ čo s tou druhou držal moju ruku.
Čoskoro sme dorazili domov. Otvoril mi dvere.
"Vďaka." Usmiala som sa.
"Žiadny problém." Obaja sme šli ruka v ruke. Ako náhle sme sa dostali ku verande počuli sme ako sa Ryan a Chaz o niečom hlasno dohadujú.
Keď sme kráčali po dome, s Justinom sme sa na tom smiali.
"Opäť jedlo? Je to tak?" Povedala som im. Boli zaskočení.
"Uhmm...Pff...Nie..." Povedal Ryan.
"Kto to začal tentoraz?" Spýtal sa Justin.
"Nikto to nezačal." Povedal Chaz.
"Oh. Jasné."
"A čo vy? Čo sa držíte za ruky?" Spýtal sa Ryan. Začervenala som sa a sklonila hlavu dole.
"No ....nič." Povedala som.
"Ak je to nič, tak prečo sa červenáš?" Spýtal sa Chaz.
"Si ako paparazzi Chaz." Povedal Justin.
"Čo? Aspoň nefotím fotky a potom ich nedávam na web. A potom bum! Celý svet to vie!"
"No máš pravdu. Inak kde je Pattie a moja mama?"
"Nevieme. Možno šli do obchodu alebo tak niečo." Povedal Ryan.
"Tak neskoro?" Spýtala som sa.
"Kels oni vyrástli. Nech si užijú a v skutočnosti sú to už roky čo sa nevideli." Povedal Justin.
"No dobre. Som unavená. Myslím, že pôjdem spať."
"Moja pusa na dobrú noc?"
"Tak počkať! To je jednoducho...divné." Povedal Ryan. Pretočila som očami.
"No Bieber, myslím, že dostaneš len jemný božtek." Dala som mu pusu na tvár. "Dobrú noc chlapci. Nenechajte Justina dlho hore, dobre? Na zajtra potrebuje energiu." Povedala som keď som išla hore po schodoch.
Z pohľadu Justina:Povzdychol som si. Skvelé! Nemal som pusu.
"Vy ma tak neskutočne podporujete." Povedal som im sarkasticky.
" No, to je to od čoho sú kamaráti."
"Idem hore som unavený." Povedal som im.
"Hej Bieber!" Otočil som sa. "Nezablúď do inej izby, jasné?" Obaja sa rozosmiali.
YOU ARE READING
I fell inlove with my enemy (preklad po slovensky)
FanfictionLáska a nenávisť. Silné slová. Nepriatelia sa nenávidia. Priatelia sa milujú. Čo keď sa zrazu celý svet začal pohybovať iným smerom? Zamilovať sa je ľahké, ale zamilovať sa do svojho nepriateľa je proste veľa. To je to, o čom Kelsi a Justin premýš...