20. kapitola

2.4K 76 29
                                    

Časť venujem Baruške :) ♥ ↑ ...Príjmne čítanie ^^ 

Z pohľadu Kelsi:

Prečo vôbec idem na jeho koncert? Oh jasné, ja som teraz jeho ... áno to. Zastonala som keď som sa premiestnila na sedadle a pozrela von oknom. Nahnevane som sa posnula znovu.

"Môžeš s tým prestať?" Počula som prasa vyprsknúť.

 "Nie." Povedala som rovnakým tónom. "Prečo mám ísť aj ja?" Zakňučala som a zhrbila sa.

"Nebuď taká ukňučaná škrata." Znova vyprskol. Pozrela som sa na neho a založila si ruky. "Správaš sa ako dieťa."

"Myslíš si, že má to zaujíma? Nie!" Prudko som otočila hlavu od neho a pozrela sa von. Rozmazané scény mi išli rýchlo pred očami ako sme sa limuzínou pohybovali dolu po ulici. Justin mešká na koncert, pretože bol príliš zaneprázdnený prípravou seba samého.

Pomohlo to? Nie.

...No, možno trochu?

Mal na sebe kockovanú košeľu, čierne kožené džínsy a svoje fialové supry. Vlasy mal zmetené na správnom mieste. Mal aj pilotky a nechýbal mu ani iPhone.

Na čo potrebuje pilotky keď je vo vnútri limuzíny?

"Vyfoť si fotku, vydrží ti to dlhšie." Uškrnul sa ako sa na mňa pozrel. No, naozaj neviem či sa  na mňa pozrel alebo nie, to tie jeho pilotky. Je to mätúce.

"Nechcem aby mi praskol foťák." Odpovedala som.

Vysmial sa. "Chceš povedať, že som škaredý?"

"Ublížila som Justinkovému kehkému srdečku?" Posmievala som sa mu. (Pozn.a.: Má to tak byť:) Predstavte si taký detský hlas:D Ako to deti hovoria :D)

"Suka."  Zamrmlal.

Teraz chápem, prečo sa on a Amber k sebe hodia.

--------------------------

Momentálne som stála v miestnosti s jedlom a nápojmi kde môžete mať jahodové šišky alebo čokoládovú fontánu, zmrzlinu. Dala som si obidve ruky na môj pás ako som videla tie všetky pochúťky.

Horná strana bude na Justinov koncert všetko bolo vodné.  

  "Dávaj si pozor na sacharidy teda na sladké, asi nechceš aby tvoj zadok bol ešte hrubší." Počula som ako otrávene vysoko posadený hlas poznamenal. Nemusela som sa otočiť a vedela som, že to bola Justinova ex - priateľka.

"Chcela by som žiť na plno Amber."

"Možno by si mala obmedziť sladké zlato, tvoje tuky sú viditeľné." Samozrejme, že som jej neverila. Mám rýchly metabolizmus.  

"Tak čo?" Opáčila som keď som sa na ňu pozrela. Prezerala som si ju z hora, nadol. Mala na sebe orezané tielko, ktoré odhalilo jej brucho a úzke kožené rifle. Jej blond vlnité vlasy viseli na ramenách.  jej make-up bol dobre urobený. Nerada to hovorím, ale vo všetkom vyzerala ako nádherná modelka. Ale je to chamtivá suka.

Takto ísť na koncert.

Ja som mala na sebe fialový Fitch Top , úzke džínsy a conversy. Nemala som na sebe žiadný make-up.

V duchu som si sama nadávala. Nebola som asi pri vedomí, ale spôsob ako sa na mňa Amber pozerá bol neznesiteľný, nechcela som sa skrývať pod jej tiene.  Jej sebavedomie vyžarovalo cez celú atmosféru, ale ja jej nedám to čo chce.

"Justin ma miluje práve takú, aká som." Zrazu som pokračovala. Nevedela som prečo som to hovorila.  Vyšlo to z mojich úst práve v tom momente, keď som si pomyslela, že ja Justina mám a ona nie. Síce je to len dohoda, ale budem to používať proti nej. "Tak prečo to meniť?"

Zobrala som si šišku a koláč a s uškrnutím na tvári som odkráčala preč.

 "Suka." Počula som ju zamrmlať. Zasmiala som sa na ňu.

"Nech ťa to urobí šťastnou Amber." Neobťažovala som sa na ňu ani pozrieť. Išla som tak ďaleko od nej ako najviac to bolo možné, akonáhle som ju už nevidela zvalila som sa na neďalekú stoličku. Justin ešte nezačal jeho koncert. A ja som si myslela, že prídeme neskoro. Žuvala som jahodovú šišku, tešila som sa každému kúsku z nej.

Bola som tak zažratá do jedla, že som si neuvedomila Justinovú prítomnosť vedľa mňa.
Zlostne odfrkol.

"Čo je s tebou?" Spýtala som sa aj keď v tú chvíľu ma to vôbec nezaujímalo. Keď po niekoľkých minútach neodpovedal pozrela som sa naňho a videla som ako sklesnene sa pozeral na môj koláč. Dala som to k nemu. "Dobre, ak nejaký chceš zober si."

Pretočil očami. "Nechcem tvoj hlúpy koláč."

"Tak prečo si ho tak pozoroval?" Spýtala som sa. Zase zafučal. "Vlastne prečo si tu? Memal by si flirtovať s Amber?"

Zostal ticho. Len som naňho pretočila oči.  Fajn nehovor, nezaujíma ma to, ďakujem veľmi pekne. Keď som dojedla svoj koláč postavila som sa, aby som si išla ešte pre jeden keď zrazu začal Justin hovoriť.

"Videl som ju bozkávať sa s Calebom." Zamrmlal trpko.

"Oh, to je dôvod, prečo si tak mrzutý." Zasmiala som sa a znova sa posadila.

"To nie je na smiech Blair!"

"Pre mňa to je."

"Som rád, že som ťa pobavil." Povedal kyslo vstal a išiel preč. Len som sa na neho pozrela a pokrčila ramenami.  Vzťahy sú zložité, to je jeden z dôvodov prečo som do žiadneho nechcela vstúpiť.

"Čo to do neho vošlo? Vyzerá ako by chcel niekoho udrieť." Spýtal sa Ryan a s Chazom smerovali ku mne. Vstala som zo stoličky.

"Je žiarlivý." Povedala som znudene.

"Snažil ťa zbaliť nejaký chlapec?" Posmievali sa.

Moje oči sa rozšírili. "Nie! A prečo si myslíš, že by žiarlil keby ma nejaký chlapec balil? Všetci vieme, že prasa povie každému chlapcovi, že som škrata."

"To je pravda." Obaja krútili hlavami v úplnom sklamaní.

***************************
 20 kapitola O.o neverím! :D Mne sa to zdá ako 5 :D 
Tak čo myslíte ako to bude pokračovať?:3 :) Tá Amber mrcha-.- Ona tam narobí ešte veľa škôd!..a tak skoro sa jej nezbavíme...ale už som ticho :D A inak časti budem venovať postupne každému :))  

Pre ďalšiu časť:
• 100 reads.
• 29 votes.
• 10 komentov :)
 

I fell inlove with my enemy (preklad po slovensky)Where stories live. Discover now