Časť venujem Lenke ♥ ....Príjemné čítanie ...:3
Z pohľadu Kelsi:
Kým Justin podpisoval a robil nezmysli s jeho fanúšikmi, ja som bola v rohu, usmievala som sa a premýšľala.
Úsmev mi zapríčinilo to, že sa mi páči ako sa Justin chová k svojim fanúšikom. Bolo to prvykrát čo som ho videla aj po takejto jeho stránke.
Niekedy s nimi zaflirtoval, ale hlavne sa o nich veľmi staral. Viem, že svojich fanúšikov miluje.
A premýšľanie mi zapríčinilo to, že som veľmi zmätená. Myslela som si, že ľúbi Amber, a teraz ľúbi inú babu?
Tento chlapec je veľmi frustrujúci. Ale nemôžem poprieť, že žiarlim. Ako vážne.
Po chvíľi prišiel ku mne s úsmevom.
"Ty si tak flirtoval." Povedala som so žartom.
"Prečo? Žiarlíš?"
"Čo? Na teba? Ale no tak...Pfff."
"Hej, to zabolelo, vieš." Našpúlil pery.
"Len som si robila srandu." Zasmiala som sa.
"Buď lepšia, pretože...." Zarazil sa.
"Pretože?"
"Nič už."
"No ták, povedz mi to." Naliehala som.
"Fájn. Len, že si...."
"Caleb?"
"Čo?"
"Ahoj Kelsi! Ahoj Justin!" Povedal Caleb ako prichádzal k nám. Justin sa nahnevane otočil.
Z pohľadu Justina:Chytal som sa jej povedať, že ona je to dievča do ktorej som zaľúbený, ale prišiel Caleb. Caleb! Pekné načasovanie ty vole.
Nahnevane som sa otočil.
"Čo tu robíš?" Spýtala sa ho Kelsi zdvorilo.
"Jo vole, čo tu robíš?"
"Oh, vyrušil som vás?"
"Nieeee...nebolo to nič dôležité. Ako naozaj nič dôležité." Povedal som to sarkasticky. Myslím, že mu môj humor nedošiel, lebo sa usmial. Ale Kelsi došiel. Buchla ma lakťom.
"Dobre." Povedal Caleb. "Mimochodom Kelsi myslel som si, že si šla do kúpeľne."
"Oh...uhmm...No bola som...a...ehm..."
"A potom čo z kúpeľne vyšla, tak som ju uvidel a spýtal som sa jej či sa nechce prejsť." Dokončil som.
"Áno, tak ako povedal."
"Mimochodom vy dvaja ste sa rozišli, že?" Wow! Kde ma tú drzosť sa to opýtať?! "A teraz ste len priatelia, že?"
"Áno." Povedala Kelsi.
"No vieš, niektoré skutočnosti o nás sú tak---"
"Tak??" Spýtal sa Caleb.
"Čo tu ešte stále robíš?"
"Oh...Chcel som sa niečo opýtať Kelsi."
"Chcel si sa ma na niečo opýtať?" Spýtala sa Kelsi.
"Chcel si sa jej niečo opýtať?" Spýtal som sa nervózne. Čo by od nej mohol Caleb opýtať? Bundu? Pero? Papier?
"Uhmm...Kelsi chceš vyraziť zajtra von?" Rande?! Okéj, ty si pri Bieberovom dievčati, Caleb. Ona je moja, vole. Ugh! Kelsi sa na mňa pozrela a vyzeralo to, ako by si odo mňa pýtala môj názor, ale potom sa pozrela na Caleba.
"Iste." Povedala. Bolo to ako by som bol zasiahnutý niečim ostrým. Bolelo to veľmi hlboko.
Povedala, že ma ľúbi, že? (na tom videu) Nemohla si to rozmyslieť, nie? Je to pre ňu, len kamarátske rande, že?
Ona je len milá. Nič sa nestane. Nezamiluje sa do neho.
Takto to nebude. Nie som príliš neskorý, nie?
"Vyzdvihnem ťa zajtra o 9." Povedal Kelsi.
"Dobre."
"Vidíme sa zajtra. Mimochodom super koncert kámo. Majte sa."
"Viem."
"Maj sa." Povedala Kelsi. Potom sa otočila a pozrela na mňa.
"Čo?"
"Nič. Stále si nedokončil tú vetu čo si pred chíľou začal a nepovedal si mi kto je to dievča."
"Zabudni na to. Nie je to dôležité, už nie."
"Ale povedal si mi..."
"Povedal som ti, že na to zabudni. Nepočula si ma?!" Skoro som kričal.
"Ale Justin..."
"Preboha Kelsi nechaj to tak!" Zakričal som.
"Prečo sa takto správaš? Pred chvíľou si bol tak v pohode!" Vykríkla na mňa zlostne s bolesťou v očiach. Zostal som ticho.
Z pohľadu Kelsi:"Vieš, tvoje zmeny nálad sú naozaj zasrane otravné!" Nahnevane som naňho zakričala. Odkráčala som od neho preč. V jednej chvíli je v pohode a v tej druhej sa hrá na sprostého! Jeho nálady sa len tak náhodne menia.
"Kelsi počkaj." Nechcela som sa otočiť. Teraz som na neho naozaj naštvaná.
Cítila som ako ma niekto chytil za zápästie a otočil ma.
A ďalšiu vec ktorú som cítila, boli moje pery na Justinových.
*************************
Práve teraz vás veľmi ľutujem ^^:* ♥ Asi by ma porazilo nevedieť čo bude ďalej :) :D
- Aké z toho máte pocity?
- Čo myslíte ako to bude medzi nimi pokračovať?
- Myslíte, že budú s Calebom nejaké problémy?
- Ako Kelsi zareaguje na ten bozk? - to v ďalej časti ♥INAK PRAJEM VŠETKÝM VESELÉ A ŠŤASTNÉ VIANOCE♥ NECH ICH PREŽIJETE V POKOJI, LÁSKE A RADOSTI :* ♥
Pre ďalšiu časť:
• 115 reads.
• 35 votes.
• 13 komentov :)
Ďakujem veľmi veľmi veľmi pekne za predošlé komenty ^^:***♥ Aj votes ...dali ste rekordných 56 votes:O Viac som ešte na časti nemala ♥ ĎAKUJEM :333
(Inak kto by si chcel prečítať nejaké story, tak linky budú v komente. Píšu ich jedne baby, ktoré by radi vedeli vaše názory :) )
YOU ARE READING
I fell inlove with my enemy (preklad po slovensky)
FanfictionLáska a nenávisť. Silné slová. Nepriatelia sa nenávidia. Priatelia sa milujú. Čo keď sa zrazu celý svet začal pohybovať iným smerom? Zamilovať sa je ľahké, ale zamilovať sa do svojho nepriateľa je proste veľa. To je to, o čom Kelsi a Justin premýš...