Szczęśliwego Nowego Roku kochani!
Mam nadzieję, że 2017 przyniesie ze sobą wiele dobrego. Cieszę się, że jest was tu kilku i że nadal czytacie moje opowiadanie. Dziękuję za wszystkie miłe komentarze, zawsze się z nich bardzo cieszę. I miejmy nadzieję, że w końcu ukończę pisanie Lumière i wezmę się za coś nowego. Jest wiele rzeczy, które teraz napisałabym inaczej, których się nauczyłam i chciałabym to wszystko przelać w nowym opowiadaniu.
Życzę wam tego abyście wykorzystali ten rok dla samych siebie. Skupcie się na tym co jest ważne, a co nie. Róbcie to czego WY chcecie i zrozumcie, że każdy jest inny. Nie musicie być jak Aga z pierwszej ławki, kiedy możecie być SOBĄ, bo to potraficie najlepiej. Niech nikt wam nie wmawia kim jesteście, bo jeżeli sami się z tym nie zgadzacie, to jest to nieprawda. Nikt nie ma prawa oceniać to jak się zachowujecie i jak się czujecie. Nie chcę przez to powiedzieć, że macie wpuszczać jednym uchem, a wypuszczać drugim, nie. Warto czasami posłuchać tego co mówią wam inni, bo mogą mieć rację, ale najpierw sami to oceńcie i zastanówcie się nad tym, zanim będziecie ubolewać nad własną osobą.
Róbcie to co was uszczęśliwia, to co sprawia wam frajdę i to z czym się czujecie dobrze. Jeżeli jakaś realcja sprawia, że jest wam źle, to może warto ją zakończyć? Po co męczyć się z ludźmi, którzy was dołują?
Jeżeli chcecie poznać kogoś nowego, to bądźcie otwarci na nowości. Wiem, że to jest czasami trudne, ale dacie radę, jeśli tylko będzie to tym, co chcecie. Po prostu róbcie swoje, a na pewno wszystko będzie okej.Trzymajcie się mocno! ❤
CZYTASZ
Lumière // h.s. ✔
Fanfictionona kochała palić świeczki. on wolał palić papierosy. #23 w losowo #21 w losowo #20 w losowo #19 w losowo #18 w losowo