Q&A

982 23 6
                                    

Cześć wszystkim!

Nie, to niestety jeszcze nie nowy rozdział (,ale właśnie jestem w trakcie pisania i przerabiania go).

Uznałam, że ponieważ dochodzimy małymi krokami do końca tego opowiadania, spróbuję kolejny raz zrobić małe Q&A (Questions & Answers; pytania & odpowiedzi). Ostatnim razem pojawiły się chyba tylko dwa pytania... więc odpuściłam je sobie, ale uważam, że na zakończenie coś takiego może być całkiem fajne, więc serdecznie was zachęcam do zadawania pytań.

Wytłumaczę jeszcze krótko jak to będzie wyglądało: Pytania możecie zadawać mi osobiście, jeżeli z jakiegoś powodu chcielibyście coś o mnie wiedzieć, ALE także bohaterom tej książki (nawet Adamowi, chociaż no wiecie...).

Jeżeli pytanie jest skierowane do jakiejś postaci dopiszcie tylko na początku jej imię, np. "Andie - Jak mogłaś uderzyć Harry'ego?" albo "Harry - Dlaczego uznałeś, że pocałunek będzie dobrym pomysłem zaraz po tym jak Andie dała ci z liścia?"

Chyba wiecie o co mi chodzi.

Oczywiście, jeżeli znowu nie pojawią się pytania, a nikogo nie zmuszam, to sobie to po prostu odpuszczę. Nie będę też na nikogo zła czy coś, po prostu widziałam coś w tym stylu kiedyś u innych osób i bardzo mi się to podobało :) Więc jeżeli coś wam chodzi po głowie, to piszcie śmiało. I do zobaczenia niebawem!!!!

Lumière // h.s. ✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz