I. Díj

772 46 10
                                    

Szabályok:

1. Tedd ki a szabályokat!

2. Köszönd meg a díjat!

3. Olvasd el annak a könyvét, akitől a díjat kaptad!

4. Írj magadról 10 tényt!

5. Válaszold meg a kérdéseket!

6. Írj kérdéseket!

7. Jelölj meg 10 embert!

*****

1.) Mint láthatjátok, a szabályokat feltüntettem, így az első pont már is teljesítve van. 


2.) A díjat nagyon szépen köszönöm lelkes kommentelőmnek és olvasómnak, Chanyeoli122 -nek! ♡


3.) Mondanom sem kell, hogy ez a feltétel is teljesítve van! 

4.) Hűha.. 10 tény. Alapjáraton nem tűnhet soknak, hiszen az emberek szeretnek magukról beszélni, viszont mikor úgymond "rákényszerülnek", akkor semmi érdekes vagy jelentős nem jut eszükbe. De lehet csak én vagyok ilyen béna. :D

1. Talán egy hónapja gyarapítom a wattpad felhasználók táborát.

2. Régebben rengeteg blogom volt. De tényleg. Megszámolni sem tudnám, hány történetet kezdtem el akkoriban. 

3. Imádok főzni, de csapnivaló vagyok a konyhában, ha új étel elkészítéséről van szó. Ebből következik a 4-es pont. 

4. Egyszer főzés közben felgyújtottam egy FAKANALAT. Igen-igen. Aztán egy konyharuhát is. De még mindig a fakanál felgyújtás a legérthetetlenebb teljesítményem. Azt hiszem jár a taps. 

5. Negyedikes koromban megkérdeztem anyát, hogy lövethetek-e magamnak plusz egy füllyukat, mire a válasza az volt, hogy nem. Másnap elmentem és megcsináltattam.  #thuglife

6. Összesen négy tetoválásom van (eddig). Az első a 17. születésnapomon készült, az utolsó pedig mindössze néhány hónapja.

7. 2016. Szeptemberében/Októberében kerültem bele a koreai drámák világába, aztán persze a kpop világába is. A szerelmünk azóta is töretlen. Bár a Doctor Strangert sosem fogom megbocsátani! 

8. Másfél éve van egy kiskutyám, Maya. Mondjuk ez is egy "lázadós" sztori, ha úgy vesszük. Nagyon vágytam egy kutyusra, és ezt hangoztattam is itthon. Napokig keresgéltem interneten, mire rábukkantam Mayára és első látásra beleszerettem. Megmutattam anyának a képet, hogy szeretném ezt a kis csöppséget, mire ő közölte, hogy ide ugyan nem hozom. Khm... Pár nap múlva beállítottam vele. 

9. Maya az én kis megmentőm. Lelkileg teljesen kész voltam, mielőtt idekerült. Még azon is elbőgtem magam, hogy hozzá kellett szólnom anyához. Ne kérdezzétek. Aztán ahogy ez a kis angyal idekerült, úgymond kigyógyított ebből az állapotból. Emlékszem mikor először mentem el itthonról miután már itt volt, és hazajöttem. Nyüszítve örült nekem. Annyira új volt ez az érzés akkor, hogy percekig a padlón ülve bőgtem, őt ölelgetve.

10. A vége nyálasra sikerült, sajnálom. Igen, ez is egy tény. :D Néha érzelgős vagyok, bevallom. De amúgy meg egy bunkó. :DDD


5.) Kérdések és válaszok: 

1. Mi a kedvenc ételed? 

- Halászlé vagy körömpörkölt. Apám lánya vagyok, hát na. 

Working with EXO | SZÜNETELWhere stories live. Discover now