34.//ST-P12-A lehetetlen is létezhet

571 110 36
                                    

     Az aggodalmam a hazatérésünket illetően, sajnos cseppet sem volt megalapozatlan

Hoppla! Dieses Bild entspricht nicht unseren inhaltlichen Richtlinien. Um mit dem Veröffentlichen fortfahren zu können, entferne es bitte oder lade ein anderes Bild hoch.

Az aggodalmam a hazatérésünket illetően, sajnos cseppet sem volt megalapozatlan. Szinte még le sem szálltunk a gépről, mikor megcsörrent a telefonom. A fiúk menedzsere volt az, aki már-már parancsba adta nekünk, hogy haladéktalanul szálljunk be a hatalmas épület előtt ránk várakozó járműbe, mert akad némi beszélnivalónk egymással. Ha azt mondom, hogy egyáltalán nem tűnt boldognak, akkor higgyétek el, még igencsak finoman fogalmazok. Tisztán hallatszott a hangján, hogy legszívesebben torka szakadtából üvöltene velünk, de ezt vagy azért nem tette meg, mert nem teheti vagy mert éppenséggel a találkozónkra tartogatja a tényleges kifakadását. Mindenesetre egyik sem túl jó, bárhonnan is nézem...



- Mégis hogy képzelte, hogy a személyes problémái miatt magával rángatja a banda egyik nélkülözhetetlen tagját? Tudatában van annak egyáltalán, mit művelt?! -mindössze talán két perce léptük át az irodája küszöbét, de ő azóta megállás nélkül mondja a magáét, miközben talán még levegőt venni is elfelejt, hiszen a kiabálás jelenleg sokkalta fontosabbnak bizonyul számára bármi másnál.

- Hyung... -tesz egy próbát Yoda, hátha szóhoz tud jutni végre valaki más is, de a menedzser mintha meg se hallaná, darálja tovább a tizenkét napnyi távollétünk alatt valószínűleg előre megírt szövegét.

- Tudja, Miss Turner, önök elsősorban főnök-alkalmazotti viszonyban vannak, nem pedig holmi játszópajtás szerepét töltik be egymás életében!

- Én ragaszkodtam ehhez az úthoz. -határozott hangja mindenkit meglep, bár feltételezhetően ez is volt a célja -s azt kell mondjam, terve bevált, hiszen a másik egy másodpercre elhallgatott.

- Elnézést, hogy mondod? -ha egyetlen pillantással gyilkolni lehetne, nemcsak, hogy halottak lennénk már mindketten, de az is csoda lenne, ha ezután Yodából bármi is maradna.

- Miss Turner tökéletesen tisztában van azzal, hogy milyen szerepet szánunk egymásnak a saját életünkben. -A magad nevében beszélj... Gyönyörűen kihangsúlyozva a "saját" szót, adja a férfi tudtára, hogy tulajdonképpen az égvilágon semmi köze sincs ahhoz, hogy milyen kapcsolatban állunk egymással.- Én magam voltam az, aki menni akart.

- És esetleg megtudhatnám az okát? -helyezkedik el az íróasztala szélén, s ujjaival dobolva rajta, igyekszik kordában tartani az indulatait. Eddig sem találtam szimpatikusnak ezt a fickót, na, de ezek után... Rettentő ijesztő egy alak.

- Mr. Turner, Olivia édesapja a családom egy régi barátja. -Mi? Ezt most miért mondta? De hisz Chanyeol ki nem állhatja a hazug embereket... És most mégis hazudik, miattam?- Képtelen lettem volna tovább várni és tétlenül tűrni a tudatlanságot. -ismétli el a nem is olyan rég még tőlem hallottakat.- Továbbá úgy gondolom, mi sem bizonyítja jobban Miss Turner felelősségteljességét, mint az, hogy a baleset hírét követően továbbra is velünk maradt. Az pedig, hogy velem tartott, teljes mértékben az én hibám. Ahogy mondtad is, a főnöke vagyok. Nem mert ellenkezni, bár mindent megtett annak érdekében, hogy jobb belátásra bírjon.

Working with EXO | SZÜNETELWo Geschichten leben. Entdecke jetzt