21.// Versenyszellem

871 104 14
                                    

    Ujjai óvatosan derekamra vándorolnak, mitől teljes testemben megborzongok. Tekintete szemeim és ajkaim között cikáznak -mintha csak arra várna, hogy rábólintsak. Érzem, hogy meg akarja tenni... És tudom, hogy én is akarom.

     Jólesően behunyom szemeimet, átadva magam ezzel a pillanatnak. Ahogy egyre közelebb és közelebb érzem őt magamhoz, mentolos lehelete kellemesen cirógatja bőrömet, puha ajkai pedig már-már súrolják enyémeket.

     Te jó ég... Ez most tényleg megtörténik?


     Valahol félúton elvesztettem ugyan az időérzékem, ám azt mégis kristálytisztán érzem, hogy ha így folytatjuk, ajkaink mindössze néhány tizedmásodperc elteltével egybeforrnak, s kapcsolatunk -ha nem is sokban, de- megváltozik

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

     Valahol félúton elvesztettem ugyan az időérzékem, ám azt mégis kristálytisztán érzem, hogy ha így folytatjuk, ajkaink mindössze néhány tizedmásodperc elteltével egybeforrnak, s kapcsolatunk -ha nem is sokban, de- megváltozik. Talán örökre.

     De helyes ez így? Tényleg meg kéne történnie ennek a talán soha vissza nem térő lehetőségnek? És mi lenne, ha nem hagynánk, hogy megtörténjen? A fejembe tóduló vérmennyiségtől az egész arcom zsibbad, én pedig képtelen vagyok tisztán gondolkodni. Mit kéne tennem? Engedjek a kísértésnek és élvezzem, amit a pillanat tartogat számunkra vagy gondolkodjak nagyobban és ne nehezítsem meg a dolgokat magamnak a későbbiekre nézve?


*****


     Már négy hét is eltelt a történtek óta, bár azt kell mondjam, mégis olyan, mintha minden csak álom lett volna. Mintha az a nap meg sem történt volna, csupán a fejemben száguldó gondolatok általi kreálmány eredménye lenne, mely azóta is élénken él bennem.

     Tudom, furcsa lesz, amit most mondani fogok, de az eset óta -pontosabban három hete- minden nap vele vagyok, önszántamból. Na, de kivel is? Nos, ami azt illeti... Yodával. Igen, pontosan vele. Azzal az idegesítő, manófülű idiótával -akiről, mint idő közben kiderült, nem is annyira idegesítő és idióta, mint ahogy azt mutatta. Legalább is nem mindig.

     De ami még talán ennél is furább... A kapcsolatom Suhoval.

- Hé... -szakít ki gondolatmenetemből az imént említett személy. A mostanában felém intézett stílusa, a gesztusai, sőt még a hangleejtése is szokatlan számomra, hiszen egyáltalán nem ehhez szoktam hozzá. -Összeültünk páran a srácokkal Chenéknél és arra gondoltunk, hogy te is csatlakozhatnál. -mosolyog szelíden, hanyagul összefont karokkal a mellkasa előtt, miközben vállával lazán az ajtófélfának dől. Már épp kérdeznék vissza, ám -mivel pontosan tudja, hogy mit akarok,- egy mély sóhaj kíséretében hozzáteszi: Ne aggódj, ő nincs itt.

     Pont, amit hallani akartam. Több sem kell, megkönnyebbülve teszem le a kezemben lévő ecsetet és úgy, ahogy van, befejezetlenül hagyom ott a művemet, amin eddig munkálkodtam, s egy gyors kézmosást követően olyan megszokottsággal és nyugodtsággal sétálok be a fiúk lakosztályába, mintha ez a világ legtermészetesebb dolga lenne.

Working with EXO | SZÜNETELWhere stories live. Discover now