24.

180 21 0
                                    

Když se všichni studenti posadili ke svým kolejním stolům, začalo zařazování. Rafael nevnímal jména, která vyvolávala profesorka McGonagallová. Místo toho pozoroval studenty okolo, zastavil se u právě zařazeného prváka z mrzimoru. S potleskem si sedl ke stolu a s úsměvem sledoval nové spolužáky. Rafael na něj bez mrknutí hleděl a čekal, jako vlk na svou kořist. Prvákovi začalo být nepříjemně a otočil se. Hned jak pohlédl do temných oči lekl se a rychle se točil zpět. Potter se chladně usmál, to ho bavilo.
,, Fiorella Blacková!" zaznělo síní. Rafaelovi přišlo, jako by to jméno profesorka schválně vykřikla hlasitěji, než všechny ostatní. Nebo je na ní tak vysazený, že už ani její jméno ho nenechá na pokoji?
,, Nebelvír!" zakřičel Moudrý klobouk a Fiorella celá šťastná cupitala k tleskajícímu stolu.
,, Jak jinak." zašklebil se plavovlásek. Draco sedící vedle něj souhlasně přikývl. Ginny Weasleyová skončila samozřejmě také v nebelvíru.

Ještě ten večer ve zmijozelské společenské místnosti se Draco sešel s Pansy a Blaisem, aby splnil to, co jim slíbil. Rafael seděl v jednom z křesel a četl si v nových učebnicích.
,, Hlavně nesmíte být moc upovídaní." šeptal Malfoy svým kamarádům. Ti natěšeně přikývli a plní odhodlání zamířili k tomu, kterého obdivovali. Draco si nebyl jistý, jestli je to dobrý nápad, ale co nejhoršího by se mohlo stát? Může mít špatnou náladu a všechny je nějak zaklít, nebo je chytit pod krkem, jako jeho minulý rok, kdy ho málem zabil. Potom se ale v duchu okřikl, vždyť nejde udělat nic strašného, jen seznámit jeho dva kamarády. Už mu to leze na mozek.
,, Ahoj, Rafaeli." pozdravil a stoupl si před něj s Pansy a Blaisem po straně.
,, Potřebuješ něco?" zeptal se místo pozdravu, s očima stále upřenýma v knize.
,, Jen bych tě chtěl s někým seznámit."
Rafael zvedl hlavu a svůj chladný pohled zabodl do dvou postav stojících před ním.
,, Ty já přeci znám, Pansy Parkinsonová a Blaise Zabini. Vždyť chodí s námi do třídy." uchechtl se. Draco nahlas polkl. Pansy se celá rozzářila, že zná její jméno a Blaise poodstoupil o krok dál.
,, Já vím, ale tak mě napadlo, když chodí s námi, mají toho s námi tolik společného...."
,, Semnou nic společného nemají, Draco. Já nikoho nepotřebuji, vystačím si sám." skočil mu do řeči Rafael a rozhodl se odejít.
,, Tak přeci počkej, my ti rádi s čímkoliv pomůžeme." vložila se do toho Pansy, která se jen tak nehodlala vzdát. Viděla v přátelství s Rafaelem Potterem spoustu obdivu, ostatní by se za ní ohlíželi a říkali si:,, to je ta, co se přátelí s potomkem smrti!"
Jenže Rafael to poznal, byla tak průhledná, až to bolelo.
,, Já nepotřebuji s ničím pomoci, nebo si snad myslíš, že jsem neschopný a nic nedokáži sám?" řekl už docela naštvaně a odešel do svého pokoje.
,, Teda, opravdu nechápu, co na něm vidíš Draco." odfrkla si černovláska, i když to tak vůbec nemyslela.
,, Já vám říkal, že to nebude tak jednoduché." ohradil se Draco a vyčerpaně se posadil do křesla, které před chvílí opustil Rafael.
,, Stejně je to borec. Ještě minulý rok se ho všichni báli, ale teď už jsem od spousty lidí, jako myslím ze zmijozelu, slyšel, že ho chválí." usmál se Blaise. Draco o tomhle vůbec nevěděl. Skoro všechen čas trávil s Rafaelem a to, co se dělo mezi ostatními studenty vůbec nepostřehl.
,, A proč tak najednou?" divil se.
,, Nevím, ale je zajímavé, že jde jen o zmijozelské. Ostatní koleje se ho pořád bojí."
,, Podle mě je to proto, že vidí, jak se baví s tebou a potom si řekli, že to zas tak nebezpečný kluk nebude." zamyslela se Pansy. Draco se usmál. Takže on je teď populární díky Rafaelovi? Tohle nečekal.
,, Každopádně o nás asi nemá zájem, tak si toho važ." usmál se Blaise a poplácal blonďáka po zádech. A on si toho vážil.

Rafael nikdy nezapomněl na první hodinu obrany proti černé magii s Lockhartem. Opravdu většího ňoumu nikdy neviděl a to znal Nevilla Longbottoma. Nový profesor
dal celé třídě test s otázkami typu:, jaká je moje nejoblíbenější barva.' Všechny dívky nad ním slintali a Hermiona Grangerová byla dokonce pochválena za skvěle napsaný test. Rafael se nestačil divit, jakého učitele Brumbál dokázal přijmout. A v tu chvílí si vzpomněl na Tajemnou komnatu. Beze slova se v hodine obrany proti černé magii sebral a odešel. Nevnímal ohromené pohledy ostatních, ani volání Lockharta jeho jméno.
,, Pane Pottere, kampak to jdete?!"
Neříkejte mi Pottere!" křikl naštvaně a zabouchl za sebou dveře.
Musel zjistit, zda vstup do komnaty funguje. Ovšem ze všeho nejdřív potřeboval zjistit něco o hodím jazyce, jenže ani nedoufal, že na potřebnou knihu narazí v regálu o zvířatech. Jediné místo, kde by něco mohl najít je oddělení s omezeným přístupem.

Mezitím si Ginny Weasleyová tajně psala se záhadným chlapcem jménem Tom Riddle. Ani Fiorella Blacková, jakožto její nejlepší kamarádka nic nevěděla.

Neříkejte mi Pottere! ✖️Kde žijí příběhy. Začni objevovat