29.

138 23 4
                                    

Ač Rafael vyhrožoval a sám si v danou chvíli řekl, že se Blackové konečně zbaví, zatím nic neudělal. Bavilo ho sledovat, jak se dívka bojí. Už neměla žádné řeči, žádné připomínky ani jízlivé poznámky. Vždy, když se něj podívala, rychle odvrátila pohled, jako by čekala, že ji každou chvíli uhodí. A zmijozelský chlapec si to užíval. Získal si u ní potřebnou autoritu, kterou postrádal. Draca trochu mrzelo, že se spolu nehádají, protože už ho Rafael nepotřeboval k žádnému vymýšlení potřebné pomsty, a proto trávil hodně času s Blaisem a Pansy, která stále nepřešla Rafaelovo odmítnutí. Jako vždy si myslela, že jí celý svět leží u nohou a když jí poprvé v životě něco nebylo naservírováno přímo po nos, nemohla se tím smířit. Nehodlala se vzdát.

,, Harry?" zavolala na svého kamaráda, který se právě v doprovodu Rona a Hermiony chytal z Velké síně. Mladý Potter se otočil a tázavě zvedl obočí.
,, Co se děje, Fiorello?" zeptal se, když k němu dívka doběhla.
,, Já už nemůžu, Harry, musím ti něco říct." odpověděla potichu, jako by se bála, že ji někdo nežádoucí poslouchá. Harry se usmál a všichni čtyři odešli na chodbu.
,, Kde je Ginny?" zeptal se pobaveně Ron, protože jak věděl, jeho sestra a Fiorella sebez sebe nehly ani na krok. Černovláska se ale ani neusmála, naopak se zatvářila ještě sklíčeněji. Třem přátelům zmizelo pobavení z tváře a nahradila ho starost.
,, Víš, je teď taková hodně uzavřená, vůbec nevím, co se s ní děje."
Ron tušil, že Ginny neni moc dobře. Když ji viděl, byla celá bledá a zamyšlená. Ale dával to za vinu jejímu prvnímu roku v Bradavicích, třeba je jen nervózní.
,, Já s ní zkusím promluvit." navrhla Hermiona. Fiorella tomu sice nedávala žádnou šanci. To ona byla nejlepší kamarádka mladé Weasleyové a nevyšlo to. Nyní však potřebovala řešit něco jiného.
,, Ale potřebovala jsem ještě něco." začala. Ostatní ji berlivě poslouchali.
,, Jde o tvého bratra, Harry." Černovlásek se napnul. Toto téma není nikdy nic dobrého.
,, Víš, vždycky jsme se tak pošťuchovali, ale já mám pocit, že jsem to přehnala." povzdechla si.
,, Jak přehnala?" nechápal Harry.
,, No, křičela jsem na něj trochu hlasitěji a použila jsem trochu víc slov, než normálně. Vyhrožoval mi a teď na mě kouká, jako na svou oběť. Bojím se, že mi něco udělá." přešla do vystrašeného šepotu.
,, To je strašné." vyjekla Hermiona, protože z Harryho vyprávění o bratrovi pochopila, že když si něco Rafael vymyslí, tak to dokončí.
,, Ten smrťák jeden." ulevil si naštvaný Ron, až mu vztekem zčervenaly tváře.
,, Já si s ním promluvím, nic ti neudělá." řekl pevně Harry a rychlým krokem zamířil pryč. Byl neuvěřitelně naštvaný na svého bratra. Jak může vyhrožovat jeho kamarádům? Co když právě on zapříčinil divné chování Ginny? Popravdě by se ani nedivil. Vlastně ani nevěděl kam jde, byl přesvědčený, že na něj někde narazí. Po chvíli se zastavil a zhluboka se nadechl. Nemělo to cenu. Když Rafael nechtěl být viděn, nikdo ho neviděl.

Ale po chvíli strávené opřený o zeď uslyšel alespoň někoho, koho potřeboval.
,, Ne, Pansy. Rafael nehraje famfrpál." řekl rázně Draco.
,, Tak by ho to mohl někdo naučit, ne?"
,, Ty určitě." uchechtl se Blaise. Pansy si uraženě odfrkla, ale hned na to se zatvářila kysele, jako by snědla celý citrón.
,, A hele, Potter."
Trojice zmijozelských se zastavila pár metrů před Harrym a s nenávistí ho pozorovali.
,, Nechci problémy, potřebuji jen vědět, kde je Rafael." řekl mírným tónem nebelvírský student. Musel se hodně přemáhat. Draco ho s povýšeným úsměvem sledoval.
,, Nechceš problémy? Ale já myslel, že právě díky nim jseš ta naše hvězda. Slavný Potter." zašklebil se, jako by mluvil o zvlášť ošklivém trollovi.
,, Tak jo, Malfoyi. Chtěl jsem s tebou mluvit po dobrém, ale s tebou to, jak vidím, nejde." zamračil se Harry.
,, Zeptám se ještě jednou. Kde je můj bratr?"
Trojice se rozesmála. Přišlo jim velice vtipné, jak se jejich rival snažil tvářit nebezpečně. Pansy se uklidnila jako první a znovu si chlapce nedůvěřivě preměřila.
,, Co mu chceš?" vyprskla.
,, A vy jste teď jako jeho sekretářky, nebo co?" okřikl ji. Ani ne za dvě vteřiny už byli všichni v bojové pozici, s hůlkami pevně v rukou. Kolem už se začal vytvářet skandující dav kolemjdoucích studentů, přičemž nemohli chybět ani Ron, Hermiona s Fiorellou, kteří se postavili na stranu svého kamaráda.
,, Tak se ukaž, Pottere." zašklebil se Draco.
,, Jak si přeješ." zaznělo odněkud z davu, který se se strachen okamžitě rozestoupil. Mezi studenty se objevil Rafael. Namířil na Draca hůlkou.
,, Rafaeli, já..."
,, Vypadni." přerušil ho klidným hlasem, poté přejel pohledem po všech přihlížejících, ale hůlku nesklonil. Všem stačil jen jeho pohled, aby pochopili, že mají také odejít. Nikdo nic nenamítal a za chvíli už tu zbyla jen nebelvírská čtveřice, Pansy, Blaise a dokonce i Draco, který se i přes rozkaz nehnul z místa.
,, Řekl jsem vypadni." zopakoval Rafael. Malfoyi moc dobře věděl, že musí poslechnout, a tak věnoval jeden nenávistý pohled nebelvírům a neochotně se otočil. I s Pansy a Blaisem. Fiorella byla strachy bez sebe, nemohla být v jeho přítomnosti. Beze slova se otočila a odběhla. Nad tím se musel Rafael zasmát.
,, Je to sranda." řekl a podíval se na svého bratra, za kterým se stále krčili Ron s Hermionou.
,, Není, Rafaeli. A žádnou pomoc jsem nepotřeboval, Malfoye bych zvládl." odsekl.
,, Když myslíš." řekl znuděně zmijozel.
,, Hledal jsi mě, takže, co potřebuješ?"
,, Chci, abys nechal Fiorellu na pokoji." odpověděl vážně Harry. Rafael se zamračil.
,, Takže tady se žaluje? Jak hluboko ještě ta holka může klesnout..."
Černovlásek na jeho připomínku nereagoval. Přimhouřil oči.
,, Rafaeli, už to stačí, nejdřív něco provedeš Ginny a teď chceš-"
,, Tak to pozor." skočil mu do řeči.
,, Já jsem Weasleyové nic neudělal!" obhajoval se naštvaně a při každém slově se ukazováčkem dotkl hrudi. Chvíli bylo ticho. Rušil ho tok myšlenek všech přítomných v chodbě.
,, Jak myslíš." zašeptal Harry a pokynul Hermioně a Ronovi. Odešli.
,, Co si to dovoluje?" řekli oba bratrové stejnou větu, ve stejnou chvíli, i když byl každý v jiné části hradu.

Protože se teď vědělo o tom, jak Rafael Fiorelle vyhrožuje. Nemohl poštvat baziliška na ni. V cestě mu ale nestálo nic, aby mohl napadnout někoho jiného. Měl teď vztek. Úplně na všechny. Na Draca, který se pokusil ublížit Harrymu. Na Fiorellu, která žalovala. Na bratra, který je na něj naštvaný. Na Brumbála, protože to byl prostě on. Lépe řečeno na celý svět. Proto se rozhodl si trochu ulevit. Vybral si jednoho mudlovského šmejda. Lukase Pierce, který chodil do třetího ročníku havraspáru.
Ale to, co se stalo právě ten den, který chtěl využít na pomstu zkaženého světa, ho naštvala ze všeho nejvíc. Někdo ho předběhl. Zmijozelův dědic znovu zaútočil. Tentokrát na studenta nebelvíru.
Byl tak moc naštvaný, že kdokoli se na něj křivě podíval, skončil na ošetřovně. Dostával školní tresty, ale bylo mu to jedno. Všechno už mu bylo jedno. Ani na Fiorellu Blackovou si neotvíral pusu a ona se pořád divila, co s ním je. S nikým se nebavil a to se mu Draco omluvil nejmíň stokrát.

A pak se stalo něco, kvůli čemu málem vybuchl. Zjistil, že jeho bratr, Harry Potter mluví hodím jazykem. Prý ho použil v klubu, který založil Lockhart. Rafael tam samozřejmě nebyl, ale když slyšel o Harrym jak mluví s hadem, vzedmula se v něm další vnla vzteku. Cítil se podvedený. Ne, on byl podvedený. A rozhodl se jednat.

Neříkejte mi Pottere! ✖️Kde žijí příběhy. Začni objevovat