O incidentu, který se stal v Příčné ulici se už Lucius nezmínil a dělal, jako by se nic nestalo. Zato Draco byl natěšený, až to Ronovi ve škole vrátí.
,, Ten krvezrádce ještě uvidí, dostane takovou nakládačku, že ho bude Pomfreyová křísit dva dny." usmíval se blonďák, když se s Rafaelem objevili za přepážkou na nástupišti devět a tři čtvrtě.
,, Rád ti pomůžu, ti Weasleyovi nemají ani špetku slušného chování." souhlasil Rafael a Draco se potěšeně usmál, protože konečně našel téma, které by mohlo jeho kamaráda bavit a neuteče od něj, jako posledně.
Když procházeli vlakem, mihli se kolem kupé, ve kterém seděla slavná nebelvírská trojice spolu s Ginny a tou černovlasou dívkou.
,, Hele, kdo je to?" zeptal se Rafael. Draco nakrčil obočí.
,, Ta holka, černé vlasy, tmavě zelené oči... "
,, Jo tahle!" vzpomněl si blonďák. Konečně našli volné kupé a tak začal mluvit, až za sebou zavřeli.
,, Tu neznám, ale byla i v Krucálkách a kaňourech, s Weasleyovými a Potterem."
,, To vím taky." odsekl Rafael, posadil se k okýnku a sledoval mávající rodiče, někteří se ještě objímali se svými dětmi. To Potterovi nikdy nezažili, a ani nezažijí. Rafaelovi to nevadilo, ale co Harry? Vždyť s ním pořádně nemluvil hodně dlouho. Najednou uviděl tu paní, se stejnýma očima, jako má neznámá dívka. Lišila se jen v barvě vlasů. Zatímco její dcera je měla černé jak uhel, jí zářily v drdolu světle hnědé vlasy. Rozhodl se, že pod záminkou navštívit bratra zjistí, kdo ona holka je.
,, Jdu si něco zařídit." řekl. V tu chvíli se vlak rozjel a mávající rodiče se ztrazili z dohledu.
,, Já půjdu s tebou." usmál se Draco a vstal. Rafael zakroutil hlavou.
,, Ne, půjdu sám." vyšel z kupé. Zklamaný Draco se chtěl znovu posadit, ale pak si uvědomil, že tu přeci nemusí být jen s Rafaelem. Co Pansy Parkinsonová? Nebo Blaise Zabini? Ti dva tlouštíci, Crebbe a Goyle? S temi se tak dlouho nebavil, a proč? Protože tráví čas s klukem, který o jeho společnost nestojí. Zklamání vystřídal vztek.
,, Já si přeci taky můžu něco zařídit!" zašeptal si pro sebe a také opustil kupé.Mezitím Rafael vtrhl k Harrymu a jeho kamarádům a posadil se na kraj sedačky. Všichni se na něj nechápavě, ale i vyděšeně podívali. Ron, Hermiona, Ginny a černovláska skrývali nenávist, hlavně kvůli události z minulého týdne, ale nedali to najevo, báli se. Jediný Harry byl spíš zklamaný, že se jeho bratr spolčil s jeho úhlavním nepřítelem.
,, Ahoj, děje se něco?" zeptal se černovlásek bratra. Rafael se místo odpovědi podíval na neznámou osobu, která ho s odporem sledovala.
,, To nás ani nepředstavíš, Harry?" zeptal se.
,, Jistě, to je -"
,, Neříkej to, Harry." zarazila ho.
,, Nejdřív by ses měl představit ty, voculíčkovanej." ušklíbla se. Rafaelovi začala lézt na nervy. Nejenom, že je k němu drzá, ona zesměšňuje jeho účes.
,, Tak hele holčičko, nehraj si semnou." postavil se a propaloval ji pohledem. Dívka se rychle podívala jinam, jeho oči jí vyvedli z míry, ale snažila se to na sobě nedat znát. Ginny se ke své kamarádce naklonila a něco jí pošeptala, přičemž černovláska zakroutila hlavou.
,, Neboj se Ginny, stejnak je to jen nějakej zmijozelák, co si potřebuje zvýšit ego." usmála se kousavě. Po jejích slovech nikdo ani nedýchal a sledovali Rafaela, který byl vzteky bez sebe.
,, Víš, že tě můžu kdykoli zabít? A svého prvního dne v Bradavicích se vůbec dožít nemusíš, pokud semnou hodláš mluvit takhle!" křikl na ni. Dívka nasucho polkla. Začala jí být zima a špatně dýchala.
,, Rafaeli, dost!" zvolal hystericky Harry. Ale Rafael ho neposlouchal.
,, Smrťáku, copak ji chceš zabít?" přidala se Ginny. Sebrala všechnu svou odvahu, aby kamarádce pomohla. Ale to mu nestačilo.
,, Jmenuje se Fiorella Blacková!" zakřičela nejmladší Weasleyová. V tu chvíli Rafael přerušil oční kontakt a ledově se usmál. Fiorella si sáhla na hrudník a zrychleně dýchala.
,, Vidíte, že to jde. Tak zatím, Fiorello Blacková." ještě jednou po ní střelil nenávistný pohled a odešel.
,, Kdo to k sakru byl?" zeptala se vystrašená Fiorella.
,, Rafael Potter, můj bratr." zašeptal Harry smutně. Černovláska vytřeštila oči.
,, Ten? Ten potomek smrti? To mi jako chcete říct, že fakt málem zabil? Do zmijozelu jsem nechtěla a teď mě to ještě utvrdilo v nenávisti vůči nim." kroutila hlavou. Ginny se na ní povzbudivě usmála.
,, Neboj se, vždyť už od malička plánujeme, že spolu budeme chodit do Nebelvíru."
Fiorella jí úsměv oplatila.Rafael se vrátil do svého kupé. Už se připravoval, že na něj bude Draco čekat a bude otravný, jako vždy, ale místnost byla prázdná. Chlapec se podivil, ale potom jen pokrčil rameny.
,, Má taky svůj život." řekl si a posadil se k okénku. Přemýšlel, proč vlastně chtěl vědět její jméno? Vždyť Fiorella Blacková mu nic neříká, žádné Blackovi nezná, tak proč? Možná potřeboval být v obraze, s kým se jeho bratr baví. Tak teď to ví a může to hodit za hlavu. Jenže ona byla tak drzá, nesnesitelná. Doufal, že ji nezařadí do zmijozelu, dalšího otravného člověka by v jedné koleji nechtěl.
,, Beztak se dostane do nebelvíru." přemýšlel nahlas. Když si ale uvědomil, že mluví sám ze sebou, rychle toho nechal. Nemusí ho přeci ostatní považovat za většího blázna, než teď. A vůbec, o té holce nic neví. Jen to, že se přátelí s Weasleyovými a to žádná výhra nebyla.Draco si mezitím přisedl ke svým zmijozelským kamarádům.
,, Páni, kdopak se nám tu objevil? Sám Draco Malfoy." zasmál se Blaise Zabini, chlapec černé kůže ze stejného ročníku, jako Draco.
,, Vtipné Blaisei, přišel jsem vás pozdravit." odsekl blonďák a posadil se vedle Pansy.
,, Rádi tě zase vidíme, Draco. Co Rafael Potter? Vždyť si se bavil prakticky jen s ním? Nechápu jak, vždyť všem vyhrožuje a nikoho si nepustí k tělu." zamračila se Pansy. Draco se pyšně usmál.
,, Jo, ale je skvělý, trávil semnou prázdniny." chlubil se.
,, Může se zdát zlý, ale je vlastně jako my. Nesnáší mudlovský šmejdy, Brumbála a krvezrádce a pořád si čte knihy o černé magii." pokračoval a byl rád, že je zase středem pozornosti.
,, Ale vždyť je to Potter, to je krvezrádce." dodal Blaise. Draco zakroutil hlavou.
,, Ale on je adoptovaný, to přeci víte. Navíc nesnáší své příjmení."
,, Nechceš nás s ním seznámit?" vypískla Pansy a začala si upravovat vlasy. Blaise souhlasně přikývl. Blonďák ale zakroutil hlavou.
,, Rafael nemá rád moc lidí, je radši sám. Ale můžu se ho nenápadně zeptat, jestli byste mu nevadili." usmál se. Cítil se teď jako ryba ve vodě, zase ho všichni obdivují.
,, Díky, ale teď bychom měli probrat tvůj post chytače a ta nová košťata." řekl Blaise. Draco se šťastně usmál. Přesně tohle potřeboval.
ČTEŠ
Neříkejte mi Pottere! ✖️
Fanfictie,, Rafaeli Pottere!" ,, Neříkejte mi Pottere! " ,, A jak bychom ti měli tedy říkat?" ,, To je jedno, jakkoliv, jen ne Pottere! " Chlapec vyrůstající s Harrym Potterem, ačkoli to není jeho příbuzný. Jeho jméno je ale mezi kouzelníky obávané, proč? T...