41.

116 17 0
                                    

Rafael by si nejraději nafackoval. Jak mohl celý půlrok nevědět, že se nějaký psychopat, který utekl z vězení, snaží zabít jeho bratra? Hned, co mu to Zachariáš nejméně padesátkrát potvrdil, protože mu ze začátku vůbec nevěřil, vyběhl z knihovny s mrzimorským spolužákem v patách.
,, Kam běžíš?" sípal Zachariáš, ale Rafael se ani neohlédl a zaběhl za roh. Tam se zastavil a zhluboka dýchal. Kam vlastně běžel? Nejdříve myslel, že do nebelvíru za Harrym, ale jaksi neznal heslo a protože bylo těsně před večerkou, na nikoho asi nenarazí.
Rozhodl se tedy počkat před vchodem do nebelvíru, i kdyby to mělo trvat celou noc. Potřeboval vědět úplně všechno, co jeho bratr o Blackovi ví.
Byla už úplná tma, když se posadil naproti obrazu s Buclatou dámou, která chrápala tak, že by probudila i mrtvého.
Rafael měl celou noc na to, aby si mohl všechno to šílenství, co se tento školní rok děje, přebrat v hlavě a rozhodně toho využil.
Fiorella Blacková je dcera Siriuse Blacka, se kterým čeká Emily Blacková dítě, nehledě na to, že je to vrah a snaží se zabít Harryho.
Pěkné shrnutí. Rafael si pro sebe nevěřícně zakroutil hlavou. Ta Blackovic rodina je opravdu šílená.

Trpělivě čekal než se rozední a nebelvírští studenti se vydají na pondělní snídani. Když začali vycházet, sledovali ho s nadzvednutým obočím, ale nekomentovali to, na to byli dostatečně chytří, aby se nezapletli s někým takovým, jako je Rafael Potter.
Jako první známá tvář se objevila Fiorella s Ginny, přičemž bylo vidět, jak se jich, nebo spíš jen černovlásky, ostatní straní. Tři dívky, které šli za dvojicí raději počkaly, aby byly v dostatečné vzdálenosti a něco si šuškaly. Hned jak Fiorella s Ginny Rafaela spatřily, rudovláska ho jen propálila nenávistným pohledem, na což si Potter už od minulého roku zvykl.
,, Co tu chceš?" vyjela na něj Fiorella, ale Rafael, který měl jejich rodiny akorát dost, od ní odvrátil pohled.
,, Zapomněl jsi mluvit, nebo co?" nedala se a ignorovala kamarádčino šťouchání do ramene, ale to už stál chlapec na nohou.
,, Ne, jen nechci mluvit s tebou!" vyštěkl. Fiorella sebou trhla, dívala se na něj jako přibitá, ale po chvíli sklopila pohled k zemi.
,, Jasně, už ani hádat se semnou nikdo nechce." zašeptala zklamaně a konečně poslechla Ginny, která už se na Rafaela ani nepodívala. Ten si jen odfrkl a dál vyčkával na bratra.
Nemusel však čekat dlouho, protože ani ne za pět minut spatřil černé rozcuchané vlasy. Vedle Harryho kráčel Ron a když spatřil chlapce před vchodem, leknutím málem spadl.
,, Co tu děláš?" zeptal se s kamenným výrazem Harry.
,, Přišel jsem si pro vysvětlení." začal Rafael a stoupl si blíž k bratrovi.
,, Třeba proč jsi mi neřekl, že po tobě jde vrah?"
Brýlatý chlapec se rychle otočil, aby se ujistil, že kolem nikdo není.
,, Nemůžeš takhle křičet." napomenul ho.
,, A já jsem si myslel, že jsem poslední, který to neví." zasmál se ironicky Rafael a zamračil se na Rona, který hlasitě polkl
,, Tak já půjdu napřed, Harry." řekl zrzek a s rychlostí blesku seběhl schody.
,, Tak promiň, ale vždycky, když jsem ti to chtěl říct, vybavil jsem si tebe s Malfoyem u Děravého kotle a nějak jsem si to rozmyslel."
,, Jasně, takže kvůli pěti minutám jsi mi to tajil?" vyštěkl Rafael, ale Harry se jen tak nedal.
,, Ne, já jsem ti to nezatajoval, jen jsem ti to neřekl."
Plavovlasý Potter se uchechtl a zatleskal.
,, Tak teď jsi mě dostal."
Harry si povzdechl.
,, A nebylo to jen kvůli těm pěti minutám. Bál jsem se, že uděláš nějakou blbost." přiznal. Rafael se na něj nechápavě podíval. Vůbec mu totiž nedávalo smysl, jakou blbost měl Harry na mysli. Zakroutil nad tím však hlavou.
,, No, a teď, když jsme si to tak pěkně vyříkali, mi pověz všechno, co víš." pobídl bratra Rafael. Harry ho chvíli podezřívavě pozoroval. Měl chuť se na to vykašlat a prostě s ním o tom nemluvit, ale když viděl, jak se o něj Rafael zase zajímá, rozhodl se mu vyhovět.

Řekl mu úplně všechno, co vyslechl u Tří košťat, když odposlouchával Hagrida, McGonagallovou, madame Rosmetu a dokonce i Popletala. Totiž že Sirius Black zradil jeho rodiče a teď jde i po něm. Nezapomněl ani na to, že byl jeden z nejvěrnějších smrtijedů, ale to už Rafael věděl z novin.
,, No a co tedy uděláme?" zeptal se zmijozel, hned po tom, co všechno vyslechl. Mluvili spolu po vyučování v jedné z prázdnýcb učeben.
,, Jak co uděláme?" nechápal Harry.
,, Nic dělat nebudeme, nebo alespoň zatím ne. Lupin mi slíbil, že mě naučí vyčarovat patrona, abych měl prpti mozkomorům nějakou zbraň."
,, Přeci nemůžeme jen sedět a nic nedělat!" řekl neoblomě Rafael, ale Harry si stál za svým.
,, Brácho, ten chlap se mě snaží zabít, nemůžu dělat nic, dokud se nenaučím nějaká pořádná kouzla."
Jeho dvojče protočilo očima.
,, A navíc, Hagrida teď čeká nějaké slyšení ohledně Klofana, protože ho Malfoyův otec udal." povzdechl si.
,, Snad nemyslíš toho vypelichaného hypogrifa?" podivil se Rafael.
,, Ten Malfoy také musí mít za každou cenu poslední slovo." dodal.
,, Jo, a jsem rád, že se s ním nebavíš." usmál se Harry. Rafael se ušklíbl.
,, Je to spratek. Ale ty se zase vyhýbáš Blackové." připomněl mu s neskrývavou radostí.
,, Mrzí mě to, ale je mu tak podobná. Nemůžu se jí podívat do očí, aniž bych si na něj nevzpomněl."

Bylo to zase po dlouhé době, co si bratrové Potterovi popovídali a oba by lhali, kdyby řekli, že jim to nechybělo.
Rafael nakonec Harryho s tím nic neděláním poslechl, což bylo trochu proti jeho osobním zásadám, ale samozřejmě ne do nekonečna. Kdyby věděl, kde Sirius Black je, rozhodně by se za ním vydal. Řekl si, že pokud do konce školního roku nebude Black za mřížemi, vezme věci do vlastních rukou. Vždyť by mohl na Harryho zaútočit v Zobí ulici.

Neříkejte mi Pottere! ✖️Kde žijí příběhy. Začni objevovat