Když měli konečně všechny taneční hodiny za sebou, začalo veliké bum ohledně pozvání na ples. Chlapci, kteří už s nějakou dívkou chodili, to neměli nijak složité, pak tu byli tací, kteří se nijak nestyděli a hned jak se o plese dověděli, měli partnerku. Samozřejmě se to neobešlo bez těch stydlivých kteří se odhodlávali bůhví jak dlouho, jako například Harry s Ronem.
Třeťačky se pokoušeli přesvědčit nějakého staršího kluka, který by byl ochotný s nimi jít a tím zařídit, aby na ples mohli. Tento rok bylo na Vánoce nejvíce studentů ve škole, co se kdy napočítalo a prváci s druhákama si mohli jen nechat zdát o chystaném plese.
Rafael nikoho pozvat nechtěl a ani to neměl v úmyslu. Jen se tam hodlal ukázat, netančit, nenalévat si punč, prostě jen nakouknout a zase zmizet. Také věděl, že většina dívek se ho bojí, tedy kromě Amandy, která se ho pokoušela přemluvit aby šel s ní, ale Rafael ji za prvé pozvat rozhodně nechtěl a za druhé byla teprve ve druhém ročníku, tudíž na ples nemohla.,, Už jsi přišel na to vejce?" zeptal se Rafael Harryho, když seděli jednoho večera v knihovně. Černovlásek nejprve nechápavě přivřel oči, jako by vůbec nevěděl o čem jeho bratr mluví. Pak si ale vzpomněl na zlaté vece v jeho pokoji a povzdechl si.
,, Tys na něj ani nesáhl, že ne?" zeptal se vztekle Rafael. Harry věděl, že před svým dvojčetem nic nezatají, ale na jeho obranu, měl teď nervy z blížícího se plesu a ne z vejce na které má čas do února.
,, Jistě že ano." zkusil to Harry, ale jak čekal, na Rafaela neplatí žádná lež.
,, Když ti překáželo v cestě k ponožkám, ne?" vztekal se zmijozel, přičem ho madame Pinceová probodla nenávistným pohledem.
,, Hele, bude ples a já nemám partnerku." obhajoval se Harry, ale Rafael zakroutil hlavou.
,, Já také ne a žádnou neplánuji. Jsem spokojený."
,, Ale já jsem šampión, musím mít doprovod." zaskuhral nebelvír a společně s Rafaelem se vydali z knihovny, protože už nemohli dál sledovat naštvanou knihovnici.
,, Tak se seber a někoho pozvi, sakra." řekl ostře Rafael.
,, Tobě se to řekne." postěžoval si Harry a ušklíbl se.
,, Co je?" zamračil se jeho bratr. Harry se zastavil, protože odtud měl jít každý jiným směrem a tajemně se na Rafaela zahleděl.
,, Tak co je?" zopakoval nedočkavě.
,, Mám takový pocit, že někdo chce, abys ho pozval." odpověděl vyhýbavě Harry a znovu se usmál.
,, Kdo?" nechápal Rafael. Vzpomněl si na Amandu Greenovou, ale měl takový pocit, že o ní Harry nemluvil.Ginny s úsměvem přitančila do pokoje a plácla sebou na postel. Fiorella ji pobaveně sledovala a čekala, až jí rudovláska vysvětlí její chování.
,, Jdu na ples." vydechla spokojeně Ginny.
,, Páni, to je skvělé! A s kým?" zeptala se ohromeně Fiorella.
,, S Nevillem Longbottomem." odpověděla Ginny a rychle se posadila.
,, A s kým jdeš ty?" zeptala se. Černovlásce zmizel úsměv stejně tak rychle, jak se objevil a zabodla oči do podlahy.
,, No ne!" vypískla Ginny a položila si dlaň na srdce.
,, Tebe nikdo nepozval? To je přeci blbost! Musel tě někdo pozvat!" naléhala a rychle se přesunula na kamarádčinu postel, aby něco nepřeslechla. Fiorella naklonila hlavu na stranu a povzdechla si.
,, Ale pozval, já jsem s ním jít nechtěla.... tedy s nimi." dodala a podívala se na kamarádku, která jen nechápavě kroutila hlavou.
,, Ale proč?"
,, Pozval mě Zachariáš." odpověděla Fiorella a víc ani říkat nemusela, protože Ginny moc dobře věděla jak se pohádali.
Fiorellu pozvalo víc kluků, ale ona neměla chuť jít ani s jedním. Možná doufala, že ji pozve Rafael. Po jejím snažení, aby se nevrátil zpět na bezcitného krutého potomka smrti, měla pocit, už mezi nimi není takové dusno. Chtěla jít s ním, věděla totiž, že pro něho bude těžké si sehnat partnerku, když se ho všechny bojí a tak čekala, že jakožto jediná dívka, která s ním nemá problém bude na jeho seznamu jako první. Ani jí nenapadlo, že Rafael žádný seznam nemá.
Ten ples měl být další level v jejím projektu "záchrana Rafaela", ale každým dnem se její naděje bortili jako domeček z karet.
ČTEŠ
Neříkejte mi Pottere! ✖️
Fanfikce,, Rafaeli Pottere!" ,, Neříkejte mi Pottere! " ,, A jak bychom ti měli tedy říkat?" ,, To je jedno, jakkoliv, jen ne Pottere! " Chlapec vyrůstající s Harrym Potterem, ačkoli to není jeho příbuzný. Jeho jméno je ale mezi kouzelníky obávané, proč? T...