15.

209 23 0
                                    

Rafael se bez své nové knihy nehnul z místa. Byla pro něj jako poklad a on se k ní také tak choval. Bylo tam napsané všechno, co by mu pomohlo a co chtěl vědět. Našel kletby, které se nepromíjejí, což bylo opravdu zajímavé, ale věděl, že jediné, co by mu mohlo bez povšimnutí projít bude kletba Imperius. Různé složité lektvary, jejichž účinek mohl být smrtící, mučící, nebo ztráta smyslu. Černé oči těkali z jednoho řádku na druhý a i když už knihu četl po třetí, přišlo mu to stejně zajímavé, nako kdyby ji otevřel poprvé.
    Někdo otevřel dveře do pokoje. Na prahu stál Draco s velmi odhodlaným výrazem. Rafaela to udivilo, ale nedával nic najevo a četl dál.
,, Ehm... ehm." upozornil na sebe Malfoy a díval se na svého spolužáka, který otráveně zaklapl knihu.
,, Co chceš?!" vyštěkl a naštvaně se na Draca podíval. Ten sebou leknutím škubl, ale odhodlání nezmizelo.
,, Co čteš?"
,, To tě nemusí zajímat a pokud nechceš skončit na ošetřovně, tak vypadni."
Draco rychle přikývl a už byl pryč. Rafael chvíli seděl bez hnutí a přemýšlel o chování jeho nepřítele. Nechápal, na co si to zase hraje, ale rozhodně mu na to neskočí. Zakroutil nad tim hlavou a nadšeně zase otevřel knihu.

Zima skončila a s tím přišel jeden problém a to Hagridův drak Norbert. Harry s Hermionou dokázali stále rostoucí zvíře dopravit na astronomickou věž, kde si ho vyzvedli kamarádi Charlieho Weasleyho, Ronova staršího bratra, a odvezli ho do Rumunska. Ron si zrovna odpykával školní trest, takže jim bohužel nemohl pomoci. Tu noc se z ložnice vyplížil Draco za účelem nachytat Harryho s drakem. Jenže Rafaelovi nic neunikne a dost se divil, že Mlafoy odešel uprostřed noci. Rozhodl se zjistit, co má v plánu a tak se vydal za ním.
,, Pane Malfoy! Co tu děláte?" křičela McGonagalová, když Draca spatřila. Chytila ho za ucho a mířila s ním do kabinetu.
,, Ale paní profesorko! Oni tudy projdou a budou mít draka. Potter má draka!" hysterčil. Byl naštvaný, že se mu nepovedlo je chytit přímo při činnu. Rafaela, schovaného za rohem napadlo Harryho varovat, ale potom usoudil, že bude mít neviditelný plášť. Spáteční cestu si opravdu užíval, pořád si připomínal ten Malfoyův vystrašený obličej. Prostě paráda. Najednou uslyšel kroky, rychle se schoval za jedno brnění. Očekával nějakého učitele, nebo Filche, ale místo toho se mu naskytl pohled na nebelvírskou dvojici, která si to klidně kráčela po chodbě a očividně měli z něčeho velikou radost.
,, Co to děláte?"  vyjel na ně naštvaně. Hermiona se hrozně lekla a kdyby jí Harry nedal dlaň před pusu, zapištěla by na celý hrad.
,, Brácha? Co tu děláš ty? Vždyť tě někdo uvidí!" šeptal nebelvír. Najednou se zarazil a prohlédl si sebe i Hermionu.
,, No do háje! Neviditelný plášť. Nechali jsme ho na astronomické věži." rozčiloval se, ale to už bylo zbytečné, protože byli všichni v háji.
,, Potterovi? Grangerová?" křikla profesorka přeměňování a měřila si je zklamaným pohledem. Beze slova je vedla do svého kabinetu, kde se k Dracovi připojil i Neville Longbottom, který se snažil své kamarády varovat právě před Malfoyem. Bylo hodně křiku, stržených bodů i vyhrožování, ale nakonec se rozhodlo, že budou mít všichni školní trest.

Od té doby byl celý nebelvír naštvaný hlavně na Harryho, protože přišli o spoustu bodů. Ve zmijozelu se nikdo neodvážil být kvůli tomu nijak rozčílený, protože se jednalo o Rafaela, kterého se všichni báli a Draca, který měl velikou moc. Malfoy se ale poslední dobou choval opravdu divně, protože vždycky, když ho Rafael zahlédl tak vipadal, jako by chtěl něco říct a začal být hodně nervózní. Ale vždycky když ho spražil pohledem, jako by si to rozmyslel a věnoval se první činnosti, která ho napadla, takže třeba jednou si začal číst knihu, kterou držel naopak, nebo si na obědě prohrábl vlasy s muffinem v ruce. Rafael to vůbec nechápal, ale nechal to být. Připravoval se totiž na školní trest, který měl proběhnout v Zapovězeném lese. Zkoušel si různá kouzla která by mohl potřebovat a dal Dracovi do polštáře pár pavouků.

Když se druhý den Malfoy probudil, lekl se tak, že se mu málem zastavilo srdce. Docela dobrý začátek dne. Toho dne měli naplánovaný i školní trest, takže pro Draca to musel být nejhorší den v životě.

,, Ahoj Hagride." pozdravil Harry s Hermionou svého obřího přítele, se kterým měli vstoupit do Zapovězeného lesa.
,, Nazdárek, tak poďte." pohodil rukou a vedl je na okraj lesa. Draco s Nevillem se ani nesnažili nějak skrýt svůj strach. Oba se klepali jako ratlíci.
Po chvíli chůze se Hagrid sehnul a ukázal na stříbrnou kapalinu.
,, Tohle je krev jednorožce. Někde tu je a je ošklivě zraněnej a náš úkol je toho ubožáka najít." objasnil a na chvíli zapřemýšlel.
,, Takže, Harry a Hermiona pudou semnou a Neville, ty pudeš s Malfoyem a Rafaelem. Nebelvírský student hlasitě polkl a přikývl.
,, Fajn, takže kdyby byly nějaký problémy, vyšlete červené jiskry a já vás najdu." Tak tedy vyrazili. Rafael nebyl moc nadšený výběrem svých společníků, ale usoudil, že to bylo oboustrané.
,, Nechápu, proč bych měl dělat tohle!" stěžoval si Draco.
,, Možná proto, že si porušil školní řád." odpověděl naštvaně Rafael, kterému už docházela trpělivost. Na tohle už neznal odpověď a tak naštvaně nakopl nejbližší větev, jenže ona to nebyla větev, ale kořen, takže sebou fláknul o zem.
,, Auuu. Pomoc!" začal brečet jako malej kluk.
,, Buď sticha blbečku! Nebo na nás ještě něco zaútočí." oboři se na něj Rafael, ale to už bylo pozdě, protože se k nim blížila akromantule. Nebyla sice ještě dospělá a vypadalo to, že ještě není moc schopná. Draco s Nevillem začali neovladatelně řvát, ale Radael na to byl připravený, vytáhl hůlku a s klidem zvíře usmrtil. Použil sice kletbu, která se nepromíjí, ale nedělal si z toho těžkou hlavu, naopak ze sebe měl radost, že to dokázal.
,, Je.... je mrtvá?" koktal Neville.
,, Ano, a ty se seber!" křikl na Malfoye, který ležel stále na zemi a třáls se strachy.
,, Ale já.... on si pro mě přišel! Dneska jsem je měl pod polštářem a teď si pro mě vrátili, ale o dost větší!" vzlykal, ale to už se u nich objevil Hagrid s Harrym a Hermionou.
,, Co se stalo?"
,, B-byla tu a-akrom-mantule." řekl Neville a podíval se na její bezvládné tělo.
,, A kdo ji zabil?" zhrozil se obr. Na to se asi nemusel ani ptát, protože jediný použitelný tu byl Rafael a navíc, kdo jiný by to dokázal?
,, No, to je jedno, tak víte co? Neville, ty pudeš semnou a Hermionou a Harry, ty se přidej k nim."

,, Co se mu stalo?" zeptal se Harry a při tom sledoval Draca, který se pořád ohlížel a popotahoval.
,, Dal jsem mu do polštáře pár pavouků a když ae teď objevila ta akromantule, tak mu podle mě přeskočilo." vysvětlil ledabyle Rafael. Nebylo mu to líto, ani trochu a tak se s tím tolik neznepokojoval, jako jeho bratr a šel dál. Po chvíli nalezli, co hledali. Mrtvý jednorožec...... jenže tam byl ještě někdo.

Neříkejte mi Pottere! ✖️Kde žijí příběhy. Začni objevovat