4

230 17 0
                                    

Na dat Nouss klaar is doe ik haar make up ik zelf hou niet van make-up maar doe het wel graag bij mijn vriendinnen. We lopen naar beneden en iedereen begint te joelen, ik ga op een afstandje staan terwijl iedereen haar een kusje geeft en haar nichten met haar mee lopen die gaan ook mee om de kleedjes op te halen.

Als we naar de  auto lopen, pak ik eerst mijn tas achter en zet het voor in bij Nouss op schoot. Me telefoon koppel ik met de aux van de autoradio en zet een liedje op van jarzinho en seven en boef - temp en we beginnen allemaal mee te rappen.
We komen aan bij de zaak en pakken onze kleedjes en gaan weg. Yasmine die zegt opeens
Yas: luister ik weet niet voor jullie maag, maar ewa mijn maag heeft honger.
Rach:  Jaa nu je het zeg hahaha, ik ook wie stemt gaan we nu nu vapiano halen!!
Andere 3 meiden jaaa is goed gaan we dan snel rotterdam pakken.
Rach: is goed ik rijdt daar naar toe.
Als we daar zijn gaan we parking en lopen we naar vapiano. Ik zie dat het kog rustig is we gaan allemaal naast elkaar staan zodat we tegelijkertijd klaar zijn. Als we onze eten hebben gekregen gaan we zitten beginnen te eten te praten en te lachen.
Na dat we klaar zijn gaan we richting Nousha's huis, daar aangekomen gaan we ons snel douchen (nousha's huis is mijn 2 huis heb er kleren en ondergoed liggen).
Haar nichten en ik zijn al klaar ik doe hun make-up en dan die van Nousha. Als ik klaar ben lopen we naar beneden behalve nousha die wacht nog op haar moeder, ze komt naar beneden in haar kleed en iedereen begint te joelen en te de traditionele lied te zingen. Ik kan het niet zingen dus ik ben alleen aan het joelen en aan het lachen.
Bij iedereen wordt henna gedaan, we eten en drinken en ik heb het zo erg naar me zin. Opeens komt er een vrouw naast mij zitten en blijft mijn aankijken.
Vrouw: jij bent vast een goeie vriendin van Nousha.
Rach: Jaa dat klopt, ik ben Rachidy. En geef haar een hand, ze geeft mij een hand en schudden elkaar de hand
Vrouw: mooie naam voor een mooie vrouw,, jij komt binnen kort de man van jouw leven tegen maar hij is niet van de zelfde afkomst. Ga niet zoeken naar antwoorden maar wacht af.
Rach: met open mond zit ik en kijk ik naar de vrouw ik weet niet wat ik moet zeggen.
De vrouw geef mij een kus op mijn wang en een knip ook en loopt dan weg. Ik bleef verward achter en opeens zag ik Nousha voor mijn staan en keer me raar aan.
Nousha: gaat het wel Rach
Rach: Jaa lieverd ik dacht even aan werk.
Nousha: ik ken je te lang wat is er aan de hand en niet liegen.
Rach: nou die vrouw daar en wees naar der, kwam naar mij toe en toen vertelde ik haar wat ze zij.
Nousha: wouw jaa ik begrijp je reactie, maar wat ze al zij ga niet zoeken naar antwoord dus kom en dans met me.
Rach: Hahahaha klopt kom we gaan en we gingen midden in de kamer dansen en iedereen erom heen.

Het was al 1 uur in de nacht, ik belde mijn moeder op om haar te zeggen dat ze het huis nog niet moet beveiligen.
Bij ons thuis is al 3 keer ingebroken en daarbij zijn er dierbare spullen van mijn vader mee genomen gelukkig niet alles maar sinds dien heeft mijn moeder het huis beveiligd.
Mijn moeder zeg dat ik moet opschieten ik groet iedereen met kusjes en loop naar mijn auto. Thuis aangekomen doe ik de garagedeur omhoog en wacht tot het omlaag gaat voor ik uitstappen. En dan loop ik naar binnen me moeder die wacht nog steeds als ze me ziet staat ze op geeft mij een kus zet de beveiliging erop en gaat naar boven om te slapen.

Volgende ochtend sta ik weer vroeg op ga me douche, ik kam mijn haar uit en doe nog 2 keer de styltang over mijn haar halen. Na dat ik klaar ben kleed ik me aan, Adidas vest met een witte hemd eronder, grijze skinnyjeans en mijn Adidas.

Ik loop naar beneden en ga ontbijt maken voor iedereen ik kijk op de klok en zie dat het half 10 is nou ze moeten nu toch wel wakker zijn. Ik loop naar boven naar me moeders kamer en ik Zie haar met de afstandsbediening weer. Mama kom eten ze knikt en staat op. Ik loop naar me zusjes kamer en ze zat weer eens te bellen, Hee als je nu niet naar beneden kom eet je voor vandaag niks meer,, ze kijkt me aan en staat dan op. Wat heeft iedereen vandaag, ik ga me broer maar niet wakker maken voor ik iets naar mijn mooi gezichtje krijg. Ik loop weer naar beneden, me ma zit alles op tafel en kijkt me aan en zegt.
Marr: ik zweer ik dacht je maakt grap en dat ik eten moest komen maken en haar ogen glinsteren helemaal.
Lizz: zo hallo meid wat heb je gekregen de lotterij.
Rach: hahaha kom zitten ik heb niks gewonnen ik wilde jullie even verwennen, en mama hier wat voor jouw. Ik had gisteren in Zoetermeer een kleedje voor mijn moeder gekocht omdat ik dat had belooft. Ze keekt er naar en ze kreeg een bredere glimlach.
Marr: filha (mijn kind) dit hoefde echt niet.
Rach: alles voor u mama
Lizz: en ik dan 😔😔
Rach: Oo ja hoe kan ik jouw nou zijn vergeten, schatje kijk eens voor jouw.
Lizz: Dankje Dankje Dankje en gaf mij een dikke kus.
Rach: geen dank zusje 😘.

Ik vertelde mijn moeder en zusje wat er gisteren is gebeurt, mijn moeder zij.
Marr: schatje zoek niet want gij zult niet vinden, wacht gewoon af.
Rach: precies dit zij die vrouw ook mama en begon te lachen.
Na de ontbijt vroeg ik de code van de beveiliging want weet niet Hoelaat ik thuis kom. Mama gaf het en ik ga ze nog een kus en een knuffel en toen kwam me broer naar beneden.
Leo: waar ga jij naar toe?
Rach: trouwerij van Nousha toch.
Leo: Oowh Jaa haar broer had me uitgenodigd, hoe ga je.
Rach: ik weet nog niet ik kijk wel want ik ga nu met mijn auto naar haar huis.
Leo: Hmm ik kom dan die auto later halen neem ik het mee naar het feest en dan rijden we in de avond samen naar huis ja.
Rach: is goed Leo dan zie ik je bij Nousha's huis straks we vetrekken 15 uur vanaf haar huis naar het zaal in rotterdam.
Leo: is goed ik ben daar 14 uur ja.
Rach: is goed tot straks en gaf hem een knuffel en vertrok.
Ik loop naar mijn auto toe in de garage, ik stap in en zie dat ik moet tanken. Ik rij eerst naar de tankstation en dan rij ik naar supermarkt Hoogvliet. Als ik naar binnen loop, loop ik direct naar de drinken ik moet mijn mango maazza hebben. Normaal heb ik altijd 1 of 2 blikken in mijn auto maar nu gewoon niet. Na dat ik drinken heb gepakt wilde ik iets mee nemen voor Nousha, ze is gek op chocola en redbull en ik denk dat ze het op dit moment echt nodig heeft.
Ik loop naar de chocola afdeling en pak haar lievelings milka daim 😍😍😍. Ik draai me om, en loop richting de kassa maar ik kom tegen een sterke borst kast aan en ik val op de grond. AaUwh Mijn bil en ik zeg tegen die gene sorry ik keek niet waar ik liep, ik keek naar boven en zag een jonge van een jaar of 20/21 jaar oud. Getraind mooie groen/blauwe ogen en bijna 1,80 lang, ik sloeg mijn gezicht weg omdat ik al te lang keek en wilde opstaan. Hij kwam bij me staan en hielp mij met staan,
jonge: gaat het meid vroeg hij.
Rach: Uhuu ja hoor dankjewel voor het vragen en liep gelijk weg, ik voelde zijn ogen branden.

-----
Wie is die jonge, ze keek nooit zolang naar een jonge zelfs niet in de college zaal.
Let me Now stem op me en vergeet niet vertel je vrienden & familie om mee te lezen. Alvast bedankt xx Marrr

HEM wil ik Aan mijn ZIJ.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu