41

123 7 0
                                    

Rachidy

Na een gezellige avond met Kamal, ben ik eindelijk thuis. Het is al 11 uur in de avond, mijn moeder, Leo en Anna zijn nog wakker. Anna blijft slapen heb ik begrepen. Ik loop snel naar boven, ik kleed me om in mijn pyjama korte broek en een hemd ik doe mijn haard in een slordige knot en doe een panty op mijn hoofd.

Ik loop naar beneden en pak eerst nog mango maazza uit de koelkast en loop dan naar de woonkamer. Ze waren aan het bespreken wat we gaan doen met de verjaardag van Lizzy.
Gesprek is in het Portugees !!!!!!!!!!
M: Rach we gaan het bij Tio de zaal doen
R: zo leuk, is goed. Ik ga dan morgen gelijk uitnodigingen maken, en vraag dan aan Delano om mij te helpen met de uitnodigingen uit te delen bij haar vrienden. Ma stuur jij het dan naar alle familieleden?
M: Jaa is goed, stuur gewoon via app en dan stuur ik het door.
L: wat kan ik doen?
M: grote broer zijn, en haar die dag verwennen!
R: ik heb al een jurk dat ze aan kan doen. Trouwens Tia Marcia gaat helpen met koken.
M: dat vertelde ze gisteren, ik ga de moeder van Kamal vragen of ze wilt komen helpen met koken en haar gelijk uitnodigen.
R: heb ik al gedaan. Ze gaan komen, Maartje moet allen dan bellen om te vragen of ze wil mee koken.
A: kan ik ook met iets helpen???
M: jullie twee (Leo&Anna) mogen haard ie dag verwennen en dan naar de zaal komen.
A: jaa dat gaat lukken. Hmm een vraagje mogen mijn ouders en broers komen?
L: ze moeten komen!!!! Vooral nu ze een band met jouw willen, je bent al een onderdeel van onze gezin dus ik verwacht ze wel
A: Okee ik ga even me broer een bericht sturen. Wat is de adres van de zaal?
M: pinkierroffa 56 in rotterdam
A: is goed ik ga hem wel bellen.

We waren nog aan het bij praten tot mijn moeder werdt gebeld door me zus Leandra,
(Gesprek is in het Portugees!!!!)
L: ollaaaa mama, ik ben weer terug!
M: olllaaa filhaa, is goed schat.. Kom je morgen langs dan?
L: natuurlijk kom ik langs, ik heb jullie echt gemist. Hoe gaat met iedereen?
M: nou kom morgen maar en zie het dan zelf,,, er is te veel aan de hand om het via telefoon te zeggen... Maar filha ga maar lekker slapen, morgen komen jullie lekker lunchen bij ons Okee????
L: Jaa gezellig, ik ben der dan rond 13 uur. Is dat goed
M: is goed mijn schat,, ga maar slapen.. slaap lekker!!
L: slaap lekker en iedereeen kusjes
En ze hing op, me zus is back in de town.. Dat wordt gezellig, ik bedacht opeens dat me moeder ook iemand had ontmoet.
R: mama laat die man morgen ook komen? Dan laat ik Kamal ook komen, Anna is der toch al
M: jaaa goed idee, ik ga hem nu een bericht sturen
L: hmmmmmm, ik weet niet hoor.
R: wat niet🙄🙄
L:! Al doe tortelduifjes in dit huis,, is to much man..
M: Okee, dan doen we het niet ja
R: yeppp, maar goed jouw wil is plicht... Ik ga slapen, welterusten.
Ik liep naar boven zonder iemand een kus te geven, waarom doet hij ineens raar😑😑.
Maar goed ik ga gewoon naar mijn kamer en ik pak mijn telefoon uit mijn tas en loop gelijk door naar mijn bed, ik ga liggen en val vrij snel in slaap.

PP Leo
R: ma sorry, maar heb geen zin in een drukke huis.. Het lijkt alsof iedereen papa is vergeten, laatste keer toen ons huis druk was was het voor papa.
M: dat begrijp ik filho, maar hij zal nooit uit ons hart gaan Ookal gaan we door met onze levens!!! Je zusje is na jaren weer happy te zien, ze werkt ze gaat naar school wat wil je nog bij hebben.. Ik wil jullie allemaal gelukkig zien, jouw zusje komt morgen langs en jij gaat er voor zorgen dat Kamal en Delano komen!! Ik wil niks horen en daar mee uit, morgen om 13:00 uur verwacht ik ze anders heb jij een probleem. Ik ga nu naar bed en slapen, welterusten mijn zoon.
Ze liep naar me toe en gaf mij een kus op me wang, toevallig liep Anna naar beneden en mijn ma gaf haar ook een kus en ze liep door naar boven.
L: dat deed lang
A: Jaa hij wilt afspreken, maar ik wil niet alleen gaan. We hadden een discussie maar ik heb gewonnen, jij gaat mee of je wilt of niet
Ze kwam naast me zitten en gaf me een kus op me lip.
L: is goed Amor, als jij je maar veilig en prettig voel. Maar heee, ik heb een probleem Rach is boos op mij en moet voor morgen alle jongens uitnodigen dus Kamal en Delano. Ik heb de nummers niet van hun en ik weet niet wat ik moet zeggen tegen hun.
A: heel makkelijk, je weet je zusjes hun ww van telefoon toch. Ga in hun telefoon alleen naar de gesprek van Delano en Kamal en dan nodig je ze uit voor morgen met jouw naam als afzender en dan verwijder je die gesprek.
L: dankjewelll Amor, ik ga dat nu snel doen.. Moet ik je naar huis brengen of blijf je slapen ?
A: ik blijf ik ben weekend vrij, zware week gehad
L: Haha Okee harde werkster, ik ga nu even snel die dingen doen. Zie ik je naakt op mijn bed😏😏😏😏😏😏
A: dat denk jij ik slaap naast Rach vandaag, je gaat zeker aan mij zitten. Dus nee ik slaap of bij Rach of in de logeer kamer.
L: Okee😩😩, dan zie ik je morgen.
Ik pakte haar hand en trok haar mee naar boven, ik stond voor de logeerkamer en zoende haar. Ik trok me los en duwde haar de kamer in en deed de deur dicht, ik hoorde haar hard lachen ik schudden mijn hoofd en liep naar de kamer van Lizz. Ik deed wat ik moest doen en dat ook bij Rach, ik liep mijn kamer in en Anna lag in mijn T-shirt op mijn bed. Ik schudden lachend mijn hoofd, kleedje me snel om en ging gelijk bij haar liggen. Gaf haar een kus en deed mijn ogen dicht, ik viel in een rustige slaap met mijn alles naast me.

HEM wil ik Aan mijn ZIJ.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu