42

105 9 1
                                    

Rachidy

De volgende ochtend/middag werd ik wakker van gelach beneden, ik was chagrijnig van gisteren avond nog. Me broer kan soms echt egoïstisch pfff, maar goed dan maar alleen de vriend van mijn moeder en me zus en haar vriend en Anna.

Ik stond op pakte kleren die ik aan wil trekken en lingerie. (Wat ze heeft gepakt👇🏾)

Ik liep naar de douche draaide de kraan open en kleden me uit, ik ging onder de warme straal staan was mijn haren uit scheerde mijn plekken die geschoren moesten worden

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik liep naar de douche draaide de kraan open en kleden me uit, ik ging onder de warme straal staan was mijn haren uit scheerde mijn plekken die geschoren moesten worden. Scrub mezelf en spoelde daarna af, ik stap de douche uit na 30 min en liep mijn kamer in. Ik gaf mijn vader snel een kus daarna begon ik me af te drogen, ik deed een handdoek om mijn haar en pakte de föhn en styltang van mijn moeder. Ik deed mijn lingerieset aan en deed mijn badjas aan, ik ging voor mijn spiegel zitten en föhnden eerst mijn haar en daarna ging het stylen. (Zie foto hierboven)

Na 1 uur was ik klaar, ik keek op me telefoon en zag dat het al 12:30 was. Net op tijd ofzo🙄🙄, ik was blij om mijn zus weer te zien maar niet zo blij dat ze mijn Kamal nu niet gelijk kon ontmoeten pfffff maar goed.
Ik zag dat ik app had binnen gekregen, maar ik wilde niet op reageren geen zin derin. Ik kleden me om en ging nog snel voor de spiegel staan, yuppp bitch im on fleek😌😏.

Ik pakte mijn witte met gele huarache en trok mijn Adidas slippers aan, mijn schoen trek ik straks aan als ik met Kamal weg ga. Ik pakte mijn schouder tas en keek of alles er nog in zat, Jaa natuurlijk Rach alleen je oplader moet je pakken. Ik sloeg op mijn voorhoofd🤦🏽‍♀️, en pakte me oplader en telefoon van mijn bed en liep naar beneden. Het was ondertussen al 13:10, ik keek in de woonkamer en daar was niemand ik zetten mijn spullen op de bank en mijn schoen in de gang. Ik hoorde mensen praten in de keuken, ik liep naar daar en deed de deur open. Tot mijn verbazing zag ik Delano en Kamal aan onze eettafel zitten, ik keek verward naar mijn broer hij lachte en gebaarde dat ik moest gaan zitten. Naast mijn moeder zat een man van middelbare leeftijd, dat zal hem wel zijn ik liep naar hem toe en gong me voorstellen
Rach: hallo ik ben Rachidy dochter van Maria
Man: hallo Rachidy ik ben Carlos, vriend van jouw moeder
Rach: aangemaand kennis te maken met u.
Carlos: van het zelfde

Ik gaf hem een hand en liep verder naar mijn zus, ik gaf haar een knuffel en een kus.
R: Ik heb je zo erg gemist, nooit meet zolang weggaan begrepen !!
Lea: Haha is goed schat, ik heb jouw ook gemist. Ik heb je vaak genoeg gebeld Mjaa jouw kennede staat het op stil of wil je niet opnemen🙄🙄.
R: dat klopt, sorry hoor. Maar he wanneer gaan jullie trouwen eeuwige liefde hier😌😌.
Lea: Shut up hahaha, moet jij mij niet voorstellen aan iemand😏😏😏. Iedereen zeg steeds laat Rach het zelf vertellen dus mijn lieve zusje, wie is hij!??!
Ik kreeg het warm en keek Kamal met een lach aan.
R: dat is mijn vriend en hij heet Kamal.
Lea: dirty ass bitch, niet je app mij.. Nee hoor net als mama niks zeggen.

Iedereen schoot in de lach, ik gaf mijn zus haar vriend nog een knuffel. Zijn naam is trouwens Pedro, 25 jaar oud, Angolese afkomst en woont samen met mijn zus en zijn al 8 jaar bij elkaar GOALS.

Ik gaf iedereen een knuffel en Kamal gaf mij een kus op mijn wang, ik kreeg het weer warm en ging naast Kamal zitten naast Anna.

Lizz: eindelijk kunnen we beginnen met eten😒. Volgende keer sta wat eerder op als je hoort lunch brunch of wat dan ook😒😉:
R: wooooowww meid heb je geen ontbijt gehad ofzo?
Lizz: nee omdat jij nog lag te slapen mocht ik alles gaan inkopen
R: Okee klaar, begin met eten giraf!!!!
Lizz: ik zat al te wachten op de start teken.

Iedereen begon te lachen en viel aan om wat te pakken, er staat van alles op tafel broodjes, crossaintjes, jam, Nutella, thee, koffie, melk koud en warm, en halal beleg.
We waren in gesprek met elkaar, we kwamen meer te weten of Carlos (maar dat vertel ik wel een andere keer).
Tijdens ons gespreken merkte ik dat Anna niet haar zelf was, ik schopte haar onder tafel en ze keek me aan. Ik zag dat ze verdrietig is, ik stond op en trok haar mee naar de woonkamer.
R: wat is er?
A: ik heb vandaag afgesproken met mijn broer en jouw broer gaat mee. Maar ik ben bang dat de band niet meer het zelfde zou zijn als vroeger!!
R; ze moeten jouw gewoon de tijd geven, vertel je broer gewoon wat je dwars zit en waar je bang voor ben. Ga niet lopen treuzelen, jouw tijd komt ook. Na slechte tijden komen goede tijden, en laat je niet dwingen om wat te doen. Nu gaan we genieten van de lunch voor dat ze alles hebben op gegeten.
A: gelijk heb je hahaha.
We liepen terug naar de keuken en gingen zitten, we mengde ons in de gesprekken. Anna was weer haar zelf, Leo knikte blij naar en ging verder praten met Delano Hartstikke leuke jonge. 
Na het eten hielp iedereen mee met tafel afruimen en de vaat, iedereen ging in de woonkamer zitten en praten verder.

Ik heb zo lang naar dit verlangt alle onze geliefde bij elkaar op een plek, en nooit zal ik mijn papa vergeten. Kamal kwam last me zitten en gaf me een kus een een knuffel, ik hoorde een foto geluid en keek op. Natuurlijk mijn lieve zusje weer met haar telefoon, ik wil niet eens weten hoeveel koppels zij op haar telefoon heeft.

-------
Olllaaa lezers,
deze deel gaat over familie. Hoe dierbare familie voor je is, ook al gaat het niet altijd goed. Waardeer wat je heb zolang het er nog is, vergeet de gene niet die er niet meer zijn. Herinner die mensen met een lach op je gezicht, zij die over jouw waken willen je niet verdrietig zien maar juist gelukkig. Zonder familie ben je een niemand, er zal altijd een reden zijn waarom je familie er niet meer is.
Op een dag zal er verandering in komen, vergeet niet dat ons leven gepland is door onze heer.

Ik hoop dat jullie deze deel begrijpen, als jullie meer van zulke delen willlen lezen laat mij het maar weten!!!

Voor mijn lezers
Love en blijf stemmen stemmen stemmen, en als je wil plaats een reactie.

Wil je meer over mij weten, vraag gerust en ik zal dan een deel plaatsen over wie ik ben en waarom ik een boek schrijf over het onderwerp GELOOF.

Xx Marr

HEM wil ik Aan mijn ZIJ.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu