61

93 9 0
                                    

Rachidy

Aan tafel was het al ongemakkelijk, maar toen die broer kwam was het erger! Ik voelde me niet op mijn gemak door zijn blik die hij gaf, maar goed Kamal kwam voor me op en daar ben ik echt blij mee. Hij stond op en nam mij mee naar boven naar zijn kamer.
K: doe maar mijn haar zina
R: mag het echt?
K: doe nou voor ik zeg dat je het niet meer mag doen!

Ik lachte naar hem en begon zijn haar te kammen, ik deed allerlei modellen tot ik een had gevonden dat bij hem paste. Ik was klaar en draaide hem om naar de spiegel
R: en ??
K: goeie ga het vaker zo doen
R: hahaha mag hoor.

Hij draaide zich naar me om en trok mij op zijn schoot.
K: ik hou van jouw lekkerding, ik ben blij met jouw, ik ben trots dat ik jouw heb.
R: ik hou ook van jouw houbii, ben ook blij en trots dat ik jouw heb. Blijf altijd van mij houden wat er ook gebeurd teddy😘😘
K: sowieso zina inou. Ik hou te veel van jouw om van iemand anders te houden.
R: Okee dan, ga maar mee naar het ziekenhuis ja. Ik ga met je mee als je wilt anders ga ik wel naar huis.
K: neeee je gaat mee anders ga ik niet!

Zijn broer riep Kamal of hij mee ging, we gaan mee. Kamal antwoord en we gaan naar beneden, iedereen is al naar de auto gelopen. Als wij ook zijn ingestapt gaan we richting het ziekenhuis, we rijden achter Fouad aan.

Als we daar zijn aangekomen, lopen we naar boven. Ik heb Kamal's hand vast, weet niet hierbij me moet gedragen. Fouad, Youssra en Tarik lopen naar binnen, wij blijven buiten staan. 10 minuten later horen we harde geschreeuwd, dit kan niks goed betekenen. Ik haal mijn hand los van Kamal en kijk hem aan hij knikt naar mij en ren naar binnen, ik gooi mijn telefoon naar Fouad en zeg dat hij marjolene moet bellen met spoed.

Tim komt binnen lopen en begint mij nog te ondervragen, ik antwoorde geïrriteerd of je helpt mij of je gaat weg!
Na 2 min kwam ook nog marjolene binnen rennen en 2 andere collega's.
We gaan verder met alle controles, haar bloeddruk is gezakt. We geven haar een prik zodat ze kon rusten, ze is gestresst en dar is niet goed voor haar gezondheid.
Tim: Rachidy, we mogen haar eigenlijk niet behandelen, haar rekeningen zijn niet betaald. Het bedraag zit al bijna op € 15.000.
R: dat meen je niet
Tim: we willen haar graag behandelen, we willen zelfs die nieuwe behandeling op haar uitproberen. En we weten voor 90% zeker dat het haar gaat helpen!
R: ik zal het met hun gaan overleggen, ik wil sowieso voor die nieuwe behandeling betalen. Dan komen we zeker op €20.000 euro uit he.
Tim: jaaa klopt, ik hoor het dan van je.
R: Thnx, ik ga ze het nu vertellen, marjo bedankt he
Marjo: graag gedaan schat, wanneer werk je weer?
R: dinsdag woensdag en donderdag avond. Jij
M: het zelfde, gaan we mac halen dan
R: jaaaa man heb lang niet gegeten hahaha
M: ik zie je dan.

We liepen allemaal de deur uit, ik ging terug naar de rest (Kamal en zijn familie). En mijn collega's gingen hun ding doen!
Ik legde ze haar situatie uit en over de rekening, yassin wilde niks horen dat ik iets zou betalen. Fouad had uiteindelijk besloten om te betalen en hij zwoor, bij mij beter niet ik betaal die behandeling wel. Ik vertelde Fouad wat mij dwars zat over de hoogte van de rekening.
Na dat we het hebben betaald kregen we beide een bonnetje, we liepen terug naar de rest Kamal stond al op mij te wachten. Youssra vertelde dat we gewoon gaan paintballen, ze wilde nog wel omkleden. We hadden genoeg tijd dus gingen we terug naar het huis van Kamal, we stapte uit en liepen naar binnen. We gingen in de woonkamer zitten, Nasser kwam ook bij ons zitten we zaten gezellig te praten. 20 minuten later kwamen Samira en Youssra naar beneden in trainingspak en hoofddoek, het zag er zo grappig uit ik moest erom lachen. We wachten nog even op Fouad en daarna gingen we weg, ik appte mijn zusje om te vragen hoe ze gaat, ze antwoorden dat ze met Leo mee rijd ik zij der oké zie je straks. That bitch lett me hang in blue vinkje ( mijn Engels 😴😴)...

Op weg naar paintball werdt Kamal steeds gebeld, ik pakte zijn telefoon en nam op.
Ik hoorde gesnik en zette de telefoon op luidspreker
Meusje: Kamal ik ben zwanger van je
R: Hahahaha girl je bent grappig probeer iemand anders op the fucken, begin niet bij mij dus bye.
Ik hing op en legde zijn tell weg, elke keer dat gezeik😴😒.
R: beter verander jij je nummer, ik ga moordneigingen krijgen. Ik zweer het Kamal, maak die grap niet met mij!!!
10 min kater kwamen we daar aan, hij heeft niks gezegd tegen mij en ik ook niks meer tegen hem.
Ik stapte uit en liep naar me zusje, broer en Anna, ik groeten ze en liep gelijk door naar binnen.
Ik wil slaan nu fucking hard slaan op iets, ik wil mijn stress uitslaan en wel nu. Ik liep de wc's in en ging voor de spiegel staan, mijn ogen stonden wijd open en ze waren rood van woede. Mijn zusje kwam mij halen want we moesten gaan omkleden, ik liep de deur uit achter mijn zusje aan. In de kamer keek ik Kamal niet aan, ik ontwijkt zijn blik continue.

We mochten naar binnen, Samira ging naar boven om naar ons te kijken. Fouad zat in onze team dat wilde Youssra graag , mij maakte niet uit als ik maar even ontspannen ben.
We begonnen met spelen, ik schoot op alles en iedereen die niet bij mij in de team zat. Ik weet dat ik steeds werdt geroepen maar het boeide mij niet! Tot ik ruw werdt getrokken ik keek naar achter en keek in de ogen van mijn broer, ik klapte dicht en begon te huilen. Ik heb in deze paar weken het meest gehuild, voor mijn vader heb ik niet eens zoveel en zo vaak gehuild. Mijn trok mij mee naar buiten, en keek mij aan.
L: het is beter als je weer gaat trainen Rach, en denk dat je deze relatie even op een pauze moet zetten. Je gaat kapot van binnen, weetje hoe vaak je net op ons heb geschoten.
Ik schudden mijn hoofd
R: kan ik me omkleden? Ik wil naar huis
L: kom mee
We liepen naar binnen en we gingen ons omkleden, na het omkleden gingen we in mijn auto zitten.
R: weetje waar ik nu zin in heb
L: vertel
R: Drank
L: nee niet net als toen Rach !
R: wat dan wel hele dagen huilen?
L: ga terug met je sport wat je deed, we zijn allemaal heel blij dat alles voorbij is. En dan wil je terug vallen, dat ga ik niet accepteren. Of ij breng je persoonlijk naar de sportschool maar ik ga niet accepteren dat je weer naar de drank grijpt.
R: breng me nu naar daar alsjeblieft!
Hij knikte pakte snel zijn telefoon en begon te typen, toen hij klaar was reed hij weg.

Ik hoop ver weg van hier, ik leg mijn hoofd op het raam en slot mijn ogen. Even niks even niemand die mij wilt breken niemand die oordeelt.

------
Ollaa lezers,
Ik heb vandaag 1263 woorden geschreven voor deze deel!
Maar is dat het wel waard??
Ik heb 30 lezers waarvan maar 4/5 stemmen heb????
En die stemmen zijn van de mensen die altijd stemmen!!
MENSEN STEM AUB !!!

Waar ik wel blij mee ben is; ik sta op nummer #62 in Romantiek💃💃💃.
En daarbij heb ik 3.6K lezers💃💃

MENSEN BLIJF STEMMEN, PLAATS EEN REACTIE EN PROMOOT JE GIRLL🤗❤️

Alvast een fijne weekend mensen.

Xx Marr

HEM wil ik Aan mijn ZIJ.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu