Ik beantwoord mijn nicht eerst, die is altijd ongeduldig. Maar ze is prettig gestoord, zij laat mij altijd lachen om de kleinste en stomste dingen.
Rach: heee minha ( Hee meid)
Rach: ik ben gewoon casa (thuis), kom morgen langs dan gaan we even naar de stad ik moet die nieuwe Adidas halen die ik heb besteld.
Rach: en voortaan zal ik een alarm laten gaan als jij mij een bericht stuur hahahaha💋
Adje: heee eindelijk ben je der.
Adje: is goed ik heb ook nieuwe schoen nodig, ik ga denk ik voor een Nike 😏
Rach: ik zweer ik ga niet met jouw lopen in een Nike store 😒...
Adje: reageer de volgende keer gewoon als ik je app klaar ( besef he hoe ik dit schrijf denk ik aan mijn eigen zus hoe wij praten😂😂 )
Rach: is goed, zal ik doen. Hoe laat spreken we morgen af. 13 uur
Adje: Jaa toch kom mij ophalen, papa heeft mijn auto naar garage gebracht 😔.
Rach: hahaha is goed tot morgen.Daarna ga ik naar mijn vriendin Marjo
Rach: heee Marr, hoe is het.
Rach: ik was dagga man, was kapot van die trouwerij gisteren.
Rach: ik ga morgen naar de stad met mijn nicht Adje, ga je dan mee??
Marjo: zo jeetje je heb geslapen Hahahaha.
Marjo: maar is goed Adje is altijd gezellig gek wijf ook.
Rach: maar echt Hee hahaha.. ik vraag me vriendin Nousha ook mee,, misschien wilt ze nog nog paar dingen halen voor haar huwelijksreis vind je dat goed.
Marjo: die gekke Marokkaan mag altijd mee, waar spreken we af.
Rach: ik ben morgen met de auto ik kan je ook ophalen gaan we gezamenlijk naar de stad. Om 13 uur heb ik met me nicht afgesproken zal ik jouw dan om half 1 ophalen, dan rijden we naar haar. Zij woont toch dicht bij de stad.
Marjo: is goed dushi tot morgen dan🤗
Rach: tot morgen 😘Als laatste vragen aan me bf hoe haar eerste nacht was.
Rach: ewaaaaaa zinaaaa, hoe was je eerste nacht als getrouwde vrouw😎😏
Rach: ik was kapot man, en Jaa we hebben gesproken. Maar ik vertel je alles morgen als we naar de stad gaan, dus met andere woorden je moet mee 😘.
Nousha: Hee hbiba, eerste nacht was geweldig. Hij was zo lief voor mij en ik was de hele tijd verlegen😳😊. Hij stelde me gerust en toen hebben we het gedaan, het was zo geweldig mijn eerste keer met mijn geweldige man😍.
Nousha: JAAAA ik moet meer sexy stuff kopen, me moeder heeft precies set gehaald 😒.
Rach: Hahahaha gelukkig maar ook , anders kwam ik gewoon mij taekwondo op hem gebruiken.
Rach: ik ben morgen 11 uur bij jouw, ga ik je make-up doen en om 12 uur vertrekken we naar me vriendin en nicht op hun op te halen.
Nousha: is goed, maar we kunnen in mijn auto gaan range rover 😏.
Rach: hallo Nigga, waar wil je die parkeren. Wil je dat ik beroofd word ofzo😒.
Nousha: Hahahaha doe normaal, dan mag jij rijden jaaa.
Rach: tfoee jij Hee, maar is goed.
Rach: ga je nog naar mama vandaag. (Nousha's moeder)
Nousha: jaaa toevallig nu.
Rach: ik kom ook, had haar beloofd te komen.
Nousha: Okee. Neem Lizzy mee en mama. (Rach's moeder)
Rach: ik zal proberen die vrouw is getrouwd met de afstandsbediening 😒.
Nousha: sleur haar gewoon mee Broo 😒😂.
Rach: Hahah is goed tot zo hbiba.
Nousha:😘Ik loop naar ma en spreek haar aan.
Rach: mammie we gaan weg.
Marr: is goed ik moet alleen mijn schoenen aantrekken.
Rach: is goed ik ga Lizz halen.
Ik loop nat boven en zie haar deur open staan.
Lizz: hahhahaha me zus heeft het niet door, ik heb 3 schoenen al gepakt.
Rach: en die 3 schoenen mag je terug geven, en wel nu gelijk👿.
Lizz: Okee en hing op. Waarom zet je mij altijd voor schande😪🤧.
Rach: sinds wanneer pak jij dingen van mij, heb je vaker gezegd vraag mij en je kan het gewoon pakken. Ga niet stiekem doen hee.
Ga je aankleden we gaan weg
Lizz: pfff wat denk zij nou moeder ofzo 😒.
Rach: filha kijk uit ik, ik mag je een standje geven Hee.
Lizz: sorry Rach, ik ben er met 5 min beneden.
Rach: Okee tot zoIk loop naar mijn kamer, doe mijn haar los en kam het uit. Zet het in een hoge staart, mijn haar is lang tot net bij mijn bh bandje.
Ik trek alleen een andere broek een, vandaag trek ik mijn witte skinnyjeans met overal kleine scheurtjes en pak mijn grijze Adidas schoen en trek die aan.
Pak mijn bossleutels , mijn purol (labello) en check nog of ik mijn telefoon in mijn zak van mij trui heb zitten. Ik loop naar beneden en we gaan naar de garage, mijn moeder zet de beveiliging erop en stap voorin in. Ik start de auto rij de garage uit en wacht tot de deur van de garage omlaag is, rijdt dan weg.--------
Besef ik had niet eens tijd op werk om te schrijven😓😭.
Maar zoals beloofd vandaag nog een deel😘
Niet te vergeten stem stem stem 👾👾Love naar al mijn lezers ❤️🤗
Xx Marr
JE LEEST
HEM wil ik Aan mijn ZIJ.
RomanceMeisje genaamd Rachidy 19 jaar oud nooit verliefd geweest tot dat ze een jonge genaamd Kamal tegen komt. Wil je dat ik meer schrijf stuur maar een bericht en ik zal beantwoorden💋