Kamal
Na bijna de hele middag geshopt te hebben met mijn zina, gaan we wat eten in een restaurant el amrani we kregen van alle kanten schreven gezichten. I don't care zolang zij maar aan mijn zij is, ik zag dat ze zich niet op haar gemak voelde. Ik pakte haar hand en gaf haar een geruststellende kus, ze moest lachen en gingen aan een tafel zitten.
De over kwam en keek mij raar aan en daarna naar Rach, ze wilde wat zetten maar ze sloeg haar gezicht naar beneden. Ik zij niks en bestelde onze eten, we waren gezellig aan het praten tot er een chick naar ons toe liep en zij;
M=meisje R=Rach K=Kamal
M: wil je niet liever met een Marokkaans meisje die wel Berbers spreekt, dan een neger die geen eens Berbers spreekt of begrijpt.
Rach keek met een verbaasde gezicht naar dat meid en daarna naar mij.
K: ik heb liever een mooi chocolate dan een zure Marokkaanse meid.
M: Hahahaha denk jij zo serieus over je eigen volk
K: Hmm mijn eigen volk speelde met mijn gevoelens en met mijn geld, en deze zina niet.
Ze keek Rach aan en zij;
M: ken jij ons geloof wel, ken jij wel Berbers praten, weet jij wel hoe ons geloof tegen niet-islam is?
Rach keek haar aan en koest lachen.
R: volgens mij ken ik jouw geloof nog beter dan jij zelf!!! Ik kan altijd bekeren in de Islam en volgends mij mag jij ook niet oordelen over andere mensen wat je nu wel aan het doen ben.
Dit zij ze in het Berbers, dat meisje keek haar met open mond aan en ik ook. Ik wist niet dat mijn schatje Berbers kon praten, dat meisje liep weg en ik pakte Rach haar hand vast en zij;
K: ik wist niet dat je Berbers sprak, maar als nog houd ik van jouw.
Ze keek mij met grote ogen aan.
R: zo weet je veel dingen niet over mij!
Onze eten kwam en we vallen gelijk aan, het eten was geweldig. Ik betaalde Rach keek me raar aan en zij;
R: ik had toch je bankpas afgepakt😒??
K: Jaa maar ik had geld gepin toevallig, en kijk eens komt goed uit😌😏.
We spraken over van alles en ik kwam er achter dat ze Berbers heeft leren praten door haar vriendin, en ze praat het ook netjes. We liepen terug naar de auto, we stapte in en rijden terug naar rotterdam. In de auto hadden we het over vakantie gaan, ze gaat dit jaar niet op vakantie.
Ik heb een cadeau's voor me schatje gekocht, ze heeft het zelf uitgekozen zonder dat ze het door had.
Na 1,5 uur kwamen we aan in rotterdam, ik reed eerst naar mijn huis om mijn spullen te brengen en kon ze gelijk mijn moeder zien.We stapte uit en ik pakte al mijn spullen bij elkaar behalve de schoen en de tas van Rach. Ik pakte haar hand en we liepen naar de deur, de deur werdt open gemaakt door mijn moeder, waarschijnlijk heeft ze ons zien aankomen. Ze groeten ons mij met een kus en Rach met 4 kusjes, ze pakte Rach haar hand en begeleide haar naar de huiskamer. Ik liep naar boven en ging snel omkleden in nette kleding, ik ga met haar vanavond uit eten en dan geef ik haar die spullen die ze MOET dragen. Ik ging snel douchen, pakte de kleren van me bed en kleden me om. (Foto hier onder heeft hij aan met witte huarache schoen)
Ik liep naar beneden en hoorde mijn moeder vragen hoe het met haar opleiding gaat en hoe lang ze nog moet, ik liep naar binnen en ze keken me alle 4 aan ( mijn moeder, zus Samira is terug van vakantie en schoonzus Youssra en Rach.
F=Fatima S=Samira Y=Youssra R=Rach K=Kamal
F: ga je ergens naar toe lieverd?
K: Jaa ik ga met Rach uiteten
R: oooooo dat wist ik niet
S: wat leuk, je moet sultan in den haag uitproberen.. Die is goeie!
K: gaan we dan daar naar toe ?
R: is goed hoor, maar moet eerst die boodschappen doen voor me moeder
K: komt goed schat
Y&S: aaauwh zo lief, ma (Fatima) wist je nog toen wij zo verliefd deden met onze liefde ?
F: hoe kan ik dat vergeten bentii, die tijden kan ik niet vergeten zelfs niet als ik oud en gerimpeld ben.
K: nu maak je de mijne mee yemma.
F: klopt, en ben blij dat jij het ben Rachidy.
R: das lief. En ze keek beschaamd naar de grond.
Y: lieverd je hoeft je niet te schamen hoor, je hoort nu ook bij ons. En we gaan je alles leren.
K: wat wil je haar nog meer leren ze kan zelfs Berbers praten, nog veel beter dan sommige van ons.
F: meen je dit?
K: Jaa we waren in een restaurant in Antwerpen toen werden we aangesproken door een keh, en ik vertelde de verhaal verder. Mijn moeder en zussen (Youssra ook!) keken haar verbaast aan.
F: bentii kan je Berbers praten ?
R: Jaa van mijn vriendin geleerd, we zijn al heel lang bevriend. Ik kan ook koken maar niet alles.
S: Omg Kamal je heb eindelijk een goeie gevonden, ik ben zo blij voor je he niet normaal.
Y: Jaa echt he jullie zijn een mooie koppel wollah!
K: dankjewelll, maar we gaan nu. We gaan nog boodschappen doen, ik geef iedereen een kus en pak Rach haar hand vast.
R: volgende week vrijdag is mijn zusje jarig, jullie zijn allemaal uitgenodigd.. Ik zal Kamal laten weten hoelaat.
F: dankjewel schat, we zullen er allemaal zijn.
Ze gaven elkaar nog een kus en we liepen naar buiten.-----
Ollaaa lezers ,
Heel veel lees plezier 😘Xx Marr
JE LEEST
HEM wil ik Aan mijn ZIJ.
RomanceMeisje genaamd Rachidy 19 jaar oud nooit verliefd geweest tot dat ze een jonge genaamd Kamal tegen komt. Wil je dat ik meer schrijf stuur maar een bericht en ik zal beantwoorden💋