32

113 9 1
                                    

Rachidy

Vandaag is mijn laatste nachtdienst, ik pakte al mijn spullen. Ik keek nog of mijn pasje nog in mijn tas zat, gelukkig zat dat er nog in. Ik kleden me om, ik trok een jeans broek aan en een grijze Adidas trui.
Ik pakte mijn telefoon en zag dat ik opeens veel apps binnen had, besef he met tel stond gewoon op stil die geluid maakt me letterlijk gek😑😑😑. Ik zag dat Kamal mij had gebeld en een bericht had gestuurd, ik klikte op zijn app en bekeek de app.
Kamal: Hee zina,, ik heb gehoord en gezien dat je met Selma heb gevochten.. Hoe mag ik jouw bedanken, ik weet al hoe ik dat zal doen. En weet dit, ik zou zeker weten nooit van mijn leven een diamant wegzetten voor een keh❤️😘.
Sinds de dag dat ik je ben tegen gekomen, heb ik gezien hoe je een vrouw moet respecteren en lief hebben. Inshallah blijft het zo tussen ons, zodra ik uit het ziekenhuis ben zal er alles aan doen om jouw de mijne te maken. Ook al verschillen we in bepaalde dingen, ik hou toch van jouw. We zullen hier van geen spijt krijgen inshallah..
Ik zie je straks of ik zie je app voorbij komen💋.

Ik keek naar zijn app en kreeg tranen, enigste wat ik dacht was "hij houdt van mij en ik houw van hem". Ik werdt gestoord door mijn tell het gaf licht, Anna belde mij. Ik nam op en groeten haar.
Anna: Omg Rach, het is geweldig.. Ik ben je echt dankbaar, als ik mijn eerste salaris heb gaan we iets leuks doen op mijn kosten. Ik heb morgen een avonddienst met Marjo, de collega's zijn ook geweldig ik heb het echt naar mijn zin gehad vandaag.
Rach: Haha geen dank lieverd, alles voor mijn familie.. Ik wilde je sowieso even bellen om te vragen hoe het ging, ben je trouwens langs geweest bij Kamal??
Anna: Jaa schat, maar heb niks gezegd.. Ik weet niet hoe de collega's hierop gaan reageren.
Rach: Oo geen probleem, wat ga je doen dan? Anna: Ik ga straks met Leo, Lizz en ma weg, weet niet eens naar waar. Ik hou echt niet van verassingen😒😒
Rach: jij begrijpt mij!! Dan wens ik jullie heel veel plezier. Ik ga nu richting werk, en Werkse morgen vandaag is mijn laatste nachtdienst.
Anna: is goed lieverd, werkse dan zie ik je zondag dan ben ik vrij.
Rach: is goed lieverd, tot dan😘🤗.

Ik hing op pakte mijn spullen en liep naar beneden, ik gaf Lizz en kus en zij tegen haar om alvast om te kleden voor als Leo en ma thuis komen. Ze knikte en liep naar boven, ik belde mijn moeder op ( gesprek is in het Portugees)
Rach: maa boa noite, waar zijn jullie?
Marr: filha ik ben onderweg naar huis 5 min.
Rach: Okee ik wacht even,, heb Leo nodig
Marr: is goed ik ga hem zeggen. Doei

10 min later kwamen ze binnen lopen, ik gaf Leo en me ma een kus op hun wang.
Rach: ik geef volgende week een surprise feest voor lizzy, mag dat?
Marr: Jaa tuurlijk, ik ga gelijk dingen bedenken om haar te geven.
Rach: ik wilde voor haar een Vespa halen om naar school te gaan.
Leo: hmmm dan is ze altijd weg he, en dat is niet de bedoeling
Marr: nee wij gaan afspraken met haar maken hoor!!!!
Leo: jaaa dan is dat goed.
Rach: Okee, wat gaan jullie trouwens doen?
Leo: ik ga met ma Lizz en Anna naar haar ouders.
Rach: Oo gezellig, ik kan niet mee maar volgende keer dan.
Leo: leuk is het niet, ze heeft geen contact meer met hun. Haar schoonzussen zijn bitchjess😒😒.
Rach: Ielggg, wijven soms😤
Leo: ik zeg maar niks hihi😅
Rach: nee zeker niet doen nee 😑
Leo: maar niks zeggen tegen Anna, ze weet van niks. Ik heb ze al gesproken en ze missen haar heel erg, ze hebben haar gezocht maar ze konden haar niet vinden.
Marr: mijn zoon het komt goed, ze zijn haar ouders ze zullen haar vergeven. Alleen als zij hun wilt vergeven dat is nog de vraag, maar ik zal met haar praten als ze niet met hun wilt praten. Ik weet zeker dat ze hun mist, maar alles heeft een reden. God heeft voor iedereen plannen en ook voor haar, hij beproeft zijn sterke dienaren zodat ze kunnen tonen dat ze hem wel lief hebben!
Rach & Leo: AMEN
Rach: mensen heel veel succes, app me even hoe het gegaan is.. waarom gaan jullie trouwens zo laat??
Leo: haar ouders konden niet eerder, ze wilde eerst haar zelf spreken zonder dat hun zonen erbij waren.
Rach: oo Okee, is goed mensen.. ik ga ik wil nog eten halen ofzo😒😒
Marr: is goed me schat, doe rustig aan en wees voorzichtig!!
Leo: maar je wilde mij nog spreken?
Rach: Oo jaaa, hmm ik zeg het gewoon hier dan. Ik heb iemand leren kennen op een grappige manier, maar he ik vind hem echt leuk enzo😳😳
Leo: jaaaa..... Hij keek mij echt aan van ga door dan😒
Rach: dus hmmmm ik wilde dat zeggen, hij heet Kamal Marokkaans 20 jaar oud en hij is op dit moment mijn patiënt 🤧
Leo: Uhuu wat doet hij in het ziekenhuis??? Als het geen goeie jongen is waarom ga je er mee door?
Rach: hij was op een verkeerde plek en verkeerde tijdstip😪
Leo: okee, ik kom misschien dadelijk langs. Dan wil ik hem zien en spreken, want als er wat gebeurd heb ik zijn gezicht gezien en kan ik hem breken
Rach: hmmmmmmmmm i love you diknek,, en gaf hem snel een kus op zijn wang.
Leo: hahaha love you to sis, en nu gaan werken ik app je of ik Bell je. Dus zorg dat je telefoon aan staat op trill tenminste
Rach: hahaha is goed, ik ga gelijk nu doen voor ik het vergeet.
Ik gaf me moeder nog een kus en riep naar Lizz dat ik weg ging.
Ik liep naar de garage en stapte mijn auto in, even eten checken en dan gelijk richting werk.

----
Olla mensen,,
Hier nog een deel, ik ben jullie niet vergeten hoor.
Stille lezers stem aub, en me lezers die altijd stemmen blijf door gaan!!!!

90 in romantiek en 1200 lezers💃💃💃..
THNX THNX THNX, LOVE NAAR JULLIE, SO NAAR JULLIE, KNUFFELS NAAR JULLIE🤗❤️.

Morgen is het weer weekend, dan komt mijn weekenddelen weer. Hoop dat jullie de manier van delen leuk vinden🤔!!! Zo niet stuur mij maar een bericht en ik zal kijken of ik het kan veranderen..

Xx Marr 💋

HEM wil ik Aan mijn ZIJ.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu