Rachidy
Ik werdt om 14:00 uur wakker, ik ging me douchen het was weer eens mooi weer. Ik ga even naar de stad, cadeau kopen voor Lizz ze is volgende week vrijdag jarig dan wordt ze 16 jaar. Ik wil haar ook een scooter cursus voor der regelen, en als ze slaagt krijg ze een scooter van me.
Ik stond op en liep naar de badkamer, ik leg mijn kleding in de wasmand en ga onder de douchekop staan. Ik was mijn haar, scrub me in en scheer de plekken wat nodig is. Als ik klaar ben met alles, draai ik de kraan uit en loop ik naar me kamer. Ik droog me af en wikkel een handdoek om mijn haar, ik smeer me in met vaseline en pak een hipster en een bh uit me la. Als ik lingerie aan heb kijk ik wat ik ga aan trekken, ik pak mijn witte Adidas shirt en een zwarte Adidas rok tot me knie en trek die aan. (Omslag)
Als ik ben aangekleed bel ik mijn nicht Adje.
TOETTOETTOET.
Adje: yooo nichieee
Rach: Hee filha, alles goed?
Adje: gaat goed, met jouw?
Rach: rustig aan. Wat doe je
Adje: ik ben gewoon casa man
Rach: stad pakken ?
Adje: jaa toch
Rach: Okee ik kom nu naar jouw
Adje: is goed , ik ga me klaar maken. Tot zo
Rach: okiii laterrrrIk pak mijn Adidas tas en witte Adidas schoen en loop dan naar beneden, niemand thuis😒. Ik loop de keuken in, ik pak brood en Nutella uit de kast en smeer me boterhammen daarna pak ik een boterhamzak en doe mijn boterhammen derin. Ik pak nog mijn maazza mango uit de koelkast, zet de brood en Nutella terug in de kast en loop dan naar de garage ik doe nog snel me boterhammen en maazza in me tas en pak mijn autosleutels. Doe ons huis op beveiliging, en al mijn auto van slot ik stap in en zet me tas naast me. Ik pak mijn boterhammen eruit en doe er 1 in mijn mond, ik start de auto en sluit mijn telefoon met de auxkabel. Ik zet een liedje van Djodje - e l mé ki nos é bom, ik zing keihard mee en rij richting me nicht Adje.
Daar aangekomen toeter ik, en ik ze stapt de der uit en kom naast me zitten.
Adje: boa tarde sobrinha (Goeiemiddag nichtje)
Rach: boa tarde prima (Goeiemiddag nicht)
Adje: wat gaan we stad doen?
Rach: Lizz is volgende week jarig even een cadeau kopen, volgende week begint school weer dan gaat het moeilijk om wat voor der te kopen.
Adje: aaang is goed. Gaan we weertje geven?? 16 is jaar is wel een feestje waard!!!
Rach: ja zullen we doen🤗
Adje: regel jij de mensen en dat jullie vrij zij, en ik doe de rest
Rach: dat dacht jij he, we gaan het samen doen! Tia ( tante )moet ook helpen.
Adje: ik zal der zeggen.
We rijden naar de stad, ik parkeer mijn auto in de garage en daar gaan we dan shoppen😍.
We gaan de Zara in en kopen een jurk voor Lizz die ze volgende week gaat aantrekken, daarna lopen we richting de schoenen in de Zara en kopen we een platte schoen erbij.
Ik loop naar de kiko en koop daar make-up die ik nodig heb om haar op te maken, als we klaar zijn gaan we naar de mac. Ik loop naar binnen en zie dat een groepje meisjes ons blijf aankijken, Adje merkt het op en zeg.
Adje: We gaan derin deruit ( liedje van Jozo - derin deruit )
Rach: hahaha geweldig dit!!!!
We bestellen en gaan ver van die meiden zitten. Opeens staat er iemand naast ons, ik dacht nog me eten dus niet. Ik keek naar boven en zag die chick die bij Kamal was;
Rach: kan ik wat voor je betekenen ?
Salma: Hmm wat deed jij gisteren bij Kamal?
Rach: als je het goed zag had ik eten in mijn handen dus Jaa we gingen eten 😴😒.
Salma: beter blijf je uit zijn buurt, of anders ben je van mij.
Adje: hahaha chick beter blijf jij uit haar buurt anders ben jij van haar😂😂😂
Salma: kehba met wie met praat jij
Adje: luister eens jij kleine vieze grof vuile takken wijf, beter doe je nu stappen weg zetten anders ben jij nu van ons! Begrepen?
Salma: ik ben toch in meerderheid 😂
Rach: Oo lieve schat, niemand praat over meerderheid.. Ik hoop dat je een goeie verzekering heb om je gezicht weer normaal te verbouwen zij ik sarcastisch 😘😎❤️.
Adje: Omg die was goeieeee geef me de box👊🏾. Ik gaf Adje een box en gunde Salma nog een blik.
Ze wilde mij uithalen, meid dat moest je niet doen girll. Ik duwde haar weg en stond op.
Rach: je heb de verkeerde babygirll en gaf der een stoot op haar masker (gezicht vol met make-up) gedonder 😒. Ik wilde gaan zitten maar der vriendinnen wilde mee bemoeien;
Vriendin 1: wat raak je der aan.
Adje: als jij wilt dat mammie en pappie die gezicht van willen verzekeren moet je zeker baas komen doen hier😒.
Vriendin 2/3: tfoeee vieze keh's
Rach: praat je over mij of over je zelf en je beste vriendinnen? Anders heb jij nu ook een pro🤔.
Vriendin 3: tegen jouw hahaha
Adje stond op en liep naar ze toe, ze gaf ze allebei een stoot en ze vielen huilend op de grond.
Adje: nu mag je praten filha da puta (hoerenkind) (sorry voor mijn taal gebruik😞)
Ik stond op en liep naar Salma;
Rach: nog wat te zeggen ?
Salma: jij gaat zien.
Rach: verkeerde antwoord babygirlll!! En gaf een nog paar stoten en trap op haar lelijke bewerkte masker. En zij nog;
Rach: babygirlll voor de eerste en laatste keer dat ik het zeg, Kamal is mijn man en hij zou nooit een keh willen boven een diamant💎
Pfffff ik heb honger gekregen, ik pakte ons eten en ging ergens anders zitten.
Opeens zag ik de broer van Kamal naar mij kijken, ik schaamde me en keek naar beneden. We gingen ergens anders zitten en letterlijk iedereen keek ons aan, we deden ook echt alsof er niks was gebeurt😂😂😂 ( besef Hee die Adje is mijn zus in het echt, we zijn precies zo, we kunnen nu vechten maar na het vechten doen we alsof er niks is gebeurt en gaan we rustig eten 😂😂😂)
Broer van Kamal liep naar mij toe en zij;
Fouad: je hebt der goed aangepakt, ik hoop dat ze Kamal nu met rust laat.
Rach: ik hoop het ook en kreeg het heel erg warm als ik aan Kamal denk.
Fouad: ik heet trouwens Fouad, jouw naam ken ik al. Mijn verloofde zit daar en wees naar een mooie dame, ik zwaaide naar haar en ze zwaaide terug. Adje keek echt van wie the f*** is dit Brada🤔. We spraken nog even en hij liep weg, ik vertelde Adje snel het hele verhaal en ondertussen genoten we van ons big tasty😍😍😍😍. Toen we klaar waren pakte we onze tassen en liepen de mac uit, voor de deur stonden die wijven nog steeds. Adje en ik ging dood van het lachen.
Adje: Hahahhaha wat dachten ze nou, in meerderheid zijn en dan nog gesloopt woorden en die andere chick deed precies niks. Die stond erbij en die keek ernaar😂😂.
Rach: Snapje poppenkasten ielggg..
We liepen naar de garage en stapte in, ik bracht Adje thuis en reed zelf ook naar huis. Thuis aangekomen zette ik alles weg en ging ik koken lasagne ala Rachidy 😍😍, we hebben altijd alles in huis als het over lasagne gaat. Ik was bezig en me zusje kwam binnen ze gaf me een kus en liep naar boven.
Ik moet Anna nog app hoe het is gegaan, als ik klaar ben met koken app ik Kamal of hij lasagne lust?
Rach: Hee Kamaledin, lust je lasagne ?
Kamal: halal?
Rach: nee haram😒😒
Kamal: hahaha Jaa lust wel wat. Ik zie je straks dan, mag ik je handen dan weer voelen☺️☺️☺️?
Rach: Nope ik laat Hans je helpen😘😘.
Kamal: okee😪🤢
Rach: Gahaha ben der rond 21 uur.
Kamal: is goed zina tot straks😘
Rach: laterr😏
Ik ging nog tv kijken samen met Lizz en we waren aan het praten over haar verjaardag wat ze zou willen hebben. We gingen samen eten en ik vroeg of Lizz snel ene foto voor mij wilde maken. Ze maakte een foto en ik liep naar boven om om te kleding in een joggingpak van Angola.------
Ollaaa mensen,,,,
Weer een deel voor het slapen gaan of om goed wakker te worden hihi😘😘🤗.Ik sta op 129 in romantiek en heb 1100 lezers 💃💃💃💃. Bedankt voor het lezen, stemmen en reacties plaatsen🤗. En voor de lieve berichten die ik heb gekregen, ik ga nog lang niet stoppen met schrijven ❤️😘.
Morgen weer een deel, misschien wat eerder dan normaal. Maar dat zie ik morgen wel.
EN VERGEET NIET STEM STEM STEM, REACTIE REACTIE REACTIE EN MISSCHIEN OOK NOG DEEL DEEL DEEL
LOVE NAAR JULLIE MAN SO NAAR MIJN TROUWE LEZERS, OOK NAAR MIJN TROUWE STILLE LEZERS😘🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗😚
Xx Marr
JE LEEST
HEM wil ik Aan mijn ZIJ.
RomanceMeisje genaamd Rachidy 19 jaar oud nooit verliefd geweest tot dat ze een jonge genaamd Kamal tegen komt. Wil je dat ik meer schrijf stuur maar een bericht en ik zal beantwoorden💋