62

79 8 5
                                    

Kamal

Na dat ik werdt gebeld in de auto, was ik geïrriteerd om alles. Ik heb het gevoel dat er iets gaat gebeuren, ik wil niet meer bidden sinds gisteren avond bij de bruiloft. Ik had eten aangenomen van een dame, zij gaf alleen aan mij wat. Ik dacht dat het ze dit deed om indruk op mij te maken, de rest van de avond heb ik haar niet meer gezien.

Ik moet er met me zus en schoonzus over hebben, hun moeten wel weten wat er met mij is! Ik wil Rach nu het liefst uithalen, haar uit mijn auto trappen maar aan de andere kant ook weer niet. Ik wil haar knuffelen en een kus geven en zeggen dat het mij spijt! Maar ik krijg die woorden gewoon niet uit me mond!

We komen aan bij de paintball en we stappen uit, Rach loop gelijk naar haar broer en de rest. Ik loop maar achter haar aan, ze loopt gelijk door naar binnen en haar zusje loopt haar achter na. Me zus kijk me raar aan ik fluister in haar oor dat ik zo direct met haar moet praten! Ze knikt en lopen naar binnen, we gaan ons aankleden en lopen gelijk het terrein op. Ik probeer contact met haar te zoeken maar ze negeert mij dood, ik ga gewoon mijn ding doen.

Tijdens het spel is Rach goed bezig, ze bekogeld mij het meest. En eerlijk het doet pijn!! Iedereen merkt het op, haar broer pak haar vast ze draait om en ze begint te huilen ze lopen weg. We gaan nog even door, Nasser zij dat Leo weg is met Rach. Boeiend ik wil nu ook naar huis.

We liepen naar de kleedkamer en kleden ons uit. Na dat gingen we naar onze huis, mijn moeder zou koken voor ons Leo en Rach zouden daar komen.
Thuis aangekomen ging even douchen en trok een 3kwart jogging aan en een shirt, ik riep mijn zus, me moeder en schoonzus naar boven om even met hun te praten.

K: kijk ik voel me sinds gisteren niet lekker, ik had iets gegeten van een dame ik dacht dat ze indruk op mij wilde maken. Maar nu denk ik dat het niet zo is Maar dat Salma haar heeft gestuurd op mij. Vanmorgen ging het nog maar net in de auto werdt ik gebeld en die gene zij dat ze zwanger van mij is. Rach zij dat ze die grap niet gelooft en hing op, ze zij nog tegen mij dat ik mijn nummer moest veranderen maar het boeiden mij niet wat ze dacht. Ik wilde haar uit mijn auto hebben, wilde haar aan doen naar aan de andere kant wilde ik haar trosten maar ik kon het niet.

Ze kijken me aan en mijn moeder stond op. Dit is Sirh mijn kind, ik ga nu de Imam bellen, youss en samm blijf bij hem.
Ik ging liggen op bed en keek naar het plafond, dit moet een plan zijn geweest van Salma kan niet anders. Ze wilt dat Rach en ik uit elkaar gaan!

20 min later kwam de imam en mijn moeder de kamer binnen lopen. Mijn zus liep weg, zij wilt dit zeker niet aan zien. De imam zij tegen mij moeder of ze de Koran aan wilde zetten en dat we allemaal mee moeten reciteren.

Het was eng, dat gevoel dat in mij zat. Ik wilde niet luisteren naar de Koran, ik zij steeds dat ze moesten stoppen ermee. Dit ben ik zeker niet!!! Dit heeft iemand met mij gedaan om mij en rach uit elkaar te krijgen!

Na 30 minuten waren we klaar, de imam zij dat ik genezen ben. Hij gaf aan dat ik de komende dagen veel moet gaan luisteren naar de Koran, en veel moet gaan bidden. Mijn moeder zat met tranen en Youssra die was nog steeds uit de Koran aan het reciteren. Haar stem fucking mooi hoe ze reciteerd, dit wil ik wel dat mijn vrouwtje kan. Ik wil haar vragen om te bekeren, en ik zal me ook zeker ook. Maar nu moet ik mijn wifey uitleggen wat er net is gebeurd, ik ga binnen nu en een maand gewoon haar hand vragen.

Ik was heel erg moe het is pas 7 uur in de avond, ik zij tegen mijn moeder dat ik ga slapen en of ze me rond 9 uur wakker kan maken. Ze stemde toe en ik bedankte de imam, ze knikte allemaal en liepen mijn kamer uit.

Ik schrok wakker uit een droom, mijn droom ging over dat ik getrouwd ben met rach en 5 kinderen hebben. Ben blij met deze droom inshallah komt het ook uit! Ik draaide op mijn zij en zag dat ik niet alleen in bed lag, mijn prinses lag naast mij in bed. Wanneer ze hier is komen liggen weet ik niet eens het boeit me niet ze lig naast mij nu en daar ben ik blij mee.

Ik pakte mijn telefoon en maakte snel een foto van haar. Mijn klok gaf aan dat het 02:30 uur is, heb ik zolang geslapen? Mama zou mij wakker maken, dat heeft ze niet gedaan. Ik stond op ik ging snel naar beneden, ik pakte wat te drinken en te eten en liep weer terug naar boven. Rach was wakker geworden en had tranen in gaat ogen, toen ze mij zag was ze opgelucht.

R: ik dacht dat je boos op mij was
K: kan nooit boos op je worden zina!
R: sorry voor mijn reactie vanmiddag, dat was niet mijn bedoeling geweest!
K: schat maak jij geen zorgen over mij, ik moet mijn excuses aanbieden.
R: ik heb het gehoord van je moeder, ik begrijp je reactie vanmiddag echt!
K: hoe gaat het met jouw, waar gingen jullie naar toe?
R: Hhaha we gingen naar de boksschool, heb heel wat geslagen
K: hahha mijn vrouwelijke mayweather, goed dat je voor de rest niks op mij heb gereageerd!! Die dingen doen pijn hoor!
R: sorry ik was mezelf niet
K: ga je niet steeds verontschuldigen ik ga je dadelijk uithalen voor dat!
R: Gahaha wat heb je voor mij gehaald?
K: precies niks, gaan we film kijken?
R: is goedd, ik ga een film zoeken en jij nog lekkere dingen halen?
K: is goeddd habiba kom zo terug

Ik liep snel naar beneden, ik pakte chips, snoep en koekjes. Ik keek in de koelkast en pakte een pak zappie bosvruchten. Ik liep weer naar boven en leg alles op bed neer, ik gong daarna onder de dekens liggen. Rach had de film expendables gekozen, goeie film!

We keken naar de film het was al bijna afgelopen en ik keek naar Rach. Ze lach zo lief te slapen, ik maakte nog een selfie en plaatsen dat op snap met als tekst Mijn prinses, mijn alles💕👫.
Ik ging op mijn zij liggen en trok Rach naar mij toe, heerlijk dit!

Na 5 minuten viel ik vredig in slaap met mijn vrouwtje naast me!

-----
Ollaaaa lezers,

Nog een deel voor jullie, heb te veel inspiratie!!

Veel lees plezier en vergeet niet
STEM STEM STEM!!!

Xx Marr

HEM wil ik Aan mijn ZIJ.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu