Leo
Yoooow mensen, ken jullie mij nog die lekkere broer van Rachidy😏😏.
Straight to the point!
Ik heb mijn zusjes en moeder horen praten over een jongen. Rach heeft iemand leren kennen, ik gun het haar ze is zo veranderd sinds de dood van papa😪😞. Maar goed, ik wil alleen die jongen aanspreken om mijn zusje de hart niet te breken anders breek ik hem😏😏. En ik wacht af tot dat ze naar mij toe kom om het te vertellen.
Volgende punt hahaha.
Jullie weten ik heb een relatie met Anna, Rach had mij verteld over haar situatie. Ik wist dit nooit, ik betaalde sowieso alles en heb er ook nooit naar gevraagd. Ik ga straks met haar naar de bios en dan uiteten, ik wacht dan af of ze het mij verteld. Ik ging me snel omkleden (omslag is mijn outfit 😏)
Leo: Amor ga je mee ?
Anna gaf me zusje en moeder een kus en riep naar Rach dat ze weg ging.
In de auto was het stil, Anna zetten een liedje op van Jayh - Mijn baby. Ze zong zachtjes mee, ik keek der aan en kreeg een glimlach op mijn gezicht. Aan gekomen bij de bios, gingen we naar de film vijftig tinten grijs😏😎. ( dit film is gewoon geweldig ☺️☺️☺️ )
Na de film gingen we naar de beren, we waren aan het eten en aan het praten. Anna onderbrak mij en zij dat ze mij wat moet vertellen, iets dat ze nooit aan iemand heeft verteld. Ik keek haar en en zij;
Leo: Amor je weet dat je mij alles kan vertellen he!
Anna: ik weet het schat, maar ik schaamde mij ervoor.
Leo: vertel het me aub.
Anna: ik heb geen contact meer met mijn familie door mijn schoonzussen. Ze hebben leugens over mij verteld bij mijn ouders en broers, ik heb vier broers en ze zijn tweelingen. Door mijn schoonzussen ben ik uithuis gezet en hebben mijn ouders mijn financiën gestopt, ik ben toen bij een vriendin gaan wonen en heb toen ook een bijbaan genomen om me schoolgeld te kunnen betalen ik werkte fulltime en ging fulltime naar school. Ik had geen leven meer, tot dat ik jouw tegen kwam. Je maakte mij aan het lachen en ik vergat alles om me heen als ik met jouw was. Ik zit in de uitkering omdat ik geen baan kon vinden en ik graag mijn eigen huisje wilde hebben, mijn vriendin zij dat ik bij haar kon blijven maar ze was ook verloofd en ik wilde geen last zijn. Maar goed ik heb nu een uitkering van 900 euro per maand en daar moet ik alles mee betalen, ik kan niet zomaar iets kopen zonder eerst mijn geld te tellen. Ik durfde jouw dit nooit te vertellen, omdat ik dacht dat je het uit zou maken met mij en denken dat ik er alleen ben voor jouw geld😪😞.
Ze keek naar haar bord en ik zag dat ze huilde. Ik stond op en liep naar haar toe, ik nam haar in een knuffel en zij tegen haar;
Leo: Amor , ik hou van jouw hoe jij bent jouw geld gaat mij niks aan. Ik wil jouw gelukkig zien net zoals ik mijn zusjes gelukkig wil zien. Als je wat nodig heb qua geld of wat dan ook zeg mij het gewoon, je hoeft je niet te schamen. Jij wordt mijn vrouwtje en ik wil niet zin dat jij je ongelukkig voelt, mijn zusje gaat werk voor je fixen (regelen). En dan kan je weer genieten van je leven, over je ouders ik ga naar hun toe en ik ga ze vragen of ik met jouw mag trouwen en vragen of ze jouw kant van het verhaal niet willen horen. Ik wil dat je zo snel mogelijk mijn wifey wordt Amor, ik hou van jouw met heel mijn hart. En dat zal ik doen tot we oud zijn en ons achterkleinkinderen zien rond rennen.
Ennu ga je eten, ik wil je vetmesten en gelukkig zien Amor😘❤️❤️❤️.
Ik gaf haar een kus en zij: we praten er niet meer over en je geef mij je rekeningnummer.
Anna: Bab dat hoef je niet te doen.
Leo: cala boka (hou je mond) Amor hahaga, eet je eten!!!
We praten verder en na het eten bracht ik haar naar huis, ze vroeg of ik mee kwam naar boven. Ik ben een man en een vrouw als Anna hmmmm
Leo: Nope ik zie je morgen Amor
Anna: is goed, tot morgen bab😘.
Ik wachtte tot ze binnen was en reed naar huis, ik dacht na over haar ouders. Ik ga uitzoeken waar ze wonen en dan ga ik daar langs met mama.
Thuis aangekomen was Lizz nog wakker, dan ga ik haar maar vervelen hahaha.
Leo: Hee zusje hoe is het
Lizz: Hee diknek, goed hoor. Waar zijn jullie geweest?
Leo: bios en daarna beren. En noem me geen diknek Hee!!!!!!
Lizz: Hahahaha sorry, welke film
Leo: Vijftig tinten grijs 😏
Lizz: viezerik, ga douchen🤢🤢
Leo: weeyooo ik heb niks gedaan hoor!
Lizz: zal wel broer 😂, maar zullen we morgen wat gaan doen met Anna?
Leo: jaaa is goed, ik app haar dan ja?
Lizz: is goed, ik ga slapen. Slaap lekker
Leo: slaap lekker kleine.
Ze gaf me een kus en liep naar boven. Mijn zusjes zijn de best, wat moet ik zonder hun. Ik miss papa elke dag weer, vooral ik nu op 3 vrouwen moet letten nou eigenlijk 4.
Ik appte Anna snel dat ik haar morgen kom ophalen met Lizz, gaan we wat leuks doen. Ze stemde in en ik ging ook maar slapen, ik liep naar boven ging bij me ma langs. Ik gaf haar een kus en liep weg bij Lizz deed ik het zelfde, papa geef ik een box. Ik had een foto van hem waar hij mij een box gaf en ik toevallig een foto van hem maakte.
Ik kleden me uit en ging in me bed liggen. Dekende aan Anna hoe ik haar ten huwelijk ga vragen😍😍😍😍🤗.----
Olla lezers,Snel een deel.
Stem en plaats een reactie.Xx Marr
JE LEEST
HEM wil ik Aan mijn ZIJ.
RomanceMeisje genaamd Rachidy 19 jaar oud nooit verliefd geweest tot dat ze een jonge genaamd Kamal tegen komt. Wil je dat ik meer schrijf stuur maar een bericht en ik zal beantwoorden💋