MIJN BROER MET EEN CHICK😱😱...
Mijn broer is iemand die niet verliefd wordt en alleen maar bezig is met zijn uiterlijk. Hij studeert rechter in hoge school rotterdam, hij werkt in een restaurant zodat mama niet hoeft mee te betalen. Maar ik weet ook dat hij wel eens dingen doet die verboden zijn, pakketjes maken en bezorgen. Mijn broer die is loyaal zeker weten, hij is de enigste man van ons gezin en dan komt mijn zwager. Hij beschermt ons tegen alles hij heeft connecties met verschillende mensen.Flashback.
Ik was net klaar met mijn college, ik zat toen op de universiteit van Utrecht. Ik liep naar de tramhalte om naar huis te gaan, ik had nog geen rijbewijs dus alles was met openbaar vervoer. (Wij wonen in Rotterdam zuid.) Toen er opeens paar jongens naar mij toe kwamen lopen.
Ik zit zelf op kickboksen taekwondo, maar goed. Ik loop verder en belde mijn broer maar op en ik zij niks aan de lijn.
Leo: Rach wat is er , ik ben bezig.
Rach: kriek kriek kriek (krekelsgeluid)
En die jongens roepen naar mij.
Jongens: meisje kom met ons mee we brengen je veilig naar huis kom maar. Je ziet er lekker uit, kijk die strakke billen dan van haar weeyooow. Ik kan je elke dag verwennen als je wilt kom maar mee.
Leo: wtf Rach waar ben je stuur mij locatie nunu.
Rach: ik hang snel op stuur hem locatie en liep rustig door. Ik bel me broer weer op.
Leo: luister er komen paar boys daar naar toe loop gewoon een rondje of ga ergens zitten waar veel mensen zijn. En hij hing weer op.
Ik liep een rondje en ging voor de bram ladge staan, ik kocht een milkshake en ging voor bram ladge zitten. Ik zoog rustig mijn milkshake op, en bedacht hoe ik ze een voor een ga pakken als ze me nu aanraken.
Een van de jongens komt naast mij zitten.
Jonge: Faka dan, je loopt gewoon door en negeert mij.
Rach: kriek kriek kriek en ik kijk naar mijn milkshake.
Jonge: ga je mij nou lopen negeren hij staat op wilt mijn hand vast pakken.
Voor dat ik zelf wat kon doen, was die jonge bij mij weg. Ik keek er naar en zag een jonge hem helemaal in elkaar slaan, de groepje wilde gaan mengen in de gevecht. maar er stond nog 20 man erom heen en die jongens die achter mij aan zatten rende keihard weg.
Jongen die mij heeft gered: gaat het zusje.
Rach: dankjewel het gaat nu nog beter nu ik niet meer wordt lastig gevallen.
Jongen: okee mooi, kom ik breng je naar je broer.
Einde Flashback.Leo: mama dit is mijn vriendin Anastasia (roepnaam Anna).
Marr: Omg mooie meisje, ik ben blij mijn kind. Jij met meisje eindelijk ik zien jouw zo. Mijn moeder loopt naar Anna toe en geef haar een knuffel en drie kusjes.
Leo: Ma ze praat gewoon Portugees😒.
Marr: nog beter 👌🏾.
Lizz: haai ik ben Lizzy, je mag Lizz zeggen hoe je maar wilt. Ik ben de jongste en de knapste. En ze gaf haar een knuffel.
Anna: haai leuke naam ik heb genoeg over jouw gehoord.
Ik bleef naar haar kijken, ze kwam mij bekend voor maar ik weet niet van waar.
Rach: hooi ik ben Rachidy, ik ben de andere zusje. Je mag me Rach noemen.
Anna: haai, je herkent mij zeker niet meer.
Ik schudde mijn hoofd en me broer kijkt mij met een blik van hoop voor jouw dat je niet met haar heb gevochten😠😑...
Anna: college zaal voor SEH opleiding.
Rach: Oo serieus ik herkende jouw maar wist niet meer vanwaar Haha. Leuk je weer te zien en ben blij dat jij geen hc chick ben die met mijn broer gaat. We begonnen allemaal te lachen, we liepen naar het restaurant.
Ik voelde me bekeken dus keek rond om te kijken of ik een bekende zag. Ik keek in paar groen/ blauwe ogen en daar zat hij met paar mensen. Ik kreeg het warm en keek weg. We liepen naar de tafel en gingen zitten, ik zat met mijn rug naar hem toe gekeerd zodat ik niet naar hem hoefde te kijken.---
Ollaaaa lezers,
Hier nog een deel🤗
Vergeet niet te stemmen en een reactie achter te laten.
Alvast bedankt voor het lezen😘❤️
Xx Marr
JE LEEST
HEM wil ik Aan mijn ZIJ.
RomanceMeisje genaamd Rachidy 19 jaar oud nooit verliefd geweest tot dat ze een jonge genaamd Kamal tegen komt. Wil je dat ik meer schrijf stuur maar een bericht en ik zal beantwoorden💋