81

96 9 0
                                    

Kamal

Ik lig eindelijk in bed, ik pak mijn boek en begin te lezen. Na 10 minuten hoor ik gekreun, om over te geven. Mijn ouders hebben gewoon sex, ik kon echt over geven ielgg ik hoef dat niet aan te horen hoor.

Ik sta op en loop naar hun kamer, tuurlijk hoor ik het als hun deur op een kiertje staat. Ik klop aan, na 2 sec hoor ik een goedkeuring om naar binnen te gaan.

Ik vertel ze wat ik moet vertel en loop gelijk weg, ik hoor ze nog lachen en trek hun deur goed dicht. Ik loop naar mijn kamer en ga weer in bed liggen. Als ik eenmaal lig val ik ook direct in slaap.

Next Day!

Ik wordt wakker van Fouad die op mijn bed springt, ik wordt rustig wakker en pak hem en ga met hem onder de dekens liggen.

Hij begint te gillen en schreeuwt dat ik hem los moet laten en moet gaan douchen. Ik lag naar hem en geef hem een kus op zijn wang.

Kamal rachii beneden voor jouw, snel doen!!
Als ik dat hoor spring ik uit bed en ren naar de badkamer, ik neem een cowboy douche (snelle Jelle douche ).

Ik ren snel naar mijn kamer met mijn handdoek om mijn middel, ik pak een rondom shirt en een broek en een boxer en trek het snel aan. Als ik klaar ben denk ik opeens dat ik me niet in heb gesmeerd met babyolie, ik pak babyolie en smeer min handen en gezicht in en ren naar beneden.

Ik kom met een bigsmile de huiskamer binnen, als ik binnen komt zie ik Rach niet zitten. Aagh die zit vast met mijn ma in de keuken, ik loop naar daar en ik zie alleen mijn ouders en Anouar zitten.

Ze zijn alle 3 aan het lachen, waarom wollah meh ik weet. Ik kijk ze aan en vraag waar Rach is " ze is er niet ik wilde jouw gewoon uit bed krijgen aangezien het al 18:30 uur is " zegt mijn ma alsof er niks aan dr hand is.

Ik ga stilletjes aan tafel zitten en begin te eten van de couscous, voor ik begin met eten zeg ik nog beslema. (Als ik het verkeerd zeg, eet me niet op maar corrigeer mij😘❤️)

Na het eten help ik mijn moeder met de afwas en daarna gaan we naar AirPort om Fouad en Youssra te halen.

Terug van AirPort!

Eindelijk weer thuis, ik heb Rach heel kort gesproken, ze was heel erg kortaf als of er wat is maar mij niet wil vertellen. Ik heb ook niet echt zin om iets te doen met iemand.

Ik loop de douchen, douche mezelf en ga dan naar bed toe. Ik doe mijn telefoon uit en val al snel inslaap.

Rachidy

Ik werdt wakker om 6:00 uur en zag dat Leo naast mij in bed ligt. Ik had nog steeds de foto van van mijn vader in mijn handen, ik gaf een kusje op zijn voorhoofd en stond op.

Ik ging rustig douchen, na het douchen deed ik alle gordijnen dicht en ging in me insmeren aankleden. Ik had een joggingbroek aan met een shirt erover heen.

Ik zou eigenlijk blij moeten zijn omdat Kamal vandaag terug is, maar in tegen deel. Ik ben niet blij, ik ben gelukkig met hem, maar niemand die het ons gunt dat snap ik niet. Als jij je geliefde gelukkig wilt zien dan ga je toch hem/haar niet juist kapot maken??

Na dat ik klaar was met aankleden liep ik naar beneden, beneden aangekomen deed ik alle gordijnen dicht en begon met het huis schoonmaken.

Na 2 uurtjes kwam iemand naar binnen lopen, ik keek op en zag mijn moeder. Ze zag er moe uit, ik liep naar der toe en gaf haar een kusje. Ze glimlachte en liep naar boven.

Ik ging weer verder met schoonmaken en liep toen de keuken in, ik begon met een ontbijt voor iedereen en ik zelf eet een boterham met Nutella😍.

Ik ging op de bank zitten en zette de tv aan. Ik eten rustig mijn eten op en keek naar ID. Ik bracht na het eten mijn bord naar de keuken zetten het gelijk in de vaatwasser, ik liep terug naar de woonkamer ging weer liggen. Ik pakte de deken en deed het om me een, na een tijdje viel ik in slaap.

19:08 uur

Ik schrik wakker van lawaai, ik kijk om mijn heen en zie dat iedereen op de bank zit en een film aan het kijken is.

Ik groet iedereen en loop naar mijn kamer, als ik mijn kamer binnen komt zie ik dat de licht van mijn telefoon brand. Ik heb mijn telefoon terug maar ik wil het niet eens terug pffff.

Ik kijk op de display en ik zie dat Kamal mij 5 keer heeft gebeld. Als ik mijn telefoon ontgrendeld begint mijn telefooon in mijn handen te trillen, ik zie zijn naam en neem gelijk op.

K: Hee schat,
R: Hee hoe is het, hoe was je vlucht?
K: gaat goed nu ik je stem weer hoor en zo naar je toe kan komen om je te knuffelen. En Mijn vlucht heb ik niet veel mee gemaakt ik was aan het slapen.
R: hmdl ben je goed aangekomen, en ik wil je ook knuffelen ofzo
K: ofzo? Wat is er aan de hand schat? Je weet dat je met mij kan praten he
R: komt goed mis mijn papa gewoon ben een gewoon down ofzo
K; hmmm okee
R: Mja wanneer heb je tijd, want ik hoor dat je bezig ben
K: ik heb altijd tijd voor jouw habiba, ik kom je morgen middag 13:00 uur ophalen Okee?
R: is goed, nog een fijne avond
Voor dat hij nog wat kon zeggen hing ik op, ik heb even geen zin om te oraten met iedereen.

Ik heb besloten om een warme douche te nemen en dan gelijk te gaan slapen.

15 minuten later

Ik stap met mijn pyjama in bed en val binnen no time in slaap, hopelijk heb ik nu wel een goeie nachtrust. Morgen ga ik het aan Kamal vertellen hij moet weten wat er aan de hand is.

HEM wil ik Aan mijn ZIJ.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu