75

106 9 0
                                    

Kamal

Ik probeer mijn verloofd al bijna 1 uur te bellen maar ze neemt maar niet op, ik maak me zorgen ik pak mijn moeder har telefoon en zoek Rach haar moeder de telefoonnummer, als ik het heb bel ik haar gelijk op. Vrij meteen neemt ze op, tijdens het gesprek merk ik dat er wat is, ze vertelde dat er een gevecht was en dat ze is geprikt dor een of ander slaapmiddel. Ik dacht gelijk aan Salma maar dat kan niet volgend de beveiligers is Salma naar Tunesië. Ik wil nu gelijk daar naar toe gaan maar ze stelde me gerust en morgen ochtend ga ik daaar gelijk naar toe. Na dat ik op hing vertelde ik mijn moeder wat er was gebeurt, we gaan met zijn alle morgen daar naar toe gelijk een trip maken we hadden toch geen planning voor morgen. Toen we thuis kwamen van familie ging ik gelijk douchen en naar bed.

Volgende ochtend.

Ik ben vroeg wakker het is nu al 6:36 uur, ik stond op en ging douchen. Ik trok een lange jeans broek aan met een blauw T-shirt van kenzo en als schoenen had ik gewoon Adidas aan. Ik liep naar beneden maakte een ontbijt voor iedereen, ik zet nog water op het vuur ik kan geen Marokkaanse muntthee maken.

Na dat ik klaar was met de tafel dekken kwam Samira naar beneden ze keek verbaast op en vroeg of ik het op gedaan, ik knikte blij en zij ga maar zitten dikkerd, ze keek me even boos aan en daarna begon ze te lachen. Na 10 minuten kwam iedereen naar beneden. Anouar liep naar Samira toe en gaf haar een kus op haar wang en daarna op haar buik, zo schattig om te zien ik kan niet wachten tot ik mijn kind(eren) kan vast houden.

Fouad en Youssra zijn goed aangekomen ze hebben ons gisteren avond nog gebeld dat ze goed zijn aangekomen en dat Curacao een mooie land is.

Als iedereen is uitgegeten doet mijn moeder moeder de afwas en mijn vader die droogt af, ik vind het bijzonder om hun zo te zien. Nog altijd verliefd op elkaar na al die jaren samen met elkaar, en het mooiste vind ik dat mijn vader nooit de slechte pad op is gegaan. Ik maak nog snel een foto van hun en plaats het op snap met als tekst GOALS 😍👫 en stuur het naar de familie app.

Na dat ze klaar zijn gaat me moeder zich klaar maken, gewoon haar hoofddoek op doen. Samira en Nasserdin gaan naar familie van Nasser en komen pas morgen terug. Anouar gaat sowieso met ons mee, ik zet de adres van Nousha op me TomTom mijn schoonmoeder heeft het gisteren avond nog naar mijn moeder gestuurd. Na 2 uur zijn we er, we hadden een tussen stop omdat me moeder moest plassen 🙄😴, ze kon gewoon thuis plassen maar goed. Als ik heb geparkeerd stapt iedereen uit, Anouar loopt samen met mijn moeder en ze bellen aan. Een grote man deed de deur open en keek naar beneden hij zag mijn moeder en glimlachte, ik keek ze even raar aan tot dat hij mijn moeder een hand gaf en mijn vader een mannelijke groet. Hij vroeg aan mijn ouders hoe het gaat en hoe het met mijn opa en oma gaat, mijn ouders antwoorden met hmdl gaat goed met ons, hoe is het hier. Hij keek even verdrietig maar zij dat het nu hmdl Beter gaat, hij gaf Anouar een hifive ✋🏾 en mij een strakke hand hij zij er nog bij mijn dochters zijn allemaal bezet een getrouwd en een verloofd en de ander is minderjarig!! Ga geen gekke dingen doen want ik breek je dan, ik keek hem bang aan wollah ik ben gewoon bang voor deze man, ik knikte snel en liep achter hem aan naar binnen.

Ik trok mijn schoenen uit en liep door naar de woonkamer, daar aan gekomen was iedereen al aan het kletsen ik zag mijn vrouwtje nergens de man stond naast mij en zij; ben je klaar met zoeken naar de perfecte vrouw ? iedereen hoorde het, ze lachte mij allemaal uit ik weet zeker dat ik nu als een tomaat lijk. Mijn vader liep naar mij toe en deed zijn arm over mijn schouder en zij tegen de man dat ik de verloofde van Rachidy ben. De man begon te lachen en gaf mij een strakke hand " zorg goed voor mijn dochter anders ben je van mij heb je gehoord?" Ik knikte nog een keer met mijn hoofd. Hij stelde zich eindelijk voor " ik ben soufian de vader van Amir Nousha Leo Rachidy en Lizzy " aaangenaamd meneerrrr ikkkee ben Kamal. Hij trok mij mee naar de zetel en liet me zitten, hij bleef me aankijken ik ben nog banger voor hem geworden wollah weet niet man ( dit is echt een actie van mijn vader 🙄😂😂 ).

Ik groeten snel iedereen met een algemene salam, ik durfde niet op te staan. Hij was in gesprek met mijn vader over zaken, wat ik begreep is dat hij iemand zoekt die tijdelijk zijn baan kan overnemen als manager bij groothandel bedrijf, mijn vader zij dat ik net ben geslaagd en nog geen baan in die categorie heb. Op dat moment dat hij een gesprek met mij wilt beginnen komt Rach binnen lopen met behulp van Lizzy en Nousha, ik bleef haar maar aankijken maar ik durfde niet op te staan, die man naast me is angstaanjagend. Iedereen lachte mij uit, ik slikte en keek mijn mooie verloofde aan..

Ze kwam naast mij zitten tenminste ze werdt geholpen, ze pakte mijn hand vast en bleef mij aankijken. Ik wist niet of ik nou moest lachen groeten huilen, voor het eerst wist ik het niet die mijn bleef mij maar aankijken ik voelde het.

Ik kreeg een harde klap op mijn achterhoofd ik schreeuwde het uit en keek achterom, soufian keek mij aan en zij groet jij je verloofde zo, Ahmed keek mij met medelijden aan. Ik wil niet weten wat er met hem is gebeurt toen hij Nousha's hand kwam vragen.
Maar goed ik draaide me snel om naar Rach en gaf haat een snelle kus op haar voorhoofd de vrouwen begonnen met joelen, Rach keek beschaamd weg en ik Jaa ik had weer een ronde hoofd😴😪.

Na dat iedereen weer aan het praten was voelde ik me weer normaal. Ik sprak met Rach en zij tegen haar dat ze alleen in de ring mag vechten en niet daar buiten, ze keek me even boos aan en zij dat ze het deed omdat haar beste vriendin in elkaar werdt geslagen en zij dat niet kon aan zien, ze wilde opstaan maar het ging niet ze makkelijk, ik trok haar naar me toe en gaf haar een lange knuffel en fluister naar dat ik van haar hou en dat ik der heb gemist.

Ik gaf haar een kus op haar wang en vroeg aan haar hoe het gaat na gisteren, ze zij gaat wel hoofdpijn is al gezakt allen heel erg duizelig is, ik vertelde haar dat ik heel erg bezorgt was en dat ik bijna niet kon slapen. Ze moest ervan lachen ben blij dat ze weer lacht.

De rest van de dag zijn we in de tuin gaan zitten hebben geluncht en gezwommen, Rach en ik bespraken hoe we de bruiloft willen hebben en wanneer we dat gaan doen, daar kwamen we niet uit.

Na het eten gingen we nog thee drinken met koekjes en gingen mijn ouders, Anouar en ik naar huis. Ik groeten iedereen en gaf Rach een snelle kus op haar lip, ik werdt bij mijn schouders beet gepakt en daar stond soufian weer, im afraid wollag ik ben echt bang voor deze man. Dan nog beseffen dat hij mij een baan heeft aangeboden, ik ga het wel doen maar ik laat mijn vader antwoord geven hahaha.

Rach lachte toen ze mijn gezicht zag hoe ik naar hem keek. Hij gaf mij een hand en zij dat hij dat niet meer wil zien tot de trouw ik knikte snel en liep snel naar buiten, ik krijg het warm van die man jeetjeee. Na 30 jaar (5 minuten )kwamen mijn ouders naar buiten.

We stapte in en ik reed naar huis, na 1,5 uur ben rij ik onze oprit in hmdl ben veilig thuis. We stapte uit, ik pakte Anouar van achteren en nam hem mee naar boven, ik bracht hem naar mijn kamer trok zijn kleding uit en deed het laken over hem heen. Ik stuurde Rach snel een bericht met welterusten en ging mezelf snel omkleden en tandenpoetsen.

HEM wil ik Aan mijn ZIJ.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu