Rachidy
Ik schrik wakker van mij wekker, ik heb het zo niet gemist dit🙄.
Ik sta voorzichtig op en loop naar mijn koffer ik pak een korte trainingspak van Adidas en neem het mee naar de badkamer.
Ik kleed me snel om en ga onder de douchekop staan, na 10 minuten douchen kom ik eruit droog me af, smeer me in met vaseline daarna kleed ik me snel aan.
Ik loop de badkamer uit trek mijn Adidas slippers aan, ik pak me telefoon en ik zie dat Leo mij een bericht heeft gestuurd dat hij beneden op mij wacht. Ik stuurde niks maar ik liep naar beneden.
Anna en Leo zatten al aan tafel te ontbijten, Anna heeft waarschijnlijk ontbijt gemaakt Leo doet dat niet voor zo veel mensen.
Ik groeten ze beiden met een kus op de wang, ik pakte een pannenkoek zette het op een bord en ging aan tafel zitten, ik at rustig mijn pannenkoek en dronk nog een glas koude melk.
Na dat we klaar waren gingen we weg, Delano moet zo aankomen we moeten gelukkig maar 20 minuten rijden.
We stapte allemaal in in een van onze huurauto's, onderweg deed ik mijn telefoon aansluiten en zetten het lied van Davido - If op (omslag)
Na 80 snaps ofzo zijn we aangekomen bij het vliegveld. We liepen naar binnen, ik ging nog snel water halen voor ons het was gewoon zo warm.
Na 20 minuten kwam Delano aan lopen, we groeten hem allemaal. Hij zag er echt leuk uit (outfit hier onder)
Ik vroeg hem om een foto te maken en hij knikte, ik maakte een foto en plaatsen het op snap met de tekst She Will be happy 😍😍!! Ik zette nog wel een harteye op zijn gezicht zodat Lizzy niet Wist over wie ik het heb.
Ik kreeg gelijk een snap van Kamal binnen.
K: wie the duck is dat vriendinn😤😡
R: aaauwh is mijn teddybeertje jaloers 😍
K; Rach maak geen grap met me wie de duck is dat
R: kom naar hier kan je kennis maken met hem🙄
K: je bluft he, ik hou niet van delen... Als je liever iemand heb die wel bevalt voor jouw fam moet je mij niet aan het lijntje houden! En ik ben onderweg bluf me niet😤Ik weet niet hoe ik hierop moet antwoorden dus reageer in maar niet.
Me broer helpt Delano met zijn koffers, hij is gelijk van Frankrijk naar hier gekomen.
Na dat we zijn ingestapt rijden we terug naar Nousha's huis, na 20 minuten zijn we der en stappen uit.
Lizzy heeft mij iok een snap gestuurd
L: wie is dat🤔
L: Kamal heeft me net gebeld ik weet niet wat je probleem is maar maak mij ook niet boos
L: filha beter antwoord je porra (verdomme)
L: ik ga je straks zo hard uithalen dat je dit nooit meer gaat flikken!
L: waar the duck ben je waar blijf je, Kamal is helemaal naar hier gekomen voor jouw en jij bent met een andere. Ik ga je straks zo hard uithalen he, hij is zo boos en teleurgesteld in jouw. En ik ook had dit niet verwacht Irma
JE LEEST
HEM wil ik Aan mijn ZIJ.
RomanceMeisje genaamd Rachidy 19 jaar oud nooit verliefd geweest tot dat ze een jonge genaamd Kamal tegen komt. Wil je dat ik meer schrijf stuur maar een bericht en ik zal beantwoorden💋