Rachidy
We zijn eindelijk aangekomen in Utrecht, we rijden nog snel naar de winkel want zijn zus had hem een bericht gestuurd of hij even langs de winkel wilde gaan.
We kwamen aan bij de AH, we stapte uit en liepen naar binnen. Ik zag een oude klasgenoot achter de kassa zitten maar gaf er niet veel aandacht aan, ik pakte Kamal zijn hand vast en we liepen hand in hand verder 😍😍😍.
We liepen naar de snoep afdeling, nu ik in mijn periode zit wil ik snoep hebben. Ik pakte 2 zakken snoep van haribo, Kamal keek me aan van serieus 2 zakken jaaa dude 2 zakken ja. Hij pakte wat zijn zus nodig heeft, we liepen de groenten hij pakte paprika en uitjes.
R: uhuuu, gaan we niet met elkaar communiceren?
K: ik wachten tot dat jij weer sprak, ik weet niet voor hoe lang je boos en geïrriteerd blijft.
R: Aah Okee, ik praat weer dus we gaan nu weer communiceren
K: we praten wel even in de auto oké?
R: beter, want als ik ga flippen is dit niets DE gepaste plek.
K: hmmmmmmmmmm, tijger😏😌
R: hahaha laat me hoor ik wil nog een pak mango maazza
K: kom dan, als je blijft staan dan krijg je niks hoor
Hij pakte mijn hand vast en we liepen verder ik pakte mijn mango maazza 2 pakken en daarna liepen we naar de kassa. Ik had mijn bankpas al gepakt en ik zal betalen of hij nou wilt of niet. We kwamen aan precies bij mijn oude klasgenoot pfff heb ik weer.
klasgenoot=kl Kamal=k Rach=r
Kl: goeiemiddag,
Kamal&Rach: Goeiemiddag
Kl: Oo he Rachidy, hoe is het
R: gaat goed hoor en met jouw?
Kl: gaat wel, hoe gaat met je opleiding
R: moet nog 1 jaar dan ben ik klaar en jij?
Kl: ik moet nog 3 jaar heb uit eindelijk voor geneeskunde gekozen
R: jeetje en dan tussendoor zit je hier?
Kl: jaaa jammer genoeg, er was hier geen plekken in de ziekenhuis dus kon niet daar werken
R: erg jammer, dan kon je nog wat ervaring opbouwen bij de huisartsenpost
Kl: dat klopt maar ja geef niet, ik ben nu toch hier en ik verdien wel wat om me studie te betalen.
R: mooii
K: gaan we nog verder scannen of blijven je met haar praten?
Kl: Oo jullie horen bij ekaar
K: dat zie je toch🙄🙄🙄
Kl: sorry dat wist ik niet
K: doe nou maar snel
Kl: dat wordt dan 39,67 aub
Ik zij pinnen en scande snel mijn bankpas op de pinautomaat.
Kl: kijk eens u bon
K: dank doei
Kl: fijne dag verder, succes Rach!
R: dankjewel jij ook!K: hoe ken je hem?
R: meneer jaloers?
K: heb ik niet gezegd, heb je niet gezien hoe hij naar jouw keek.
We waren al aangekomen bij de auto.
R: nee niet echt ik keek alleen naar groen/blauwe ogen voor me die stralen als ik hem nu een kus op zijn wang zou geven!
K: ik niet lang boos op je blijven, geef mij een kus
Ik draaide verder naar hem om en gaf hem een kus maar het belanden op zijn mond, ik pakte zijn gezicht vast en vroeg om toestemming om hem te zoenen. Hij leg de boodschaptas op de auto en hij pakte mij bij me middel vast en trok me omhoog, ik deed mijn benen om zijn heup heen mijn ogen dicht en zoende hem verder en hij zoende terug. Ons tongen deed gewoon de bachata dans, mijn buik god verdikke mijn buik deed dingen die ik nooit heb gevoeld!!!
Mijn buik doet kuduro met me, mijn god dit is geweldig, dat ik dit nooit eerder heb gedaan. Dit voelt zo geweldig!Na een tijdje trok ik mijn gezicht weg, ik opende mijn ogen en keek naar kamal en weer verdronk ik in zijn ogen.
K: zina ik wil je ook, maar niet hier en zeker niet op die manier.
R: sorry, was niet mijn bedoeling🤦🏽♀️
K: geef niet habiba, kom we gaan!-----
Kamal
Ik draaide mijn gezicht naar Rach toen ze zij dat ze een kus op mijn wang wilt geven, opdat moment kwam het op mijn mond. Ik schrok er wel van maar ze ging door, ze pakte mijn gezicht beet en ik voelde die rwina weer in mijn buik, this girll make me crazy in love. Die zoen pfffff, ik heb het nooit bij iemand gevoeld nog nooit...
Ons zoen werdt ook steeds intenser, ik tilde haar op legde de boodschaptas op de auto en gaf haar toestemming. Bro dit is beter dan winnen met FIFA, beter dan een nieuwe onbetaalbare schoen die ik had gekregen. Ons zoen werdt al snel van intens naar een andere gevoel, ik wil nog niet zo over haar denken. Ze trok haar gezicht weg en kijk naar mijn ogen, ze wilde mij weer zoenen maar hield haar tegen. Ik ben nu fucking geil, en dit heb ik nooit bij een meid gehad gek genoeg wel bij haar pfff. Ze maakt mij echt gek, ik ga zo snel mogelijk haar hand vragen. Ik wil haar kunnen aanraken, naast haar wakker woorden en naast haar in slaap vallen.
Ze schaamde zich na de zoen, ze wilde verder gaan. Maar dat gaat niet gebeuren, we gaan het op de goeie manier dan en dat pas op onze huwelijksnacht.We stapte in en reed verder naar mijn zus haar huis. Vanavond breng Rach mij naar huis, zodat ze haar auto weer heeft.
Ik zette de liedje van Jayh - Van Mij op en we zongen zachtjes mee.
We kwamen bij mijn zus aan en we stapte uit, ze had een grote eengezinswoning met een zolder.
Mijn zus zag ons waarschijnlijk, want ze deed de deur open en zwaaide met een glimlach naar ons. Rach liep gelijk naar haar toe en gaf haar 4 kusjes, ik liep naar me zus en gaf haar een kus op haar voorhoofd.------
Olllaaa lezers,
Nog een deel omdat ik mijn 6 stemmen hebben. Voor de volgende deel wil ik 7stemmen, bij deze 7 stemmen en ik zet de volgende deel erop!!!!!Wat denken jullie wat Rachidy gaat doen, gaat ze het volhouden of gaat ze afhaken.??
Laat me weten wat jullie denken!!Stille lezers jullie mogen stemmen⭐️⭐️.
Voor mijn trouwe lezers dus ook jullie stille lezers love en SO naar jullie.
2k lezers en ij sta nu op 106 in Romantiek, blijf stemmen en vertel het aan je vrienden vriendinnen en familieleden..Heel veel lees plezier!!!
Xx Marr 😘🤗
JE LEEST
HEM wil ik Aan mijn ZIJ.
RomanceMeisje genaamd Rachidy 19 jaar oud nooit verliefd geweest tot dat ze een jonge genaamd Kamal tegen komt. Wil je dat ik meer schrijf stuur maar een bericht en ik zal beantwoorden💋