Kamal
Volgende dag wordt ik vroeg wakker 10:23 😒, ik ben gelijk naar de paintball. Ze hebben om 15:30 uur nog 1 plek over, ik neem die en daarna pak ik mijn douche spullen en loop naar de badkamer. Ik doe de deur op slot en draai de kraan open, ik doe mijn kleren uit en ga onder de douchekop staan Ik doe me ding.
Na 20 minuten stap ik de douche uit. Ik pak een handdoek van het rek, ik droog mezelf en wikkel een handdoek om mijn heupen. Ik stap me slippers in pak me douchespullen en doe de deur van de badkamer open, Rach staat daar voor de deur. Ze kijkt mij van top tot teen met een open mond, ik kan mijn lach niet inhouden. Ik geef haar kus op haar wang en loop door naar mijn kamer, ik kijk nog snel naar achter en Rach kijk me nog steeds aan.
Ik doe mijn handdoek van achteren een beetje omhoog en sla op mijn bil, ik hoor opeens iewwllll. Uit schrik draai ik om en zie me zus Samira daar staan, Rach kon haar lach niet inhouden en lachte heel hard terwijl Samira kots bewegingen maakte ik lach mijn zus uit en liep mijn kamer in.
Ik pak mijn Zwitsal en smeer mezelf in. Als ik klaar ben loop ik naar mijn kledingkast, ik kies voor mijn PSG pak en een zwarte T-shirt en daaronder mijn zwarte Nike air. Na 20minuten doe ik mijn haar ik model op mijn gemak, ik kijk snel nog in de spiegel tot dat Er wordt aangeklopt op mijn deur, dat is vast Rach! Niemand in dit huis is beleeft genoeg om aan te kloppen neee ze bonken en komen daarna gelijk naar binnen lopen, het is meer een waarschuwing van ga onder je deken of achter je kastdeur staan want ik kom naar binnen of je wilt of niet.K: binnen
Ze liep naar binnen en ze keek me weer van top tot teen, ze kreeg een smile op haar gezicht en wees naar haar kleding. We hadden precies het zelfde trainingspak aan, alleen had zij vans aan in plaats van Nike.Mjaaa ondertussen wetten jullie wel dat ze geen Nike van is he, het moet echt een uitzondering zijn dat ze iets van Nike aan heeft.
Ik loop naar haar toe en knuffel haar en geef haar een kus op haar lip.
R: niet doen klootzak😪
K: waarom niet, gaan die vuurwerk werken bij jouw, of stroomt je bloed sneller en sneller?
R: stil jij hahaha, mag ik je haar doen?
K: Uhuu heb al gedaan, haat het om te zitten voor me haar.
R: Okee, zij ze teleurgesteld. Ze trok aan mijn arm en zij; kom we gaan dan naar beneden
K: neeeee kom eerst me haar doen
R: neeeee ik wil eten zij ze bijna huilend
K: hahaha heeft mijn schatje hongerrr
R: ik ga je uithalen heee, kom nou aub.. Dan krijg je straks een lange kus op je lip, misschien zelfs een zoen!
K: deal Miracle, staat vast.We liepen naar beneden, iedereen zat al aan tafel.
F: Sabahu Al khair bentii
R: Sabahu An Nur gelti
K: Sabahu An Nur yemma
F: lekker geslapen mijn schat?
K: heb goed geslapen yemma
Y: maar wie zij dat mijn vrouw tegen jouw sprak?
K: ooooo, nou Rach aan jouw de eer om te antwoorden.. Aangezien ze jouw dingen vragen die ze eerst altijd aan mij vroegen😴
R: hahaha niet zo jarloers, ik ga straks naar huis en vragen ze het morgen weer aan jouw.
Maar heb goed geslapen geltii
F: kijk je handen pffff, als ik er bij stond he. Waren ze nog lang niet jarig
R: hahaha het niet, morgen is alles weg
F: is al een dag te veel, zo een mooie meisje hoort geen kapote handen te hebben.
R: hahaha gelti u brengt mij in verlegenheid.
F: mashallah mooi meisje dat ben jij!!!! Te mooi voor mij zoon 😏😏😏
R: Hahah we passen goed bij elkaar he
K: volgens mij zit ik er gewoon bij hoor😒
F: ooo Kamal zat je der ook bij ik zag je niet eens!
K: hahaha mama (voel de sarcasme)Iedereen aan tafel was aan het lachen, maar ik niet hoor. Was een beetje geïrriteerd daarover, maar goed. Ik hou van haar en ben blij dat mijn familie zo met haar om gaat dan haar helemaal niet wilt hebben!!!
Ik pakte mijn telefoon en stuurde een app in de groepsgesprek over vanmiddag dat we daar om 15:15 uur aanwezig moeten zijn in rotterdam noord (wie kent deze plek??).
Iedereen was gezellig aan het praten en ik was stil en at mijn boterham rustig op, ik pakte nog een pannenkoek at die op. Ik voelde een hand op me knie en keek naar Rach, ze keek me verward aan. Ik schudden me hoofd van nu even niet, ze haalde haar hand weg en stond op.
R: ik ga even naar boven kom zo terug
Y: is goed bentii ga maar
Ze liep weg en mijn broer keek me hoofdschuddend aan
K: wat heb ik nou gedaan?
Fouad: je blik flikker, ga naar haar toe en biet je excuses!! Als ze weg gaat met verdrietig weet dat ik je persoonlijk in elkaar sloop!
F: Jaa mijn zoon, je moet wel tegen grappen kunnen he! Ik wilde haar op haar gemak stellen en niet dat we slecht over haar denken na wat er gisteren is gebeurd. Wees blij met haar he, ik heb nooit voor je vader gevochten 😂😂
Y: nee nooit, ik wel voor haar🙄. Wat voor zin het had weet ik niet, nu heb ik 3 verwende kinderen waar van 1 flikker gedrag toont aan zijn toekomstige, de andere een verwend kind is en nog steeds bij papa en mama woont en de laatste pffff die Gucci hakken die ze gisteren aan had was gewoon mijn maandsalaris 🙄🙄🙄🙄.
K: hahaha papa, ik ben geen flikker hoor!
Y: yallah sta op en ga achter haar aan, ik wil dat ze met een glimlach hier naar binnen komt anders heb je geen dak meer boven je hoofd!!!Ik stond lachend op en liep naar boven, mijn kamer deur stond open. Ik liep er naar toe en zag Rach op mijn bed zitten, nee gelukkig geen tranen.
K: Hee zina
R: hooi
K: wat doe je hier
R: ik wilde weer naar beneden gaan, maar toen hoorde ik jullie gesprek en 1 ding weet ik zeker jij bent geen flikker.
Ze stond op en kwam naar me toe lopen ze deed haar arm over mijn nek een en gaf me een kus, broooo dat gevoel kwam weer terug!! Ik was gewoon weer verliefd geworden op haar, rwina in buik, tornado alles bro. Ik moest en zal deze zoen even snel verdiepen, ik vroeg om toestemming met mijn tong en ze liet het toe. We zoende elkaar heftig, ik tilde haar op en naam haar naar mijn bed. Ik duwde haar daar op en zoende haar verder, ik ging met mijn hand over haar lichaam heen. Ik eindigde bij haar borsten, ze kreunde zacht in mijn mond en ik voelde Piet gewoon letterlijk omhoog komen!!
Dit wilde ik al een tijde voelen pffffff haar lichaam maakt me gek, haar lach maakt mij gek, alles van haar maakt mij gek. Ik kneep hard in haar borst en ze kreunde hard in me mond, tot dat de deur hard werd open getrokken door me moeder.
F: HARAM HARAM,, ZIJN JULLIE HELEMAAL GEK GEWORDEN HMARA GA VAN ELKAAR AF!!! IK MAAK JULLIE DOOD ALS IK ER ACHTER KOMT DAT JULLIE WAT HEBBEN GEDAAN. KAMAL RAAK HAAR NOOIT MEER AAN TOT JE MET HAAR GETROUWD BEN HEB JE MIJ GEHOORD!!
K: Jaa yemma zij ik stotterend
F: yallah naar beneden jullie, jullie gaan nergens meer alleen !! Jullie moeten geduld hebben! Yallah eten nu
We liepen snel naar beneden en gingen snel aan tafel zitten. Iedereen lachte ons uit,
Nasser: hahhahhha als je niet kan wachten vraag haar hand heel snel
F: echt he Hahahah, frustrerend he dat je haar niet mag aanraken
S: en jouw verlangen dan Rach, je kan het niet meer vol houden he😂😂
Youssra: echt Hee, maak geen andere Anouar voor yemma aub
F: neee ik denk dat ze dan wel gaan flippen! Dus gedraag jullie!!Rach en ik konden precies niks zeggen, ik zag dat Rach een lach op haar gezicht heeft en paar zweet druppels op haar neus zo cuteeee gewoon!!! Maar ze hebben gelijk we kunnen dit niet meer doen, dadelijk gaat het wel fout dan maak Leo mij dood..
Iedereen was nog aan het eten, me moeder keek me steeds aan. Haar blik kon ik niet echt plaatsen, verward,blij,boos alles door elkaar.
Er werdt aangebeld en mijn vader stond op hij liep naar de deur, hij schreeuwde opeens heel hard ga weg van hier. We stonden allemaal op en rende naar de deur en daar stond ..............
JE LEEST
HEM wil ik Aan mijn ZIJ.
RomanceMeisje genaamd Rachidy 19 jaar oud nooit verliefd geweest tot dat ze een jonge genaamd Kamal tegen komt. Wil je dat ik meer schrijf stuur maar een bericht en ik zal beantwoorden💋