Rachidy
We zijn nu terug in Nederland, wollah ik mis het nu al om op vakantie te zijn! Maandag begin ik weer met werken, we zijn hard aan het sparen voor de bruiloft. We hebben een koophuis gewoon een eengezinswoning maar het is nieuwbouw, we laten het bouwen hoe wij het willen.
Van Salma hebben we niks meer gehoord, voor Hoelang god mag dat weten! Op dit moment focus ik op mijn diploma en werken.
Mijn broer gaat 16 November trouwen, me zus Lea gaat 12 februari trouwen en ik trouw 23 Juli. Ik vind het zo zielig voor mijn moeder okkal woont Lea allang al niet thuis is het toch een moederskindje ze belt haar om de kleinste dingetjes. Besef dat kind kan niet eens koken 😪...
Me broer heeft al een huis, die heeft hij al sinds hij 18 was. Ze gaan het alleen samen inrichten en paar dingen veranderen. Aggh over me zus hoef ik niet veel te zeggen jullie weten dat ze al samenwoont!
Ik heb afgesproken met mijn vriendin Marjo en haar vriendin Elisa. We gaan naar Utrecht en dan naar Roermond. Ik appte Kamal met mijn planning en dat ik mijn telefoon uitzet of tenminste het geluid uitzet. Sinds het ongeval in Marokko wilt hij weten waar ik ben en met wie ik ben en wat ik ga doen!
Ik maak me klaar en trok een Nike tech korte broek en shirt aan en daar onder mijn puma schoen, ik kijk in de spiegel en zet muziek op.
Ik wordt gebeld en neem op zonder te kijken
R: hallloo
K: je klinkt vrolijk
R: klopt mag dat niet dan
K: tuurlijk wel, dan weet ik dat het heel goed gaat met jouw.
R: Ielggg doe normaal, maar hoe is het daar in Marokko zonder mij?
K: gaat goed,, ik mis je vreselijk!!!!
R: ik jouw oook boo, nog 1 week dan ben je terug!
K: klopt kan niet wachten om je weer te zien zina
R: aaauwh wat ben je schattig teddybeer
K: alleen voor jouw bestemd!We gingen zo door tot ik een app kreeg dat marjo voor de deur staat, ik groeten Kamal en zij dat ik hem later bel als ik terug ben!
Ik pakte snel mijn rugtas en liep naar beneden, iedereen was weg. Me moeder is naar haar vriend ofzo en komt laat thuis, me zusje is met Lea weg en Leo weet ik niet eens.
Na dat ik het huis heb gesloten en beveilig heb gedaan, loop ik naar de auto van marjo. Ze staan voor de auto ik groet marjo uitgebreid en elisa groet ik met een hand, ik geef niet snel knuffels als ik je nog niet ken.
We stapte in en rijden eerst naar Utrecht.
Daar aangekomen gingen we gelijk shoppen, na 2,5 uur stapte we de auto weer in en rijden dan naar Roermond. Elisa is echt een leuke meid, ze is 24 jaar en komt uit rotterdam west.
Aangekomen in Roermond doen we onze dingen na dat we klaar waren gingen we eten bij happy italy.
Ik vertelde over mijn vakantie en dat Kamal mij ten huwelijk heeft gevraagd. Elisa vroeg een foto, ik liet haar zien en gelijk keek ze verbaast.
E: is dat je vriend???
R: nee mijn verloofde !
E: Omg jij heb smaak, maar hij is Marokkaans hebben zijn ouders het geaccepteerd
R: gelukkig wel
E: aaauwh zo leuk, ik zoek ook iemand😴.. maar niemand op mijn pad
R: nooit zoeken altijd afwachten.
M: duhhh net als mij. Ik heb nu ook een vriend hij heet Sean Antiliaans 25 en woont nog thuis ofzo
R: zo leukkk, foto broooooZe liet een foto zien en hij kwam mij bekend voor ik weet niet van waar maar geef niet.
E: Omg dat is mijn neef
M: neeeee dat meen jee niet we worden ook nog familie😍😍😍😍😍.
R: te cute dit hahaha
E: hoe heb je hem leren kennen
M: SPOEDEISENDEHULP
E: dat was mijn broer ik weet al wanneer dat was hahaha
R: wat we niet allemaal mee maken in het ziekenhuis
M: echt he HahahNa dat we gezellig aan het praten waren en onze pizza's op hadden, gingen we terug naar de auto. We stapte in en reden weer terug maar rotterdam THE PLACE TO BE!!
Marjo zetten mij thuis af, ik pakte al mijn gekochte spullen en gaf ze allebei een knuffel en een kus op de wang. Ik liep naar onze huis en deed de beveiliging ervan af en deed de deur opendraaien. Ik liep naar binnen, ik ging gelijk naar mijn kamer. Ik zetten alle cadeautjes weg en ruimde mijn spullen in mijn kast op.
Ik besloot om lasagne te maken en me zussen te bellen.
Na dat ik ze had gebeld en gezegd dat ze hier moeten komen eten gingen ze akkoord.
Na 30 minuten waren ze er, we gingen gezellig eten en drinken. We waren aan het praten over de toekomst, Lizzy was echt gelukkig met Delano daar ben ik blij mee. Lea is nog steeds gelukkig met Pedro.
Anna belde Lizzy en vroeg waar ze was, Lizzy zij dat zr dat is met ons. Ze zij dat ze onderweg is, na dat ze ophing ging de deur bel. Lizzy ging open doen, ze kwam daarna terug lopen met Anna achter haar aan.
Anna pakte gelijk een bord en begon te eten, ze vertelde dat ze Lizzy nodig had om Leo terug te pakken. Leo had waarschijnlijk wat geflikt bij hun en ze willen hem terug pakken ik ga stuk Leo pak je niet snel terug.
Iedereen bleef slapen, we gingen voor de tv liggen met matrassen op de grond. We keken naar de film IT🖖🏾.
Voor dat de film begon kreeg ik een Messenger via fb binnen met daarin; mijn vent of jouw familie!! Die gene stuurde een foto van mij en de meiden in de huiskamer. Ik stond gelijk op en keek raar op tot ik in de tuin een flits zag, ik schrok ervan en rende snel naar boven.
Ik stormde Leo zijn kamer binnen en gooide mijn telefoon naar hem, Lea kwam de kamer binnen rennen en de rest achter haar aan.
Leo: jullie blijven alle 4 boven blijf bij elkaar slapen!! Lizz hier blijven en niet met je domme kop de grote meid gaan uithangen!!!!
Lizz: JajajajaIk wil mijn telefoon pakken maar Leo pakte het af en zij je krijg het straks zusje, nu even niet! Ik bel soufian ( vader Nousha Bff ) en Yassine ( vader Kamal ) op, ik knikte en liep naar mijn kamer.
Why gunnen ze ons dit niet, ik ging op mijn bed zitten eb trokken mijn knie op en begon te snikken. Ik wil papa, ik pakte zijn foto en ging liggen op bed, ik viel langzamerhand in slaap met de gedachte bij mijn vader 💔💔
--------
Wie denken jullie die der achter zit?? Tell me homies!STEM STEM STEM
X Marr
JE LEEST
HEM wil ik Aan mijn ZIJ.
RomanceMeisje genaamd Rachidy 19 jaar oud nooit verliefd geweest tot dat ze een jonge genaamd Kamal tegen komt. Wil je dat ik meer schrijf stuur maar een bericht en ik zal beantwoorden💋