31

106 9 0
                                    

Kamal

Ik zat op in bed en scrolde door Facebook, nog 1 dag dan mag ik weg hmdl dan pak ik me draad op en ga ik met Rachidy afspreken me prinses👸. Fouad en Youssra kwamen binnen lopen en groeten mij;
Fouad: ewaa broskiii, hoe gaat het?
Kamal: hmdl, met jullie?
Fouad: het gaat nu nog beter, je wijfiee is er een man!!
Kamal: waar heb jij het over????
Ik kijk naar Youssra, ze pakt haar telefoon en zeg;
Youssra: kijk maar zelf 😏
Kamal: jullie doen raar maar Okee..
Ik pak haar telefoon en kijk naar het filmpje ik zie dat Selma opstaat en ergens naar toe loopt, als ik goed kijk zie ik Rachidy daar zitten. Omg beter doet Selma normaal, anders is ze nog lang niet jarig😤😑.
Ik hoor haar vragen wat Rachidy bij mij deed, Rach is zo geweldig haar blik zij al genoeg maar ze bleef beleefd.
Ik zie dat Selma haar wil aanvallen daar door roep ik ook keihard "NEEEEE".
Ik kijk me broer aan en hij zeg kijk verder A kip. Ik keek verder en zag dat Rachidy haar weg duwde en op stond, ik hoorde haar zeggen " je hebt de verkeerde babygirlll " en daarna gaf ze haar gelijk goeie stoten. " THATS MY GIRLL " riep ik en bleef kijken, die meid die met Rach was ging er ook op los. Rach gaf selma nog paar stoten en een trap en bukte naar en zij " babygirlll voor de eerste en laatste keer dat ik het zeg, Kamal is mijn man en hij zou nooit een keh willen boven een diamant💎 " en pakte haar spullen en eten en loop weg.
Ik keek naar me broer en schoonzus en zij;
Kamal: wollah ze zij dat, zeg wollah!!!
Youssra: She loves you to Kamal😏😏.
Fouad: ik hoop voor je dat je dit niet gaat verpesten, want als je dat doet. Wollah ik praat nog met jouw, kijk wat ze voor jouw overheeft!!
Kamal: Jaa zeker weten dat ik dit niet ga verpesten, ik hou te veel van haar dan haar te verliezen. Ik moet ik contact komen met haar broer, ik wil dit halal doen en zo snel mogelijk haar de mijne maken inshallah.
De deur vliegt open , en selma komt huilend binnen lopen. Ik druk snel op het bel zo dat er iemand naar mij toe kan komen. Opeens gaat de deur weer open, ik dacht echt bij mijzelf zo snel maar dat was niet de avondzuster maar de moeder van Rach en mijn moeder. Ze liep naar selma toe en stond voor haar en zij;
Marr: jij niet naar mij hebben geluisterd poppenkast???
Ik moest lachen maar hield me in
Selma: kijk wat u dochter heeft gedaan. Zij ze huilend.
Marr: Jaa dat ik hebben gezien, dat voor mij betekenen dat jij iets fout hebben gezegd tegen haar. Mijn dochter nooit vechten, en jij komen hier mijn dochter zeggen gedaan zonder redenen. Nee meisjeee he, jij satan jij niet goed, ik jouw hebben gewaarschuwd ik jouw hier niet meer willen zien. Jij hier staan, jij wil dat ik jouw verwijderd uit ziekenhuis en nooit meer hier binnen komen???
We kijken allemaal met open mond naar de moeder van Rach. Selma keek haar verbaast en en bleef staan, de moeder van Rach pakte haar telefoon en ging bellen.
Marr: hallo piet, jij komen even iemand verwijderen uit ziekenhouse he. Zij niet lousteren, zij overlast geven aan mijn client hier he. Kamer 415 komen direct, dankjewel piet tot zo. Jij nog afscheid nemen meisjee??
Selma: Kamal geloof mijn, ik heb niks gedaan zij voel mij aan😪
Fatima: a kehba, wat lieg jij.. ik heb de video al gezien dat jij haar aanval. En nu dit kamer verlaten ik wil jouw nooit meer zien, blijf uit de buurt van mijn zoon ga ergens anders de hoer spellen en niet bij mijn zoon. Hij is nu gelukkiger dan dat hij met jouw was😠.
Op dat moment komen er bewakers binnen, er waren 3 vrouwen en 2 mannen.
Bewaker/piet: mevrouw zou u zo vriendelijk willen zijn om de kamer en dit ziekenhuis nu te verlaten!
Selma: jullie gaan spijt krijgen !
Youssra loopt naar gaar toe en geeft haar een klap. Allah zal zijn kinderen bewaken voor de satan, vergeet niet dat allah groter is dan haat. Vergeef eerst jezelf voor dat je een ander vergeeft, zonder dat zal je altijd met dit haat gevoel lopen inplaats dat je liefde en begrip toon naar Kamal toe. Jaa je liefde is groot voor hem, maar die van hem niet voor jouw. Verander je leven keer terug naar onze allah, vraag vergiffenis en hij zal jouw vergeven. Ooit kom jij de waren tegen die van jouw houd en jij van hem en eeuwig bij elkaar blijven!
Selma keek haar lang aan, ze knikte en liep de kamer uit. Ze keek me nog aan en knikte en gaf mij een glimlach en liep daarna door.
Fatima: gaat het Kamal?
Kamal: ja yemma, hmdl goed😘. Wat doen jullie hier??
Marr: filmpje mijn dochter slaan selma is overal, ik werdt gebeld door jouw moeder om hier te komen naar jouw kijken.
Kamal: ooo echt 😯😪, ik wilde dit niet. Sorry mevrouw echt waar sorry.
Marr: lieverd, niet doen.. Liefde overwint alles🤗.
Fatima: daar heeft ze gelijk in, ze vocht voor de liefde en niet uit haat!
Kamal: daar hebben jullie gelijk in😏😆. Ik ben moe, ik wil even slapen.
Fouad: dan laten we jouw slapen, ik kom straks met Toufik. Anouar breng ik niet saffi.
Kamal: is te begrijpen broer, morgen mag ik naar huis inshallah🙏🏾.
Ze liepen de deur uit en ik viel snel in slaap.

-----
Haaai lezers,,

Ten eerste sorry sorry sorry, ik was gisteren te moe om een deel te schrijven😪😪😪.
Ik ben nu zelfs op stage, ben gewoon stiekem gaan typen..

Vanavond misschien een als ik niet moe ben!

Veel lees plezier en vergeet niet te stemmen en een reactie te plaatsen!

Xx Marr

HEM wil ik Aan mijn ZIJ.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu