Rachidy
Ik ben me nu aan het omkleden, mijn dienst begint zometeen. Mijn broer heeft me een bericht gestuurd en zij dat hij rond 1:30 uur hier zou zijn. Ik ben best wel nerveus, wat zou mijn broer er van vinden. Als hij dit niet accepteer dan ben ik eeuwig gebroken, hij is in die korte tijd veel voor mij gaan beteken en zeker na de dood van me papa ben ik eindelijk meer gaan genieten van mijn leven.
Ik ben klaar met aankleden, ik ga nu naar de overdracht. Na de overdracht loop ik mijn ronde, ik loop bij Kamal naar binnen en zie dat hij slaapt ik maak hem wakker om zijn wond te verzorgen. Na dat ik klaar ben zeg ik hem snel dat me broer rond 1:30 hier aan komt, hij knikt en pakt zijn telefoon ik zeg hem gedag en ga verder naar de volgende patiënt.Pp Fouad:
Ik lig in bed met Youssra en Anouar ligt in zijn kamer al te slapen, we zijn nog aan het Netflixen en geen chill meer voor ons.
Ik zal kort uitleggen wat er is gebeurd:
Youssra was 19 en ik was 20 we waren al 8 maanden verloofd, de bruiloft wilde we doen zodra zij klaar was met haar opleiding als secretaresse in categorie mode.
We verlangde naar elkaar sinds de dag dat we elkaar al leerde kennen.
We gingen samen op reis naar Turkije, we hadden allebei een aparte kamer. De laatste avond besloten we samen te slapen, we sliepen naast elkaar. We waren elkaar aan het zoenen en daarna gebeurde het, we hadden spijt maar achteraf toch weer niet. Wij wisten dat we voor altijd bij elkaar zouden blijven wat er ook gebeurden. We kwamen terug en ik vertelde mijn ouders dat we zina hebben gepleegd, mijn ouders waren teleurgesteld en ze wilde direct met de ouders van Youssra praten. We zijn daar geweest en we moesten direct trouwen, we zijn bij de gemeente en islamitische getrouwd. Onze trouwdag wilde we doen als Youssra bevallen is en als ons kleine baby kon lopen, dat gaat dus gebeuren in augustus. Youssra woont sinds dien bij mij en me ouders thuis, zij heeft een aparte kamer maar we kijken Netflix in mijn kamer. We hebben sinds die ene dag ook geen sex meer gehad, na alles wat er gebeurd is zijn we meer van elkaar gaan houden.
Terug naar nu!
Mijn broertje appte mij om te komen, de broer van Rachidy wilde langs komen. Goed dat hij mij een appje heeft gestuurd, ik ga hem beschermen nu hij dat zelf niet kan en de taak als grote broer ga vervullen. Ik liet Youssra appje van Kamal zien en ze zij;
Youssra: ga maar naar hem, wees voorzichtig die twee zijn verliefd ga geen dingen zeggen waar van je spijt gaat krijgen. Steun je broertje en sta achter zijn punt okee??
Fouad: zina inou, daar hou ik nog steeds van jouw.. Ik ga me even omkleden, ik trok mijn Marokkaanse trainingspak en daar onder mijn zwarte Nike air 95. Ik gaf Youssra een kus op haar mond en liep naar beneden.
Fatima: bentii waar ga je naar toe?
Fouad: yemma, ik ga naar Kamal. De broer van Rachidy komt daarna toe, kamal vroeg of ik wilde komen en hem erbij steunen.
Fatima: is goed, geef hem een kusje voor me.
Fouad: ben geen homo
Fatima: maar je heb wel een mond op het te zeggen😒.
Fouad: Okee yemma, tot straks. Ik gaf haar een kus en liep naar mijn auto.Ik kwam daar aan en zag een oude vriend van mij daar voor de deur.
Fouad: Leo?
Leo: he, salam Fouad, hoe is het leven dan?
Fouad: gaat goed hmdl, hoe is het met jouw?
Leo: goed goed hmdl!
We gaven elkaar een mannelijke groet.
Leo: wat doe je hier zo laat, moet je niet bij wifey zijn?
Fouad: hahaha ik kom net van thuis, ik kom even me broertje bezoeken hij krijgt zometeen bezoek. En jij dan?
Leo: ik kom naar mijn zusje, ik moet iemand even goed aanspreken voor haar.
Fouad: haha nog steeds het zelfde niks veranderd man.
Ik belde Kamal op en zij dat ik er ben, 10 min later werd de deur open gedaan door Rachidy.
Fouad: Broo ik ga, we moeten snel weer afspreken man.
Leo: komt goed, dit is mijn zusje trouwens
Fouad: wacht wat ??? Jouw zusje is Rachidy
Leo: Jaa man, al 19 jaar hahah. Hoezo dat zo dan?
Fouad: hahahha dus jij bent de broer die mijn broertje even wilt spreken
Leo: Kamal jouw broertje. Safffi komt goed man, kom we gaan naar boven.
Rachidy stond daar echt van wat gebeurd er hier nou😯🤔.
Ze liep met ons naar de kamer van Kamal, hij zat al in de stoel.
Fouad: Yoo broertje, ken je Leo nog?
Kamal: Jaa toch, hoe kan ik hem vergeten hahaha
Leo: nou je bent mij wel vergeten, ik heb begrepen dat je mijn zusje wilt.
Kamal: Rachidy is jouw zusje😱😱.
Leo: jaaa man, dus wat ik wilde zeggen dat weet je zo te zien al. Niet geschrokken kijken, ik accepteer het want ik weet dat je een goeie jongen ben. Maar 1 ding jongen breek haar, en wij breken jouw en hij wees naar mij en zich zelf.
Rach stond er nog steeds bij van wtf gebeurd hier allemaal. Ze kuchten en we keken haar aan.
Rach: nou zo te zien kennen jullie elkaar. Krijg ik toestemming Leo?
Leo: Jaa zusje, en Kamal zorg aub goed voor mijn zusje.. Ze kan lief zijn maar onderschat haar niet.
Kamal: dat heb ik al mee gemaakt he.
Fouad: en ik heb het live mee gemaakt, ze kan er zeker wat van ze is niks verleerd.
Leo: wat heb jij nu weer gedaan hahaha.
Rach: ik ben alleen voor me zelf opgekomen.
Leo: Okee dan is het goed.
Rach: Okee reünie is voorbij, nu het ziekenhuis verlaten
Fouad: als je hem voor je zelf wilt houden dan moet je dat gewoon zeggen😏😏😏
Ze keek beschaamd weg en moest wel lachen.
Rach: weg jullie en laat mij alleen met hem Okee?
Leo: gedraag jullie he, ga geen stomme dingen doen.. Anders breek ik jullie benen😎.
Kamal: broer komt goed, ik zal der op me rug dragen.
Fouad: is je geraden ook, ik ga weer naar mijn vrouwtje dus later.. ik kom je morgen ophalen ja.
Rach: nee ik breng hem wel, als het mag tenminste.
Kamal: das goed, ik ga slapen ben moe.
Fouad: ik moest van yemma jouw een kusje geven, dus bij deze kusje van yemma en ik gaf hem een kusje op zijn wang.
Kamal: homo wat doe jeee😒😫😫.
Rach: aaauwh wat lief, ik moet weg.. Kamal ik zie je straks, Leo jouw ook en ze gaf haar broer een kusje op de wang en liep weg.Leo: ik ga ook man, ben kapot.. Kamal ik ga je niet te veel waarschuwen hee, je weet wat je te doen staat. Hij gaf hem een box en ik liep naar Kamal gaf hem ook een box en we liepen naar buiten.
Fouad: broer, geef je nummer man. Kunnen we afspreken met het hele gezin, jouw ma en de mijne zijn al beste vriendinnen
Leo: Jaa kan best geloven, mijn ma is sociaal.. Hij gaf zijn nummer, we namen afscheid en liepen beide naar onze auto's. Ik reed naar huis, toen ik thuis kwam lag iedereen al te slapen. Ik liep naar mijn kamer een me zina sliep op mijn bed, ze had mijn T-shirt aan. Ik liep naar haar toe gaf haar een kusje en tilde haar op en bracht haar naar haar kamer, ik dekte haar toe en liep naar mijn eigen kamer. Ik kleden me snel uit en ging liggen in bed.
JE LEEST
HEM wil ik Aan mijn ZIJ.
RomanceMeisje genaamd Rachidy 19 jaar oud nooit verliefd geweest tot dat ze een jonge genaamd Kamal tegen komt. Wil je dat ik meer schrijf stuur maar een bericht en ik zal beantwoorden💋