Kamal ( omslag is kamal)
Ik heb Rach vaker boos gezien, ik ben het wel met haar eens maar dat ze hem nu niet wilt spreken en zo tegen hem praat i dont get iT.
Ze is naar boven gegaan en komt vast nu nog niet naar beneden, ik ging in de huiskamer zitten. Haar opa bleef mij maar aankijken, Rach haar moeder vroeg hoe het met mijn ouders gaat en wanneer ze weer langs komen.
K: ik weet niet geltii, ik zal yemma vragen om hun te bellen om een afspraak te maken.
M: is goed mijn kind, gaan jullie weg ?
K: Jaa we gaan naar haar beste vriendin ze is terug van haar huwelijksreis.
M: ooo Nousha is terug, heb geen cadeau voor haar of iets gemaakt
K: geef toch niet, ze is er nog
M: Jaa dat is waar. Komt goed, ik ga een keer daar langs.
Opa: dus jij gaat met mijn kleindochter
K: Jaa dat klopt
Opa: ik wil je accepteren maar dan moet ik je wel leren kennen
K: dat kan ook alleen als Rachidy dat wilt anders doe ik het niet voor haar
Opa: praat met haar aub, ik wil haar dingen uitleggen. Ik heb het haar moeder en broer al verteld, ik wil het haar ook vertellen.
K: ik zal met haar praten maar als ze niet wil dan moet u dat ook accepteren
Opa: hoop dat ze naar je luistert.
K: hoop het ookRach kwam naar beneden ze zag er zo mooi uit, eigenlijk altijd maar ik blijf het zeggen. Ik stond al op gaf haar opa en broer een hand Rach gaf haar moeder en broer een kus en liep gelijk weg haar opa riep haar maar ze liep door, ik gaf haar moeder snel een kus op haar voorhoofd en zij dat ik met haar zal praten. Ik liep haar achterna naar buiten, ik maakte mijn auto open en we stapte in.
Ik vertelde haar dat ik haar opa heb gesproken en dat ze hem een kans moet geven om het uit te leggen ze zij dat ze erover gaat na denken. Ik zong zacht mee met het liedje van Rihanna ft DJ Khalid - wild thoughts, en zo reed ik door naar het huis van haar vriendin.
Daar aangekomen mijn mond viel letterlijk open, wat een huis is dit ik kan dit nooit betalen.
R: houbii je vangt vliegen hahahaha
K: dit is geen huis hoor
R: hahaha kom nou maarWe liepen samen naar de deur, Rach belde aan. De deur werdt open gemaakt door een ouwe vrouw
Vrouw: Goeiemiddag Rachidy, hoe gaat het met jouw
R: hmdl geltii en met u
V: gaat goed bentii kom binnen Nousha is nog boven aan het opruimen.. Wie heb je bij je?
R: dit is mijn vriend Kamal, kamal dit is Sanna Nousha's dienstvrouw sinds kleins af aan.
K: aan genaamd gelti
S: aan genaamd mijn kind komen jullie naar binnenWe liepen naar binnen en mijn god dit huis is ongelofelijk groot. Meer een Villa dan een huis, Ahmed kwam aan lopen en keek raar op toen hij mij zag. Rach liep al naar boven toe.
A: ewaa broer wat kom je doen
K: rustig broer met jouw, ben hier met mijn vriendin op bezoek bij jouw vrouwtje
A: zeg ik wollah je gaat met Rach
K: jaaa man
A: dit gaat leuk worden, hoop dat je haar goed onder de duim kan houden... ze is er een hoor.
K: hahaha ik weet het heb in de 3 weken tijd veel met haar mee gemaakt.
A; hoeveel heeft ze neergehaald mooiboy
K: pffff genoeg, en besef he ze houden maar niet op.
A: succes met dat ik denk dat ze door blijven gaan
K: jaaa denk het ook! Maar me pa laat haar niet meer solo ergens naar toe gaan man. Ze heeft laatst een man gesloopt op de bruiloft van me neefje
A: zeg wollah zij was dat, ik hoorde het van me moeder man. Kom we gaan naar de gamekamer
K: zeg wollah jij heb een
A: heb je gezien wat voor een huis ik heb
K: noem jij dit een huis🙄🙄😴, dit is een villa
A: hahaha kom nou maar.In de gamekamer hebben we met alles gespeeld net kleine kinderen. We werden geroepen om te eten, aan tafel was het echt gezellig. Ik heb Nousha leren kennen en ze hebben verteld wat ze vroeger allemaal uithaalde tijdens de lessen, het was zo gezellig. Rach vertelde over haar opa en Nousha zij dat ze hem een kans moet geven, ze keek haar vriendin aan en knikte. Wooow deze 2 zijn echt gehecht aan elkaar deze zijn niet te breken.
Na het eten gingen we nog film kijken, Rach ligt op mijn schoot. We zijn in hun bios kamer, dit huis is van binnen nog groter dan van buiten.
Om 22:26 zij ik dat we naar huis gaan, het is al laat en we moeten morgen naar school. Nousha vertelde dat ze zich weer gaat aanmelden voor school secretaresse om te gaan werken bij Ahmed zijn bedrijf.
Voor dat we wegging zijden we dat we snel weer langs kom, Rach beloofde om naar haar opa te luisteren en dat ze zaterdag wat zouden gaan doen. Ik groeten Ahmed met een mannelijke groet en Nousha met een hand, ze trok me in een knuffel.
N: wat denk je zelf een hand😒, je wordt gewoon mijn zwager 😏😏😏.
K; Hhaha komt goed!Nousha deed de deur open en we liepen langs hun naar buiten, we stapte de auto in en reden naar huis. Ik bracht eerst Rach naar huis ik wachten tot ze binnen was en reed toen door naar huis. Thuis aangekomen liep ik rechtstreek naar mijn kamer ik kleden me om, zetten mijn tas klaar voor morgen school. Ik moet morgen ook na school werken, de hele week tot zondag. Ik ga me zina tot die tijd niet zien alleen via telefoon. Ik ging snel mijn tanden poetsen, ik liep terug en ik hoorde mijn telefoon afgaan. Rach had een een bericht gestuurd met; Slaaplekker houbii, droom over mij en mogen de Engelen over je waken. Ik hou van jouw en spreek je morgen❤️👫😘. Ik stuurde haar nog een bericht terug met; Dankjewell zina, jij ook moge de engelen over jouw waken. En ik hou meer van jouw habiba, ik spreek je morgen boo👫❤️❤️.
Ik zetten mijn telefoon in de lader en ging liggen in bed ik viel al snel in slaap.
JE LEEST
HEM wil ik Aan mijn ZIJ.
RomanceMeisje genaamd Rachidy 19 jaar oud nooit verliefd geweest tot dat ze een jonge genaamd Kamal tegen komt. Wil je dat ik meer schrijf stuur maar een bericht en ik zal beantwoorden💋