Na dat ik naar de kassa liep, rekende ik snel af en liep snel naar mijn auto. Bij mijn auto aangekomen stapte ik in en leunde ik tegen mijn hoofdsteun aan, ik schrok toen mijn telefoon afging mijn beltoon is Formidable van Stromea. Ik keek naar mijn telefoon en zag dat Nousha mij belde, ik nam op en groeten haar.
Nousha: Boa Dia (Goeiemorge)
Rach: Boa Dia Hahahahha, hoe is het gaat het nog goed?
Nousha: of het goed gaat, nee absoluut niet gewoon. DUS DIE GENE DIE MIJN MAKE-UP ZOU DOEN DIE KAN ER GEEN ENE F*** VAN DUS IK WIL DAT JIJ NU NAAR MIJ TOE KOMT OM MIJN MAKE-UP TE DOEN. HET BOEIT ME NIET OF JE NOU BEZIG BEN MET EEN ANDERE OF MET JE ZELF JE KOM NOU GEWOON NAAR MIJ TOE WANT JE BESTE VRIENDIN HEEFT HULP NODIG EN JIJ BEN MIJ ENIGSTE REDER IN NOOD NU!!!
Ik haalde de telefoon van mijn oor weg en keek even of ik echt Nousha aan de telefoon had en geen een of andere bridezilla.
Rach: nou heel toevallig was ik al onderweg naar jouw toe, en heel toevallig heb ik milka daim en 3 blikken redbull bij me dus ik zie je zo vriendin.
Nousha: Omg wat zou ik zonder jouw moeten ik zie jouw zo dan kan ik me alvast klaar maken om mijn milka op te eten!.
Ik hing op en keek lachend naar mijn telefoon, ik voelde dat iemand naar mij keek dus ik keek naar buiten maar zag niemand, deed mijn schouders omhoog van zal wel en reed weg.Bij Nousha aangekomen groete ik iedereen en ik ging gelijk naar boven toe. Ik zag Nousha zitten en keek naar haar gezicht en begon kei en keihard te lachen.
Nousha: tfoeee lach je me nou uit en ze wilde gaan huilen. Ik liep naar haar toe en troosten haar nee schat kom we gaan je gezicht wassen en dan mag je je milka eten en je redbull drinken.
Na dat we haar gezicht hebben gewassen en zij haar milka heeft gekregen begon ik met haar make-up we hadden nog maar 1,5 uur voor dat ze aankwam dus haar verloofde bijna man Ahmed. Paars/roze staat haar altijd leuk en mooi, ze heeft lang blond/bruin haar tot haar heupen, ze is 1,72 cm lang en we dragen gelukkig de zelfde maat kleding en schoenen. Zo stelen we ook elkaars spullen, zij heeft geen oudere zus waar ze dat mee kan doen dus doet ze het vaak genoeg bij mij en ik bij haar.
Na dat ik klaar ben met haar pak ik mij spullen om te gaan douchen en aankleden , ik wilde weg lopen toen ik opeens mijn telefoon hoorde gaan. Ik zag dat mijn broer belde, ik nam op.
Rach: Hee engerd, waar ben je?
Leo: hahha je lelijke tante, ik sta beneden kom sleutels brengen moet nog snel wat voor mama halen.
Rach: is goed, ik kom er aan. Ik pak me sleutels en loop snel naar beneden. Ik geef me broer sleutels en loop weer naar boven.
Als ik klaar ben met me zelf helemaal te verzorgen ga in naar Nouss haar slaapkamer daar is ze bezig met haar haar, ik wilde gaan zitten en mijn haar stylen toen de vrouw zij neee meid ik doe vandaag haren en jij niet ik moest er om lachen en liet me styltang warm worden. Na dat ze klaar was ging ik zitten en begon ze mijn haar te stylen, ze was binnen 30 min klaar en ik moest me snel klaar maken om naar beneden te gaan en te wachten op Nousha. Ik wilde net weglopen toen Nouss naar mij schreeuwden
Nousha: WAAR GA JE NAAR TOE TJAZIT
Rach: Uhuu naar beneden op jouw wachten. Nousha: HAHAHAHA IK DACHT HET NIET JIJ LOOPT SAMEN MET MIJ EN MAMA MEE NAAR BENEDEN GEK!
Rach: maar zo gaat dat nooit.
Nousha: Ennu dus wel love you girll😘.
Ik keek haar aan begon te lachen en schudden mijn hoofd. We hoorden toen getoeter buiten en keken naar buiten, buiten stonden er zeker 30/40 auto's en een mooi Audi A7 en daar voor zag je een Marokkaanse vlag en bloemen in een vorm van een hart met de kleuren van de Marokkaanse vlag. Nousha begon te klappen en riep MIJN DROOM KOMT UIT KIJK HOE IK GA TROUWEN OMG. Ik was zo blij voor der dat ik haar een knuffel gaf en zij tegen haar
Rach: ik ben zo blij voor jouw hbiba wees de beste vrouw voor jouw man en hij zal de beste man worden voor jouw. ik zal je missen nu ga ik je niet meer vaak zien en veegde mijn traan weg.
Nousha: dankjewel schat en nee jij krijgt sowieso een sleutel van ons huis dan kan je komen wanneer je maar wilt en gaan wanneer je wilt Okee? En ik knikte en veegde haar traan weg, toen kwam haar moeder naar binnen lopen.
Sara ( moeder van Nousha ): Ma sha allah benti wat zie jij der mooi uit.
Ze geeft Nousha een knuffel en een kus op haar voorhoofd. aaauwh mijn schatjes niet huilen anders ga ik ook huilen. Yallah we gaan de bruid weggeven Rach.
Ik moest er om lachen en knikte blij mee, we liepen haar kamer uit naar de trap toe en iedereen begon te joelen te zingen en te doen. Ik nam een stap naar achter zodat ze een foto kon maken met haar moeder maar ze trok mij terug en keek mij boos aan, ik gaf haar kus op haar wang en we maakte met zijn 3 zeker 20 foto's.-----
Stem en laat je vrienden & familie weten van mij verhaal. Hoe meer zielen hoe mooier de verhaal gaat worden😘
Wat vind je tot nu toe van me boek laat me weten wat je ervan vind. Stuur me een bericht en ik zal antwoorden. En vergeet niet STEM STEM STEM
Met minstens 4 stemmen ga ik door.
Xx marrr
JE LEEST
HEM wil ik Aan mijn ZIJ.
RomanceMeisje genaamd Rachidy 19 jaar oud nooit verliefd geweest tot dat ze een jonge genaamd Kamal tegen komt. Wil je dat ik meer schrijf stuur maar een bericht en ik zal beantwoorden💋