Kamal
Als mijn broer en ik aan komen bij het restaurant zien we ons neven al zitten, we lopen naar hun toe en we geven iedereen een mannelijke knuffel.
Toufik: Ewaa broer hoe gaat het
Fouad & Kamal: rustig man broer.
We gaan zitten aan tafel, we praten wat en bestellen drinken en eten.
Mijn neef Toufik kijk naar de deur en wij kijken allemaal gelijk op. En daar loopt ze dan met 3 meiden waarvan 1 zeker weten haar moeder is en dan nog een jongen volgens mij is dat haar broer. Ze keek om haar heen toen ze mij zag keek ze gelijk weg. Ze ging zitten en ze zat met haar rug naar mij toe, dit deed ze om niet steeds naar mij te kijken dat weet ik gewoon zeker. Ze is geen meid die aandacht zoekt, ze vermijd liever aandacht dan dat ze het krijgt. Ik zie ze lachen en praten, ze staat op en ze zag wat en een meid loopt met haar mee naar de wc.
ik blijf naar de gang kijken waar de wc is maar ik zie haar maar niet komen, daarna zie ik een andere meid op staan en loopt naar de wc. Ze hebben elkaar vast geappt om haar te redden hahaha meisjes toch.
Ik ging verder praten met mijn neven en broer, we waren aan het lachen tot dat ik op een idee kwam. Aan haar gedracht te zien weet ik dat zij gewoon gaat betalen, zij houdt er zeker niet van dat niemand iets voor haar betaald of iets voor haal haal. ik loop naar de ober toe.
Ober: goeieavond meneer, wat kan ik voor u doen.
Kamal: weet u misschien welke tafel die mensen daar hebben. En wijs naar de tafel van Rachidy
Ober: jaa hoor ik ga even voor hun kijken. Ze hebben tafel 14.
Kamal: okee bedankt, ik betaal hun rekening als ze klaar zijn. heeft u een papiertje.
Ober: uhuu jaa hoor, kijk eens.
Kamal: ober gaf mij een papiertje en een pen. Ik schreef mijn nummer erop en daaronder schreef ik nog graag gedaan habibi💋. Ik gaf de brief gevouwd aan de ober en zij dat hij het alleen aan het meisje moest geven die de adidas vest aan heeft. De ober knikte en legde het papiertje weg.
Komt al die geld toch goed van pas.
Ik liep naar ons tafel en me neef vroeg aan mij wat ik ging doen.
Toufik: wat ging je doen a zehba.
Kamal: ik ging ons rekening betalen, ik trakteer vandaag. Jullie hebben mij vaak genoeg getrakeerd.
Toufik & Anas eeeh broer bestel bestel wij betalen niet.
We gingen stuk van het lachen. En ons eten die kwam, we waren aan het eten, praten en lachen. Mijn neef vroeg of we morgen nog lounge gaan, ik twijfelde maar ik zij dat het goed was. Ik keek op en zag dat ze terug liepen naar hun tafel, ze keek mij niet eens aan. Daar hou ik van respectvol naar zich zelf en naar mij toe. Hun waren klaar en stonden allemaal op, zoals verwacht ging zij afrekenen. Ik zag haar praten en ze kreeg die paiertje, naar 5 seconde liep ze weg. Ze keek mij nog aan en ik gaf haar nog een knipoog, ze glimlachde naar mij en liep weg. Na 5 minuten waren wij klaar, ik ging afrekende voor onze tafel en gingen wij ook terug naar huis.
Thuis aangekomen ging ik nog even met mijn moeder praten, ik vertelde haar alles over Rachidy.
Kamal: yemma ik vind een meisje leuk, maar ik weet niet of zij mij leuk vind.
Fatima: als jij denkt dat zij jouw mekteb is, moet je ervoor gaan.
Kamal: maar ik denk niet dat zij Marokkaans is of als ze een Moslima is.
Fatima: als jij verliefd wordt op een geen moslima kan je daar niks aan doen, dit is het lot wat allah jouw geeft. Twijfel niet aan jouw gevoel. Ga achter jouw gevoel aan, als zij jouw toekomstige vrouw is zal ik haar accepteren hoe ze is mijn kind.
Kamal: ze is mooi mama, haar naam is Rachidy, ze was gisteren bij de bruiloft van ahmed. Ik kwam haar gisteren 2 keer tegen, en 2 keer stoten we tegen elkaar aan. Eerste keer liet haar vallen, maar de tweede keer ving ik haar op, we hebben gelachen en gepraat.
Fatima: mijn kind dat is de lot en ze wees naar mij. Doe wat je moet doen om haar de jouwne te maken.
Ze liep naar mij toe en gaf mij een kus op mijn voorhoofd, ik stond op en gaf haar ook een kus en wenste haar welterusten. Ik liep naar boven, ging douchen, na het douchen ging ik naar mijn kamer trok mijn boxer aan en een korte broek en ging slapen met mijn gedachtes bij Rachidy. Welterusten schoonheid, moge de engelen jouw bewaken❤️❤️---
Ik heb weer een oplader💃💃.
Hier nog een deel, had vandaag een mammieday met me booo😍❤️. Vandaar zo laat een deel!!
Maar goed hier is weer een deel.Voor me lezers vergeet niet te stemmen en een comment achter te laten😏😘.
Xx Marr
JE LEEST
HEM wil ik Aan mijn ZIJ.
RomanceMeisje genaamd Rachidy 19 jaar oud nooit verliefd geweest tot dat ze een jonge genaamd Kamal tegen komt. Wil je dat ik meer schrijf stuur maar een bericht en ik zal beantwoorden💋