Rachidy
Ik draaide mij om en zag dat Kamal wakker was.
Kamal: Hee Miracle, hoe is het met jouw?
Rach: Kamal, je bent wakker.. gaat het goed met jouw?
Kamal: Nu ik mijn miracle heb gezien, gaat het zeker beter.
Rach: Uhuu ik ga even jouw ouders halen. Ik schaamde me dood, en ik liep de kamer uit.
Ik liep geconcentreerd de kamer uit, ik dacht aan Kamal wat hij tegen mij zij. Meent hij dit, of is dit een droom ik weet het niet meer. Ik werd uit mijn dromen gehaald door zijn moeder die mij wat vroeg.
Fatima: en dokter ? En ze stond op.
Rach: het is goed gegaan mevrouw. Het ziet er goed uit, het is een sterke jongen.
Ik keek naar de grond, ik schaamde me heel erg.
Fatima: fijn om te horen dat het goed gaat, mag ik weten of hij zijn ogen al heeft geopend?
Rach: ja mevrouw dat is toevallig net gebeurt voor we weg liepen. Ik zal u alleen laten met hem.
Fatima: dank u dank u. Ze gaf mij een knuffel en volgens mij voelde ze dat ik aan het trillen was.
Ze keek mij aan en daarna naar haar man.
Fatima: Yassine zou jij de andere dokter even meenemen, ik wil even dokter spreken over Kamal toestand.
Yassine : is goed tot zo.
Fatima; wat is er gebeurt dat je zo staat te trillen. Vrroeg zijn moeder een beetje boos, ik schrok maar herstelde me snel. Ik vertelde wat er was gebeurd.
Rach: toen hij wakker werdt, pakte hij mijn hand en noemde mij zijn Miracle (In het Frans).
Fatima: en dat ben je zeker, je hebt mijn goedkeuring. Wees er zuinig er op ik geef het maar 1 keer weg. Ze gaf mij een kus en liep bij Kamal naar binnen.Ik liep naar de overdracht samen met Hans. Ze draagde over, ik vulde snel nog een formulier voor Hans. De avonddienst ging naar huis de nachtdienst keek rond en deed controles. Ik zag in de dossier van Kamal staan dat ze hem hier nog 2 nachten willen houden. Dit voor observatie van de wond en misschien nog op bloedingen.
Ik liep naar zijn kamer, klopte aan wachten op bevestiging maar die kwam maar niet. Ik deed voorzichtig de deur open en zag hem, geconcentreerd naar zijn tablet kijken met koptelefoon op.
Ik liep naar binnen hij keek op en kreeg een glimlach.
Kamal: Hee Miracle, hoe is het met jouw?
Ik kreeg het warm lachte naar hem.
Rach: met mij gaat het goed, hoe gaat het met jouw?
Kamal: het kan beter, ik hoorde jouw stem en ik wilde jouw zo graag zien. Toen ik mijn ogen open deed en jouw gezicht zag, wist ik dat dit niet zomaar was. Die dag werdt ik geraakt door een kogel om jouw hier te zien, jij heb mij sinds die dag verzorgd en daar ben ik blij mee. Dit is meer dan toeval😏😏
Rach: wat doe je mij aan? Ik ging zitten in de stoel en zetten mijn hoofd in mijn hand.
Kamal trok aan me hand, en trok mij naar zich toe.
Kamal: ik kan het zelfde ook aan jouw vragen. Het zijn ons gevoelens die we niet op zij kunnen zetten, het negeren al helemaal niet.
Hij gaf mij een kus op me hand.
Kamal: en je heb mij nog steeds geen bericht gestuurd.
Rach: Omg ik was heel die brief vergeten😳. Maar je heb nu geen telefoon meer, dus gaat het sowieso moeilijk.
Kamal: is geregeld, andere telefoon maar nog steeds de zelfde nummer. Geef mij je telefoon.
Rach haalde het van de slot af en gaf het aan Kamal. Kamal voegde zich zelf toe als Hubbie💑💏😍, ik moest er om lachen.
Rach: ik kom morgen langs, even kijken of je al een nieuwe telefoon heb. Ik stond heb en gaf hem een kus op zijn wang, zijn wangen werden rood. Aaauwh zo cute.
Kamal: is goed, vergeet me niet he.
Rach: nee hahaha tot later.
En ik liep mijn ronde verder.
Ik ging achter de pc zitten en mailde mijn teamleider over Anna haar situatie, niet het hele verhaal maar dat ze dringend een baan nodig heeft om haar huur en rest te kunnen betalen. Ze heeft haar diploma SEH al en ze wilt er zeker weten mee door gaan. Ik stuurde de mail en niet eens 5 min later kreeg ik een mail terug met; ze kan donderdag al beginnen ik heb toevallig sinds vandaag een vacature open staan. De cursussen komen we maar op dit moment komen we krap met personeel. Heel erg bedankt voor je mail en dat jij je vriendin wilt helpen, ik zal blij zijn met een vriendin als jouw Rach!!!!! Morgen moet ze langs komen om alle formulieren in te vullen... groetjes sheldon.Toen ik het las was ik zo blij, ik schreeuwde het uit. Ik stond snel op en ging snel nog controles doen. Ik appte Anna nog snel
Rach: morgen om 13 uur bij mij thuis.
Anna: is goed tot morgen Werkse ik ga slapen .
Rach: Jaa Dankje jij slaap lekker.------
Ollaaa Lezers,,Hier nog een deel🤗. Ik zet morgen middag nog een deel wat bij deze verhaal hoort.
Laat me weten wat je van me boek vind en hoe je de verhaallijn vind.
STILLE LEZERS STEM STEM STEM
EN DE REST DIE ALTIJD LEEST EN STEMMEN BLIJF DOOR GAAN.
Plaats gerust een reactie of anders stuur me maar een privé bericht😘😘.XXX MARR🤗❤️
JE LEEST
HEM wil ik Aan mijn ZIJ.
RomanceMeisje genaamd Rachidy 19 jaar oud nooit verliefd geweest tot dat ze een jonge genaamd Kamal tegen komt. Wil je dat ik meer schrijf stuur maar een bericht en ik zal beantwoorden💋