39

115 9 2
                                    

Olllaaaaa lezers,,
Ik heb geen tijd gehad om te schrijven, ik had een last minut verjaardag gehad van mijn zoontje... Ik moest binnen 2 dagen alles regelen eten en taart 😫😫😫, we hebben uit eindelijk genoten van zijn dag.
Hier onder wat ik heb gedaan.

Hier onder wat ik heb gedaan

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Maar goed.... ik ben vanaf vandaag weer aantjes!!!!!!!!!!!!!!

Back to the story ( mijn Engels is illegaal )

Rachidy

We zijn nu onderweg naar de supermarkt, ik moet boodschappen doen voor thuis. Vanavond wilde ik ook eigenlijk filmavond met mijn zusje houden maar dat gaat niet door of het wordt later als ik thuis ben.

We zijn aangekomen bij de Hoogvliet, ik pak een karretje en we lopen naar binnen. Ik pak alles wat ik nodig heb om te koken deze weekend, en pak nog 4 pakken mango maazza . Ik vraag nog aan Kamal of hij nog wat nodig heeft, hij knikte en pakte 4pack redbull en snoep.
We waren in gesprek en ik vertelde hem dat ik een scooter voor me zusje wil gaan kopen,
K: kunnen we morgen doen, ik breng je vanavond naar huis en dan ga ik met jouw auto naar huis is dat goed??
R: niet mijn baby😪😪😪
K: wat ben ik dan?
R: jij bent mijn teddybeer😏. Ik gaf hem een kusje, ik zag dat hij rood werdt. Je hoeft je niet te schamen hoor hahaha.
We liepen naar de kassa we zetten alles op de band, de kassiere scant alles
C=kassiere R=Rach K=Kamal
C: dat wordt dan €167,98
Kamal geef het geld en betaal het, ik zeg niks ik wacht wel tot we buiten zijn. We zetten  alles in de winkelkarretje en lopen naar buiten richting mijn auto.
R: wat ga je nog meer voor mij betalen, zij ik vol sarcasme.
K: alles zolang je met mij ben
Ik rolde met mijn ogen en pakte zijn pinpas gaf het terug, hij gaat toch blijven betalen ook al heb ik zijn bankpas.

We stopte alles in de kofferbak en we stapte in, ik leg hem uit hoe hij bij mij thuis moet komen. We kwamen bij mij thuis aan, hij reed de garage in en me moeder kwam naar buiten waarschijnlijk om mij te helpen. Toen ze Kamal zag had ze gelijk een bredere glimlach op haar gezicht. We stapte uit en groeten me moeder.
M: hoe is het kindjes ?
K: gaat goed mevrouw en met u? Hij gaf haar een kus op haar voorhoofd.
M: gaat goed en zeg gewoon Maria en gaan mevrouw,, zo oud ben ik ook weer niet.
Kom naar binnen, ik roep Leo om mee te helpen.
Mijn moeder liep naar binnen en ik laden alles eruit. Even later kwam Leo de garage binnen lopen en pakte 2 tassen.
L: wat hebben jullie gekocht zoveel tassen.
R: gewoon boodschap voor thuis.
Me broer keek me aan en liep weg
K: wat heb jee???
R: ik denk dat je dat wel moet weten he, jij woon zelf ook met 2 vrouwen
Hij keek me eerst niet begrijpend aan en daarna lachte hij.
K: aaaauwh is mijn schoonheid ongesteld geworden.
R: nog een keer en ik reageer alles op jouw.
Hij lachte liep naar mij toe en gaf me een kus op me wang, we keken elkaar even aan en liepen naar binnen richting de keuken ik liep naar Leo toe en gaf hem een knuffel en een kus, hij begreep mij en lachte.
L: ik moet je nog vertellen hoe het gisteren is gegaan. Heb je nu tijd of gaan jullie gelijk weg?
R: hmmm ik weet niet wat we gaan doen
K: kan wel hoor, we hebben nog genoeg tijd.
R: nou verteld, hoe was het gisteren.
Ik ging op de bank zitten en me broer vertelde ons alles en me moeder kwam ook de huiskamer binnen lopen.
R: zo erg, ben blik dat ze weer contact heeft met haar familie.. En nu ga je haar ten huwelijk vragen, wanneer wil je dat doen?
L: ik weet nog niet, maar snel ieder geval.. We hoeven nog niet te trouwen, ik wil dat ze eerst weer de band met haar familie bouwt voor dat we gaan trouwen. En ik denk dat ze het ook fijn gaat vinden als ze ook mee kan betalen met trouwerij enzo.
A: wie vind het fijn om mee te betalen met een trouwerij ?
M: anna lieverd, hoe ben je binnen gekomen?
A: die diknek daar was zijn sleutels bij mij vergeten ik kwam hem terug brengen.
L: welke zusje heeft jouw dat naam gezegd?
A: niemand je hebt gewoon een dikke nek.

We lachten allemaal opeens komt Lizz naar binnen lopen met een jongen, we keken elkaar aan en daarna naar Lizz. Leo stond op en liep dreigend naar Lizz, me ma en ik stonden ook op om achter Leo te staan voor hij iets gaat doen.
Leo: wie is the f*** is dit, en wat doe je met hem! Schreeuwde hij
Lizz: is me vriend nou goed😒😒😒
R: Hmm lizzz, geen goed idee
Dat jongen keek echt van wat gebeurt hier, Leo werd nog bozer en wilde op hem afstappen maar Anna stond voor hem en schudden haar hoofd
A: laat haar eerst uitpraten okee??
Leo: allebei zitten!!!
Ze gingen zitten en iedereen keek hun aan
Lizz: nou dit is Delano, mijn klasgenoot. Hij heeft wat problemen thuis hij wilde niet gelijk naar huis gaan, omdat we samen een werkstuk moeten maken voor na de vakantie dacht ik kom we gaan naar mijn huis iedereen is toch thuis. Dan kunnen jullie ons erbij helpen als het moet, hij is niet mijn vriend maar wel mijn allerbeste vriend.
Me broer knikte begrijpen en gaf Delano een hand.
Leo: geen gekke dingen flikken want dan ben je de klos begrepen !!!!
D: Jaa meneer.
Zij hij met een trillende stem. Vond het zo zielig voor hem, iedereen gaf hem een hand en stelde zich zelf op. We gingen allemaal zitten op de bank, ik liep even naar de keuken om drinken en koekjes te pakken. Ik zetten alles op tafel en we waren gezellig aan het praten, Kamal fluisterde in mijn oor dat we over 30 min vertekken ik knikte en liep snel naar boven om te douchen. Ik had me gedouchte en liep naar mijn kamer, ik zag op bed een zwarte broek en groene leger achtingen Adidas en die groene tas die ik voor zijn moeder had uitgekozen... Flikker hij heeft mij misleid, ik pak hem terug vanavond!!!!! Ik pakte uit mijn kast nog een leger groene top en liep naar mijn bed, ik pakte mijn lingeriesetje en trok het aan en daarna mijn kleren. Ik zocht naar een enkel sok maar zag alleen van die felle kleuren, ik zag zou een ballerinakous en trok dat maar aan ik kamde mijn haar snel uit en liet mijn afro staan. Ik pakte mijn benodigdheden en storten snel nog extra geld van mijn spaar rekening naar mijn eigen rekening voor vanavond. Ik liep naar beneden en iedereen was aan het praten, ze keken mij allemaal aan.
R: zie ik er zo leuk uit
M: je ziet er altijd leuk uit filha. Gaan jullie maar, voor ik jullie hier hou!!!
Ze gaf mij een kus op mijn wang, ik liep naar de andere en gaf ze een kus op hun wang. Kamal stond op en gaf me broer en Delano een hand en de vrouwen een kus, we liepen naar de garage en stapte in.

--------
Vanavond nog een deeel lezers💋🤗🤗🤗

Xx Marr

HEM wil ik Aan mijn ZIJ.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu